Hakutulokset

  1. A

    Haussa 03-alueelta kaksosten äitejä!

    minäki ilmottaudun.....itse olen 28v ja on kohta 1vee kaksospojat sekä 4vee tyttö....kanta-hämeessa asustellaan
  2. A

    Kaksosille myydään/ostetaan keskustelu

    Olisi paljon vaatteita alkaen 60 ---> suurin osa poikien vaatteita itselläni kaksospojat. Jonkun verran löytyisi myös tytölle vaatetta kokoa 70 -74 ja 80cm jos on tarvetta kysele lisää ja laitan kuvia. poikien vaatteista löytyy esim. bodia ja potkareita + kevyt toppista yms. tytön...
  3. A

    Monellako identtiset? Ja kenellä ei?

    epäidenttiset pojat kohta 3 kk:tta
  4. A

    Pojat syntyneet

    Vihdoin ja viimein kerkeän tulla rustailemaan =) Pojat syntyivät 13.9 vii´kkoja silloin 39+4 A 3235g ja 49,5cm klo 22.21 B 3710g ja 53 cm klo 22.54 Vauvat voi hyvin kuten myös äitee =) kotiuduttiin viikko takaperin. sairaalassa oltiin 6 pv. Aika paljon vauvoja pidettiin vauvalassa...
  5. A

    Onko muita kaksosten odottajia?

    heippa, piiitkästä aikaan :whistle: viikkoja takana 38 +6 ja maha on niiiiin iso ettei enään mikään meinaa päälle mahtua. 20kg tullut painoa lisää. viime viikolla olin sitten sairaalassa 4 pv käynnistettävänä ja kas kas mitään ei tapahtunut.....perjantaina sitten kotiutettiin ja yritetään...
  6. A

    Onko muita kaksosten odottajia?

    heippatirallaa ajattelin kokeilla joska sais tänne kuulumisia taas välillä laitettua :whistle: väsyttää niin kovasti viikkoja nyt siis 36+2. Torstaina olis äippäpolille aika viimeksi siis oli B-vauva kääntynyt pokittaistilaan. Ei vieläkään osaa päättää siellä että miten ruvetaan...
  7. A

    Kaksoset syntyneet

    Iiisosti onnea koko perheelle :flower: kyllä oli nopeeta toimiintaa
  8. A

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Heippa Pitkästä aikaan täällä lukemassa, joku ihmeen laiskuus iskenyt ettei jaksais mitään tehdä...viikkoja olis nyt 33+3 B-vauva on kääntynyt perätilaan mutta lääkäri on sitä mieltä että voin kuitenkin sen siinä tilassa synnyttää...mua vaan kovasti se pelottaa. kahden viikon päästä mulle...
  9. A

    Syssymmällä synnyttävät

    Ilmottaudun tällekin palstalle. kaksosia odotellaan ja laskettu aika ois 16.9. Eilisestä lähtien jäin sairaslomalle varmaankin loppuun asti. Hyvin on sujunut ainakin tähän asti...mitä nyt ensimmäisen kaksi kuukautta oksentelin :) kovasti itseäni pelottaa synnytys mutta kaippa kaikki menee...
  10. A

    Onko muita kaksosten odottajia?

    Täälläkin siis odotellaan kaksosia viikoilla26 mennään :) on tää vaan aika hurjaa ja pelottavaa....ennestään kohta kolme vuotias uhmaikäinen tyttö. Eilen sain päätöksen ettei tarvitse enään töihin palata vaan sairaslomalla olen synnytkseen asti...mikä vähän helpottaa oloa...kolmen viikon välein...

Yhteistyössä