Hakutulokset

  1. M

    Ehkäisy hukassa?

    Olen erehdyksessä syönyt Trikvilar-kiekosta vääränvahvuisia pillereitä noin viikon ajan (olin aloittanut kiekon keskeltä). Miten pitäisi jatkaa kiekkoa, ottaa uusi kiekko ja syödä siitä mistä pitäääkin vai mitä mä teen? Oon jo vähän liian vanha synnyttelemään vauvoja... Neuvoja!
  2. M

    Vanhin tietämäsi synnyttäjä?

    Tämä 48-vuotias kaksosten odottaja, en tiedä varmaksi onko luomu vai hedelmöitys, mutta luulen, että se luomuylläri.
  3. M

    Vanhin tietämäsi synnyttäjä?

    Tuttavapiirissämme on 48-vuotias ensisynnyttäjä, joka odottaa kaksosia. Ja tämä tarina on tosi.
  4. M

    Mitä teette omenoista?

    Häpeäkseni myönnän, että omenoita menee tänä vuonna kottikärrykaupalla kompostiin ja muumio-omenat jätesäkeissä roskikseen. Omenoita tulee niin paljon, etten kerkiä millään laittamaan kaikkea (10 kpl omenapuita).
  5. M

    SYKSYN BILEVAATTEET?!

    Apua, olen menossa ystäväni 40- vee-bileisiin ja mulla ei ihan oikeasti ole mitään päällepantavaa. No, bileet pidetään seurojen talolla ja sinne on tulossa noin 60-70 vierasta ja ikähaitari on 20 v. eteenpäin. Tuntuu, että olen joukosta ainoa köyhä, jolla ei ihan oikeesti olisi varaa ostaa...
  6. M

    Neljäs syntyy just

    Äippä 32 v., uteliaisuuttani vaan kyselen,että joko syntys?
  7. M

    MIHIN KESKUSTELUPALSTA ON TYHJENTYNYT??

    IHMETTELEMPÄ VAAN, että käykö täällä enää kukaan. Ei ole viikon aikana paljon keskusteluja virinnyt. Jotenkin tuntuu, että aiheet alkaa olla loppuunkaluttuja, kuten esim. vauvakuume ja parisuhdeongelmat. En ole luova persoona, joten aloitakaa hyvät ihmiset uusia jutunaiheita!! HYVÄÄ SYSKSYÄ...
  8. M

    Hoitavatko isovanhemmat?

    Vanhempani hoitavat aina tarvittaessa lapsiamme. Tosin pyydän vain hoitoapua, kun on tosi tarvis (esim. lääkäri,virastossa asiointi, yksi lapsi sairaalassa jne...). No,joo...kerran pari vuodessa hurvitellaan miehen kanssa poissa kotoa, joten silloin pyydän myös äidin apuun... Appiukko kuollut...
  9. M

    Paljonko muiden kersat 4-5v nukkuu!?

    Olen pyrkinyt siihen,että meidän 5-vuotias neiti nukkuisi sen verran kuin tämän ikäisen kuuluukin eli noin 11-12 tuntia vuorokaudessa. Arkisin mennään sänkyyn kahdeksan ajoissa ja luetaan iltasatu. Uni tulee vaihtelevasti klo 20.30-21.00. Arkiaamuina lapsi herää itsestään samaan aikaan kuin minä...
  10. M

    Onko miehenne koskaan halunnu et häntä laitettaisiin persreikään?

    Täytyy sanoa,etten ole pitkään aikaan nauranut näin paljon kuin lukiessani näitä juttuja. Mun mielestä se reikä on sitä varten peppussa, että sieltä työnnetään "torttua" ulospäin...
  11. M

    Yksityisyrittäjäperheen kesäloma/muu loma?

    Olen tuossa kuunnellut pitkin vuotta työkavereitteni valituksia miehiensä pitkistä työpäivistä, mutta nyt vasta älysin, että olen noin 40 hengen työporukasta ainoa, jonka miehellä ei ole koskaan kunnon lomia. Mieheni toimii yksityisyrittäjänä ja tekee töitä yksin, joten lomia hän ei ole...
  12. M

    Tyttärelle rippilahjaksi?

    Mitä olette ajatelleet ostaa tyttärellenne rippilahjaksi? Olisi kivaa, jos lahjasta jäisi muisto. Onko teidän mielestänne hopeinen sormus ok? Tytär itse haluaa hopeisen ja valkokultaiset ovat törkeissä hinnoissa. Sitäpaitsi, jos sormus sattuu katoamaan...

Yhteistyössä