Hakutulokset

  1. E

    G:Seksi ja raskaus

    Minä haluaisin seksi myös raskaana ollessani. Mies ei halua. (no ei halua mua muutenkaan, ja jos joku ihmettelee, että miten olen raskaana, niin mulla se tapahtuu "kertalaakista" eli on helppoa. ) No, sopivaa asentoa ei tahdo löytyä. Maha on tiellä. Ja mua ärsyttää se, ettei mies oikein...
  2. E

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    SAin nyt vasta y-viestit, mitä muutama oli mulle laittanut (en ole käyttänyt tätä nimimerkkiä) jos joku haluaa jutella, niin y-viesti tavoittaa (toivottavasti) paremmin jatkossa :) kiva (no kiva ja "kiva" ) kuulla, että muillakin on samaa ongelma parisuhteessa.
  3. E

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    Hei taas! Sattui tämä vanha keskustelu silmiin. Olen siis tämän keskustelun aloittaja. Meillä ei ole oikeastaan mikään muuttunut. Lasten syntymän jälkeen mies on aina ihana, ja ollaan enemmän yhdessä, kuin yleensä. Olen miettinyt eroa koko kesän, mutta lasten takia se tuntuu todella...
  4. E

    *** KESÄKUUN KULLANKERÄT *** huhtikuussa

    Hei pitkästä aikaa! Eipä ole tullut kirjoiteltua, eikä edes luettua teidän juttuja, kun aukeaa tää kaksplus niin huonosti. :| Täällä jännitetään, miten päin vauva on, viime lääkärineuvolassahan vaavi köllötteli täydellisessä perätilassa, mutta nyt kyllä tuntuu kääntyneen moneen...
  5. E

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    Tottakai voisin lähteä, mutta kun tuo mies on kuitenkin niin rakas. Koko ajan vain toivon, ja odotan, että tilanne muuttusi, ehkä mies jo tänään haluaa mua... tai viikonloppuna. Jotenkin mieskin on surullinen, ja on nyt halaillut ym. tuohon väsymykseensä se aina vetoaa, mutta ei kukaan VOI olla...
  6. E

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    No olen kyllä tehnyt asialle kaikkeni. Tämä on jatkunut jo kuukausia, varmasti liki 3 vuotta näin. En tiedä, onko miehellä toinen, jos olisi, olisi se ehkä seksin saralla jotain tältä toiselta oppinut. Olen ottanut asian puheeksi, todella usein. Mutta kun miestä ei tämä tilanne haittaa...
  7. E

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    Mieheni ei halua läheisyyttä, seksiä, hellyyttä, ei mitään. Jos koitan häntä halata, on aina joku "syy" miksei nyt käy. sama koskee seksiä. Seksiä meillä on kerran kuussa, ja sekin vaatii sen, että KAKSI VIIKKOA kinuan ja kerjään, että huomioisitko hei minuakin. No, kun seksiä on, se kestää...
  8. E

    Kerro kuumin seksifantasiasi!

    samantyylinen fantasia kuin aloittajalla, eli mies, joka ottaisi minut, rajusti, mutta kuitenkin hellästi. Myös 3 kimppa olis jees :p ihan sama, olisko kolmas mies vain nainen :p Sekä pisuttelujuttuja ois kiva kokeilla myös. Meidän seksi on kyllä NIIN tylsää, että milkei mikä tahansa...
  9. E

    Smartballs ja niiden käyttö

    kiihottaa :ashamed: kiihotus noista kuulista niin hirveästi, että yleenä tyydytän itseni niillä, ja vasta sitten treenaan. Tuntuu tosi hyvältä, kun niitä heiluttelee sisällä, ja samalla kiihottaa klitorista :p

Yhteistyössä