Hakutulokset

  1. E

    Käykö tämmöinen nimi?

    Maria pudotettiin pois. Nimi oli omastakin mielestäni turhan pitkä. Nyt olen tyytyväinen. Nimi tuntuu tytölle oikealta.
  2. E

    saako nukkuvan vauvan herättää??

    Itse olen joutunut kolme vauvaa herättämään sairaalassa syömään keltaisuuden, painonnousun takia. Kun lapsia on kolme, on mahdotonta pitää kotia niin hiljaisena, että lapsi varmasti heräisi vain itsekseen, onneksi ei olekaan niin herkkä kuin esikoinen, että on kestänyt isosiskon kirkunat ym...
  3. E

    Vähäuninen vastasyntynyt

    aina näitten pienten kanssa. Kapalointi voi auttaa, samoin huomasin omani rauhoittuvan unille, kun puin kevyen ulkopuvun päälle tai sellaisen vetoketjullisen kokopuvun, joka sinänsä on sisäkäyttöön tarkoitettu. Eka nukkui jonkin verran sitten sylissä, kun muuten oli niin vaikeaa, tokaa nukutin...
  4. E

    Käykö tämmöinen nimi?

    Venla-Maria Helena Orvokki Mietittiin, että pudotetaanko Maria vai Helena pois, mutta kumpikin haluttaisiin Venlan ja Orvokin lisäksi. Menisiköhän läpi näin, kun nimiä sinänsä saa olla kolme?
  5. E

    Muita joilla ei ole huolittu tuttia?

    Mulla ei esikoisella ollut, kun ei huolinut, mikä ehkä johtui tiukasta kielijänteestä, mikä taas selvisi vasta myöhemmin. Toka söi jonkin verran, mutta käytti myös tissiä tuttina, mikä myöhemmin harmittikin, koska imetin pitkään. Nyt kolmas käyttää joskus tuttia nukahtamisen apuna, joskus huolii...
  6. E

    3kk vauav, ei nuku pahemmin päivisin, mitä tehdä?

    Mulla oli esikoisen kanssa samaa ekan puolen vuoden aikana. Nukutin päivällä vaunuissa ja vähän väliä sain käydä heijaamassa vaunuja. Kesäaikaan oli kuitenkin helppoa, kun ei tarvinnut niin paljoa pukea. Nukkui muistaakseni 4 lyhyehköt päikkärit. Sitten syksyllä ilmat viileni ja aloin pukea...
  7. E

    Kuume 2kk ikäisellä

    Vauvallani alkaa olla ikää lähes kaksi kuukautta. Nyt oli lämpöä 38.5. Onko se jo niin paljon, että pitäisi lääkärissä käyttää. Pikkasen nuhaa ja pikkasen yskii. Hymyili ja oli pirteä herättyään, mutta nukahti uudestaan vähän aiemmin kuin yleensä.

Yhteistyössä