Hakutulokset

  1. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Viimeksi unohdin kiittää teitä lohduttavista sanoista. On se kumma ettei sitä ole näiden vuosien aikana oppinut ettei kannata joka kuukausi odotella suurta ihmettä. On se raskasta joka kuukausi vajota masennusten syövereihin. Mustaruusu hienoa, että sun arvot on kohdillaan. Onpahan yksi...
  2. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Pikaisesti vain.... onnea PeePeelle Toivotaan, että rakkauden siemenet pääsevät lämpöösi kasvamaan :heart:
  3. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    En malttanut vielä lopettaa.. sillä unohdin ihan kokonaan... Adelle onnittelut 4. hääpäivästä :heart: Mua mietityttää yks asia... mua kun jännittää ja pelottaa nää hoidot. Varsinkin lääkkeiden käyttö. Mä kun en normaalistikaa hirveästi syö lääkkeitä. Mä oon huomannut näitten hoitojen...
  4. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Ihanaa miten vilkasta täällä on :) Kauheet vieroitusoireet kun en ole päässy tänne teidän seuraan. Toisaalta on hyvä kun on kiireitä niin ajatukset ovat jossain muualla. Ahdistun niin kauheesti lapsettomuudesta. Just kun oli hyvä jakso menossa enkä murehtinut niin sitten tuli äidin kanssa...
  5. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Tervetuloa Pöppis!!! Tänne vaan jakamaan iloja ja suruja ynnä muita tunteita! Itselläni menee tunteet välillä sellaista vuoristorataa että alta pois. Kesä-74; tuntuu jotenkin jännittävältä ja vähän pelottavaltakin tuollaiset eu-tarkastukset. Vaikka sanoitkin että kun kaikki on ok niin ei...
  6. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Huh, mikä työviikko takana. Tää viikko on mennyt töissä ja nukkuessa. Väsyttää vietävästi. Ja pientä lämpöä aina iltaisin. Olisikohan tärpännyt??? No se asia selvinnee ensi viikolla. Pelottaa kun nyt elättelee toiveita ett kuinkas sitten käykin jos vuodot alkavat. Mitenhän lujaa sitä tulee taas...
  7. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Iltaa Täällä yksi vainoharhainen ja toiveikas. Kuvittelen jos jotakin raskausoireita. :laugh: Eli alavatsakivut alkoivat sekä pientä kuumetta on tänä iltana. Nämä oireet johtuvat siitä viasta joka löytyy korvien välistä :laugh: No höppänä olen, että joka kierrolla luulen raskauden...
  8. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Huomenia! Peepeelle suuret kiitokset että jaksat päivitellä listaa :heart: Mä huomasin kans eilen että oltiin PeePee samoihin aikoihin linjoilla. Jos ei olisi ollu kiire niin olisin huhuilu sua reaaliaikaisee jutusteluun :D Mua rupes nyt kiinnostamaan terapia-asia. Mutta jotenkin...
  9. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Moi moi Kiva palata työmatkalta tänne teidän pariin. Ovis meni eli nyt vaan odotellaan luomuihmettä (jälleen). En luonu tällä kertaa miehelle paineita enkä siis kertonut ovulaatiosta mitään. Mies nimittäin stressaa niin ettei pupuilusta tuu mitään joten parempi että vain minä stressaan että...
  10. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Huomenia! Yritin lukea teidän kuulumisia muttei näin aamutuimaan en tajua mitään. Aivot on ihan jumissa. Ainakin odotusta, intoa on ilmassa, se välitty tänne asti. Odotan oikein innolla ja jännittyneenä teidän hoitojen alkua. Meillähän hoitosuunnitelmia ei ole tehty sillä me odotetaan...
  11. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Tervetuloa Emppu mukaan Ei ole sullakaan ole ollut helppoa. Voimia!! Hienoa PeePee listasta!!!! Eli jos lisäisit mut listalle kp 8/27-31. Ovulaatiota siis odotellaan ja pupuillaan ;) JA kohtahan sitä päästään jännäämään PeePeetä ja Kesä-74. Saapukoon syysmyrskyt ja puhaltakoon...
  12. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Minä se taas täällä :ashamed: Adeliinin kirjoitukset kolahtivat niin täysin. Sä jaksat tukea meitä kaikkia. Sulla on Adeliini sana hallussa. Esim. kun mainitsin sen kroonisen odottamisen. Ihan nousi karvat pystyyn kun ajattelinkin kuinka sitä aamusta aamuun, illasta toiseen kuukautisista...
  13. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Oltiin viikko ilman nettiä; huh-huh ja koville otti :D Nyt heti tänne lukemaan.... Juu nyt on meiltä kokeet otettu ja n. 5 viikon päästä saadaan kuulla tuloksia. Ja asia on niinkuin Mustaruusu kertoi eli meillä on ne 3 hoito takana. Pikkasen veret seisauttava tietohan se oli varsinkin kun...
  14. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Hei kaikki! Kannan korteni kekoon eli täältäkin löytyy noita pahkuroita rinnoissa. Onkohan ne merkki lapsettomuudesta :D Nimittäin niihin aikoihin kun tutkimukset aloitettiin lapsettomuuden takia niin eräänä iltana löysin molemmista rinnoista patteja patin perään. Ohjeena joka toinen vuosi...
  15. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Mustaruusulle ja Kesälle :hug: Mitenkäs teidän muiden syyssuunnitelmat? Meillä on ensi viikolla lääkärikäynti joten siitä se sitten taas alkaa.... Tosin mua pelottaa hoitojen alkaminen tai oikeastaan koko hoitorumba. Viime kerta oli jo niin hermoja raastavaa, että panikoin jo nyt. Toisaalta...
  16. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Nyt on aikaa kirjoitella tosin en enää muista mitä mulla ei ole mielen päällä. No ainakin Mustaruusulle; meilläkään ei tiedä onko miehen siittiöissä vai mun munasoluissa vikaa. Hoidoissa on tullut lääkärin mielestä hienoja kypsiä soluja. Kahdessa ekassa hoidossa lääkkeenä Gonal jolloin soluja...
  17. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Aivan mahtavaa Mustaruusu!!!!! Mun ei pitänyt mitään kirjoitella, oli vaan tarkoitus lukea pikaisesti kuulumisia. Mutta olen aivan innoissani Mustaruusun puolesta :) Nyt on pakko jatkaa kotiaskareita. Palaan myöhemmin kysymysten kera. Peukut ja varpaat pystyssä Mustaruusulle ja hänen...
  18. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Hei taas! Mustaruusulla on vähän sama ongelma kuin meillä. Tarkotan hedelmöittymistä. Ekassahan IVF hoidossa meillä hedelmöyttyminen loppui kesken kaiken. Toisessa hoidossa tehtiin ICSI ja siinäkään hoidossa ei saatu hyviä alkioita. Nyt tässä kolmannessa hoidossa vaihdettiin lääkitystä...
  19. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Himputti!!! Kirjoitin pitkän pätkän ja sinne se bittitaivaalle lähti. No ei auta kuin uusiksi.... Voi Helba :hug: , tuntui niin pahalta lukea kirjoitustasi. Kokemuksesi ovat olleet aikamoiset. Kaikkea sitä pitääkin ihmisen nähdä, kokea ja tuntea. Joku mulle sanoi muutamia viikkoja sitten että...
  20. U

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Kiitoksia SaanaS ja PeePee77 Sain teidän kommenteista paljon ajateltavaa. Tajusin että olen niin solmussa omien tunteitteni kanssa. Jostain syystä en ole pystynyt puhumaan asioista mieheni kanssa eikä kenenkään muidenkaan. Enkä ole hyväksynyt sitä tosiasiaa että nyt ollaan lapsettomia ja sen...

Yhteistyössä