Hakutulokset

1. S

Järvenpääläisiä odottajia!

Laita Jepen ja Leevin mamma s.postii, asutaan aikas lähekkäin! Ja Odottajakin! :attn:
  2. S

vinkkejä hampaiden pesuun?

Meillä alkoi sama peli vuoden ikäisenä. Silloin puhkesi myös eka poskihammas ja hammastahnan käytöstä tuli ajankohtaista. Yllätys yllätys, tahna olikin NIIIN hyvää, että nykyään jos tyttö näkee hammasharjan ennen iltamaitoa ei maito kelpaa ollenkaan vaan pitää päästä heti hammaspesulle :D...
  3. S

Järvenpääläisiä odottajia!

MOIDO! Tääl olis kanssa toisen odottaja, nyt 18 vk menossa. Entuudestaan meillä on tyllerö 1v ja 3kk. Seura olis tarpeen, vaikka puistoon tai kahvittelemaan =) Oon 24 vuotias Jampasta. Mun s.posti on elviirawau@hotmail.com
  4. S

Huomio äidit v.82 syntyneet!

Heipsan! Täällä kansa kasikakkonen kotiäiti Järvenpäästä. Naimisissa reilu vuoden verran ja tyttö syntyi 21.12 2006, eli 10kk vipeltäjä. Nousee tukea vasten seisomaan ja asettelee jalkojaan siihen malliin, että kohta menee tukia pitkin. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita :laugh: Mitens te...
  5. S

Järvenpää

Täällä myös vailla uusia tuttavuuksia 24 v. äitee ja 10 kk tyttö. Varsinkin ulkoiluseuraa keskustan puistoihin! Laittakaatten sähköpostia, jos sovittais treffit? elviirawau@hotmail.com =)
  6. S

JÄRVENPÄÄ ja lähialueet.

Moi! Olis täällä ainakin yks tällänen tavisperhe. Tyttö reilu 8kk, minä 23 ja mies 27. Keskustassa asustellaan. Oon vielä näillänäkymin vuoden hoitovapaalla, joten aikaa piisaa uusille tuttavuuksille. Laittakaa vaikka yksityisviestiä tai sähköpostiosoite, niin keksitään jotain! =)
  7. S

Tosi ystävää vailla

No ninpä! Kurjuus :/
  8. S

Tosi ystävää vailla

Lueskelin tossa noita Tympeetä -otsikolla olevia viestejä ja tuntuu, että se on suoraan mun elämästä. Jo siinä vaiheessa, kun kerroin olevani raskaana, kaverit pikkuhiljaa vaan katosi. Jopa mun paras ystävä (joka on tietty villiä sinkkuelämää viettävä opiskelija). Eikä asiaa tietenkään helpota...
  9. S

Hyvinkään sairaalassa synnyttäneitä?

Joulukuun 21. 2005 :D
  10. S

munattomia reseptejä

:attn: Meitin tyttösellä huomattiin muna-allergia ja nyt olisi reseptit hakusessa. Osaisko joku neuvoa esim. jonkun keittokirjan tai nettisivun, mistä löytyis tavallisia ruokaohjeita? =)
  11. S

Mikä voide atoopikolle?

Meillä monien rasvakokeilujen jälkeen Ratiopharmin halpisperusvoide toimii parhaiten. Kiva yllätys kaikkien kalliiden voiteiden jälkeen! :D Neuvolasta käskettiin laittamaan Cerudalia (tai joku sinne päin), tyttö meni aivan ruvelle...
  12. S

Järvenpää

Tiistaihin! :wave: Tulkaa sit joku nykäseen hihasta, et löydän oikeet mammat! Sit ku siel pyörii sellanen hämmästyneen näkönen kohloppi, se oon mä :p
  13. S

Järvenpää

Tiistaina yheltätoista? B) Missä?
  14. S

Järvenpää

Mulle kävis mikä vaan päivä :) Ykstoista kuulostaa hyvältä, vauveli nukkuu päikkäreitään
  15. S

Järvenpää

Mä oon vähän flunssanen (taas)... Ens viikkoon?
  16. S

Järvenpää

Moido mamat! Käviskö ens tiistai? Kahentoista aikaan? Jossain ulkona? :attn:
  17. S

Järvenpää

Voi kaksuvaippa! Me nukuttiin pommiin! :'( No, kerranki sai nukkuu rauhassa... Ens kerralla sitte! Tapaatteks yleensä kerran viikossa vai mikä on kuvio? B)
  18. S

Järvenpää

Saako uus mamma liittyy seuraan? Mekin ollaan aika aamu-unisia... Puolenpäivän aikaan? =)
  19. S

<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

Järvenpää HOX! yv.tä tulemaan!
  20. S

Uusia ystäviä uudeltamaalta?

Meidän kolmen koplan kokoonpano on seuraavanlainen: tyttönen 12/2005 isukki -78 ja minä -82. Perheeseen kuuluu myös konnanretale Nahka. Ja Järvenpään keskustassa asustellaan. Mielenkiinnonkohteina (vauvajuttujen lisäksi) kaikenlainen musiikki, matelijat ja eritoten persoonalliset ihmiset. :D...

Yhteistyössä