Hakutulokset

  1. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Onnea Apsi Deisille! Täältäkin kuuluu jo vauvauutisia! Meille on syntynyt suloinen pieni poika, 3,5kg ja 50 cm. Arki on alkanut ihan hyvin vauvan kanssa, mutta kyllä tuo meidän uhmaikäinen teettää aika kiitettävästi töitä. Öisin varsinkin, kun heräilee vauvan öhinöihin ja meidän hoito-touhuihin...
  2. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Moro kaikki! Onpas ollut kuumaa! Sympatiat Apsi Deisille, samoin täällä, helleviikot on olleet aikamoista tuskaa ison mahan kanssa. Ennen en olisi kuvitellutkaan valittavani auringosta ja lämmöstä, mutta tänä kesänä en ole kestänyt yhtään. No, asiaan tulee muutos ihan lähiaikoina. :heart...
  3. M

    2v. poikien pottailuista asiaa!

    Gorthaurille vinkkinä: Unohtakaa koko pottailu hetkeksi! Poikanne ei selvästikän ole vielä valmis potalle ja vaikka olisikin, liittää siihen negatiivisia asioita, pakottamisen, stressin, tappelun. Vaipat 2,5 vuotiaalla ei ole mitenkään noloa, ihan normaalia! Kaikki lapset ovat erilaisia!!
  4. M

    2v. poikien pottailuista asiaa!

    Pottailu-asiassakin kannattaisi minusta muistaa, että jokainen on yksilö ja kehittyy omaan tahtiinsa. Meillä 2v2kk poika, joka käy satunnaisesti potalla. Puolisen vuotta kysyin joka ilta ja joskus päivälläkin, että mennäänkö potalle pissalle. Aina oli vastaus, että "ei". Sitten yhtä äkkiä eräänä...
  5. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Jiihaa, muistinpas vielä salasanani tänne!:) Heippa kaikille pitkästä aikaa, ehkä joku muistaa, että kirjoittelin huhtihippuisten raskaus- ja vauva-aikana tänne. Jotenkin se sitten vain jäi, mutta joskus olen käynyt vilkaisemassa, että muutama aktiivinen täällä on säännöllisesti kirjoitellut...
  6. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hei taas! Kiitokset uudesta pinosta! Ihan vanhasta muistista minäkin etsin vielä vauvapuolelta hippusten juttuja, mutta meillähän onkin jo niin isot vauvat, että taaperopuolelle ollaan siirrytty.... :heart: Meillä kasvetaan kanssa hurjaa vauhtia. Eilen tuli 1 vuotta täyteen. Eilen oli...
  7. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Onnea Lyy plussasta! Ja Liljalle täältäkin :hug: Täällä sitä ihmetellään kovasti ajan kulumista. Kohta poika on jo vuoden vanha, tuntuu ihan kuin tämä mamma ei ollenkaan ole ajan hermolla enää. Tajusin tuossa yksi päivä, että pojalle pitää ruveta ostamaan isojen poikien leluja, ei pahemmin...
  8. M

    Yöheräily jatkunut 8 kuukautta

    Meilläkin poika oli aika mahdoton yöheräilijä 9 kk. Heräilee kyllä vieläkin (poika kohta 11kk) kolme-neljä kertaa yössä, mutta se ei ole mitään verrattuna niihin tunnin välein heräämisiin, mitä kesti todellakin kuukausia! Meillä käytiin läpi lääkärissä kaikki mahdolliset syyt, miksi poika...
  9. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Vuotaraaputin :hug:
  10. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Kyllä allergiatestejä tehdään jo tämän ikäisillekin, mutta niinkuin Zeena sanoikin, ne eivät välttämättä ole tarkkoja. Meidän poika joutui (tai pääsi) testeihin, käsivarsiin tehtiin pistotestit perusruoka-aineallergioista. Pojalla on ihottumaa ja onneksi jo nyt menneen talven lumia ollut...
  11. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    MB :hug: Mä taas huomasin sen, ettei IKINÄ pitäis kehaista mitään...Eilen kehuin kaverilleni, kuinka ihanaa on ollut, kun poika on ollut niin terve koko talven, vain yksi korvatulehdus, eikä pahemmin muuta. Aamulla pojalla olikin sitten kuume yli 38 ja rööreissä rohisee.....KÄÄK, tää on...
  12. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Joanna meillä on myös puremisongelma. Poika testailee uusia hienoja hampaitaan ja valitettavasti ne ovat aika terävät... |O Joskus sattuu puraisu osumaan oikein herkkään paikkaan ja äiti tai isä sitten parkaisevat kivusta, poika vain nauraa, luulee, että tää on kiva leikki... :| Kovasti ollaan...
  13. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Heips pitkästä aikaa! Täältä taustailija aktivoituu...Käyn lueskelemassa teidän juttujanne täällä enemmän tai vähemmän säännöllisesti, mutta kirjoittaminen on jäänyt. Ei ole pahemmin lohjennut siihen aikaa, kun tuota poikaa saa olla koko ajan vetämässä pois milloin mistäkin pistorasiasta! :D...
  14. M

    Todella levottomat yöt 10kk vauvalla

    Sama tilanne meilläkin. 9,5kk on tämä mamma nukkunut maksimissaan 3 tunnin pätkää. Poika on ollut alusta asti huono nukkumaan ja sama jatkuu yhä. Neuvolassa sanottiin eilen, että tähän ei auta kuin aika. Unikoulua ollaan koitettu, mutta meidän pojalle tassuttelu ei toimi, enkä kovin...
  15. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 Joulua odotellessa***

    Hysteerinen, ja muut, ei meilläkään nukahdeta omaan sänkyyn, ei todellakaan! B) Aluksi myös mietin, että mitä ihmettä olen oikein tehnyt väärin, ja että voi että olen huono äiti. Mutta, sitten tajusin,e ttä kaikki vauvat ovat erilaisia, ei kaikki asiat vain tapahdu kaikilla vauvoilla samaan...
  16. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 Joulua odotellessa***

    Puella, huh, onneksi ei käynyt pahemmin! :hug: Huvikummun vääpeli Kovasti jaksamisia teidän öihin! Meillä on ihan sama juttu, ollut jo koko tämän 8 kk... :o Aika sippi tässä ollaan, mutta nyt lohduttaudun sillä, että ei tätä voi enää kauaa kestää, kyllä se poika joskus oppii nukkumaan...
  17. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 Joulua odotellessa***

    Onneksi olkoon Baby dream! :flower: Turvaistuimista sen verran vielä, että ihan varmaan ihan mikä tahansa istuin on parempi kuin ei mitään! Ja toivotaan todella, ettei kukaan joutuisi oikeassa elämässä kokemaan onko istuimet turvallisia vai eivät... Loppuviimeksi paras turva on varmasti...
  18. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 Joulua odotellessa***

    MB, mä tutkailin nettiä aika paljon sen jälkeen, kun oltiin ostettu se Graco ja tietenkin ´netistä löytyy paljon juttua sekä puolesta että vastaan. Mua hirvitti vain eniten se, että tämän Gracon edellinen versio (näin siis olen ymmärtänyt) on saanut Autoliiton testeistä joko heikon, tai...
  19. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 Joulua odotellessa***

    Pikaista paranemista flunssaisille! Nyt on kyllä semmoiset ajat, että kaiken maailman pöpöt on liikenteessä. Meidän mies on onneksi vielä säästynyt flunssalta (kopkop), mutta ajan kysymys se on milloin se eka flunssa iskee. Eilen oltiin kylässä, jossa lasten nenät vuoti, ei paljon, mutta vähän...
  20. M

    ***HUHTIHIPUT 2008 Joulua odotellessa***

    Vuotaraaputin: EIKÄ!!! :laugh: Täällä sitä vielä taustaillaan, mukavaa on käydä lukemassa teidän juttujanne, mutta en ole saanut itse aikaiseksi kirjoitella mitään pitkään aikaan... Mutta, nyt mä palaan siihen aiempaan turvaistuinkeskusteluun. Kävi nimittäin meille vähän ohraisesti, kun...

Yhteistyössä