Hakutulokset

1. L

Tammikuun 2007 IVF/ICSI/PAS

Meillä yöllä on ihan sama rytmi ja öisin nukutaan enimmäkseen. Herää ensimmäisen kerran 3-4 aikaa ja sitten 6-7, ylös noustaan 10-11.00. En ole oikeastaan yhtään väsynyt enää alun "kasvukipujen" jälkeen. Yöunille en tosin saa poikaa koskaan ennen puolta yötä :headwall: Tuo voisi hieman...
  2. L

ivf ja pitkä kaava

Meille on tehty ivf pitkän kaavan mukaan ja hoito kestää n.viisi viikkoa. Minulla on sumutteet jonkun verran viivästyttäneet kuukautisten alkamista, mutta silti ollaan voitu edetä suunnitelmien mukaan. Eikö sinulle tullut sellaisia papereita kotiin jossa oli kerrottu suunniteltu punktio viikko...
  3. L

Meille syntyi myös poikavauva 15.10.2007 rv 38+6. Molemmat voidaan hyvin ja totutellaan taas tähän vauva-arkeen. Ei sitä vaan enää muistanut kuinka vähäisiksi nuo yöt jää vauvan myötä. Tisuttelun tankkaukset on ajoittuneet jostain syystä tuonne yöaikaan ja päivät poika posottelee neljän-viiden...
  4. L

Jonot Oysissa ja ivf:n kesto (lääkityksestä siirtoon)

Hei, Me ollaan oltu hoidossa tämän vuoden tammikuussa ja siihen päästiin kahdeksan kuukauden jonotuksen jälkeen. Oltiin kylläkin ns.vanhoja potilaita eli meillä oli jo kaksi ivf hoitoa ennestään takana ja tämö kahdeksan kuukauden jonotus oli siis hoitotauon jälkeen. Tämä tammikuinen oli...
  5. L

Hei, On kyllä tosiaankin ihme homma tuo mun nikki juttu. Kun menen ilman että kirjaudun Liinusena tuohon Liinusen profiilin kohdalla ja klikkaan sen auki ja katson viestejä niin siellä on vain minun kirjoittamia viestejä, mutta kun kirjaudun sisään Liinusena niin mulle aukeaa liuta viestejä...
  6. L

Hei, Nyt näyttää olevan niin, että joku kirjoittelee samalla nimimerkillä minun kans tai jotain muuta ihmeellistä tässä on, koska nuo kirjoitukset Liinusen takana ei todellakaan kaikki ole minun kirjoittamia. Olenkin kirjautunut uudestaan eri nimimerkillä lokamassuihin, mutta tälle...
  7. L

Hei, Täällä ollaan jo kesälomalla ja vielä pitäisi loman jälkeen jaksaa käydä noin kuukauden päivät töissä. No onneksi on kevyt työ niin eiköhän se kuukausi mene jotenkuten... :p Meillä myös vauva liikkuu jo kovasti ja melkoisen vilkas kaveri on tulollaan. Viime neuvola kerralla...
  8. L

Laihdutuksen jälkeen raskaaksi, onko kokemuksia?

Hei, minulle on käynyt niin että olen kaksi kertaa ehtinyt aloittaa painonvartijoiden piste laihdutuksen ja muutaman kilon pudotuksen jälkeen olen onnistunut hoidoilla tulemaan raskaaksi. Meillä on takana myös useita epäonnistuneita hoitoja, mutta silloin en ole ollut pisteillä. En osaa...
  9. L

Hei, Minulla on vähän sama etten jaksa selailla vanhoja viestejä, siksi kysyinkin Siisamin pas suunnitelmia kun en edes muistanut paljonko pas alkioita saitte viimeisestä hoidosta talteen. Jos molemmat selviää niin ehdottomasti molemmat matkaan ja onnea tuhannesti tulevaan syksyyn! :flower...

Yhteistyössä