Hakutulokset

  1. N

    ¤¤¤ Ovulaation induktio helmikuussa ¤¤¤

    mm-72 epätoivoinen tekosi tuntuu hyvinkin tutulta....Minäkin tässä taukoilen clomeista, mutta silti kp 5 otin kaksin kappalein, tarttisko nyt ottaa kp 6 taas kaksi, vaikka olin jo olevinaan päättänyt taukoilla välillä kun pää ei kestä tätä painetta :kieh: :hug: teille clomisiskoille ja...
  2. N

    * Ovulaation induktio tammikuussa *

    Kaikille tippuneille :hug: Olen täällä taustaillut jonkin aikaa, kun kierto näytti niin sekavalta. Onko teillä muilla clomien käyttäjillä kierto "seonnut" clomeista? Muutamilla ilmeisesti ainakin pitkittynyt. Oviksen olen kummiskin melkein aina tikuttanut.. :/ Nyt vaan pohdin, että...
  3. N

    **ovulaation induktio joulukuussa**

    Hyvää ja vauvarikasta vuotta 2008 kaikille! (.) uusi kierto jälleen alkanut, ja nyt tauko edessä, joten joka seuraavaksi päivitystä tekee voi pudottaa minut tuonne loppupäähän taukoilemaan.
  4. N

    **ovulaation induktio joulukuussa**

    marianne, varovainen onnitteluhalaus :hug: caffee81, tervetuloa mukaan :flower: Mulla vähän sama homma, että kierto heittelee niin paljon etten varmaan luomusti ovuloi... (.) ruskeaa limaista vuotoa jo tulee, mutten vielä laittais kp1, täytyy seurata koska kunnolla täti tupsahtaa...
  5. N

    **ovulaation induktio joulukuussa**

    Onnea Iida-Liina :heart: Ihanaa saada taas plussia pinoon ja vieläpä joulun aikaan :flower: (.) olen ollut rajun flunssan kourissa ja nyt tuntuu menkkamaisia kipuja, joten kai se täti sieltä juuri jouluksi kurvaa kylään :( Ennemmin olisin kyllä toisenlaisen joululahjan ottanut :xmas:
  6. N

    **ovulaation induktio joulukuussa**

    Täällä kp15 ja ovista tikutettu: negaa. Viimeksi ovisplussa tuli kp 16, mutta nyt ei tullut edes haamua, eikä mitään tuntemuksiakaan ole ollut :'( Toivottavasti se sieltä vielä plussaksi muuttuu... Vilinäiti, joko sä olet tikutellut? :wave:
  7. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Vilinäiti, olin tietysti ennen ekoja clomeja vastaanotolla ja ultrattiin, mutta sen jälkeen sain lisää puhelinreseptillä haluamaani apteekkiin. Oli jo ekalla käynnillä puhetta, että tuskin se yksi tabu riittää, kun ei viimeksikään (7v. sitten) yhdellä saatu ovista aikaiseksi. Eli tosiaan soitto...
  8. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Vilinäiti, mä sain kuukausi sitten puhelinreseptin ja nosti annoksen, koska ovista en bongannut yhdellä clomilla. Joten soitapa vaan hänelle, niin eiköhän järjesty puhelimitse, säästyy kallis käyntimaksu... Ja vastaan tuohon sun toiseen kysymykseen taas mitä Mäkäräinen mulle sanoi, kun kysyin...
  9. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Matilda2007 lupaavalta kuulostaa :hug: Vilinäiti Samaa juuri lekurilta kyselin, kun clomit sain (ja meillähän ilmeisesti sama lekuri ;) Hän sanoi vaan, ettei siinä mitään suurta eroa ole, hänellä kuulemma on vaan tapana määrätä aina kp5-9. :| Joskus joku täällä on tiennyt, että kp3-7...
  10. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Se joka seuraavaksi päivittää, mulle voi merkitä tauko. Pidän ainakin yhden kuukauden taukoa, vuoto on niin sekavaa, etten tiedä mikä kp on menossa. Jatketaan sitten seuraavien menkkojen jälkeen. Saapahan mielikin välillä levätä =) Plussatuulia kaikille ++++++++++++ :whistle:
  11. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Täällä kp 2, eli 4.clomikierto starttaa sunnuntaina :/
  12. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Piti taustailla seuraavaan kiertoon asti, mutta oli pakko poiketa onnittelemaan plussanneita! Onnea Ines ja Bee :flower: :heart: Ja tervetuloa mirvab =) Ines, kuinka mones clomikierto sulla toi tuon plussan ja millä annoksella? Entä otitko kp3-7, vai kp5-9? Kiva saada plussahanat taas...
  13. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Jonski ja Matilda ja maria :hug: Ines plussatuulia +++++++ :whistle: Iida-Liina, samaa olen myös miettinyt, mutta en osaa siis vastata tuohon kysymykseen itsekään. (.) taidan taustailla seuraavaan kiertoon asti, tämä meni nyt täysin hukkaan, mies 5 päivän työmatkalla juuri...
  14. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Täältähän on porukkaa lähtenyt :/ vaan onhan meitä pinon ylläpitäjiä täällä vielä :kieh: (.) äsken tuli plussa ovistestiin ja eilen mies lähti työkomennukselle ja tulee vasta sunnuntaina!! Että ottaa päähän, prkl!! Voisko se plussa tulla jo muutamaa päivää enenn ovista, että onkohan...
  15. N

    sekundäärisesti lapsettomat

    Täällä myös yksi sekundäärinen ilmoittautuu :wave: Esikoinen aikoinaan clomeilla ja nyt jälleen clomit menossa, kolmatta kiertoa. Joskus tällainen pino jo olikin, mutta siinä oli kyllä eri porukkaa, eli kyllä meitä sekundäärisiä siis näyttää olevan :hug: Itse koen kovin raskaana...
  16. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Kimpsu :hug: Tiinuli81, mulla clomit käytössä ilman irroituspiikkiä. Viime kierrossa tikutin oviksen ja tunsin sen myös tosi kovana kipuna, joten ei kai sitä irrotuspiikkiä aina tarvita... Kati231, plussatuulia sinnepäin puhaltelen ++++++++ :whistle: (.) pikkujoulukutsuja satelee ja...
  17. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Matilda voima :hug:
  18. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Täällähän on ovista bongattu oikein porukalla, onnea kaikille plussaajille :flower: toivottavasti muutaman viikon kuluttua tulisi se toinen plussa :heart: (.) kolmas clomikierto päättyi eilen, ei muita oireita kuin kuumat aallot. Kahdessa ekassa kierrossa oli alavatsanippailuja koko...
  19. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Iida-Liina, tervetuloa minunkin puolestani =) Macy, älähän heitä toivoa, on meitä moniakin, jotka olemme pelkkien clomien avulla raskautuneet. On siis ihan mahdollista :hug: (.) kolmas clomikierto pyörähti käyntiin, ja heti valtaisat kuumat aallot myös. Tässä vaiheessa ollaan taas...
  20. N

    **Ovulaation induktio marraskuussa**

    Pömpeli-pötsi.....3.clomit..................................... .kp 86/30 Vilinäiti..............3.clomit.................................... ..kp 85/36.yk16 jonski................clomit.........................................kp 75/30-32...

Yhteistyössä