Hakutulokset

  1. S

    kannattaako jatkaa?

    punktiossa ei saatu mitään siirrettävää. yksi munasolu oli, sekin ilman sukusoluja. edellisessä punktiossa lokakuussa saatiin sentään kolme, joista yksi siirtoon asti. ikää on jo 41. onko teillä kokemuksia, että muniksia olisi tullut vielä jatkossakin, jos jollain kerralla ei olla päästy edes...
  2. S

    Sekundäärilapsettomat

    Hei, tässä mietin, että kannattaako hoitoja jatkaa. lapsi syntyi ivf-hoidosta 2006, pakkasesta selviytyi yksi alkio, josta ei alkanut raskautta. nyt syksyllä uusi hoito, josta saatiin yksi alkio, laatuluokka 2. perjantaina tuli tulos, negatiivinen. ikää on mulla jo 41, paha endometrioosi...
  3. S

    teenjuonnista

    Kiitos vastauksista, taidan kokeilla tuota dippausta... hauskoja teehetkiä!
  4. S

    lugejen jälkeen paikoillaan?

    Hei, luin viestejä, ja joku kertoi että lugejen jälkeen on oltava puoli tuntia paikoillaan,,, itse en moista ohjetta saanut, ovatko muut saaneet? mulla raskaustesti perjantaina 28.11, muilla samoihin aikoihin? kyse siis ivf-hoidosta.
  5. S

    teenjuonnista

    2,5 -vuotias kysyi aamulla, saavatko lapset juoda teetä? joten kysyn sitä nyt tässä teiltä...
  6. S

    taaperon vieroitus

    Kiitos kaikille vastauksista, mites on pony06, itkeekö vauveli vielä öisin ja vaatii tisua vai nukkuuko yöt?
  7. S

    taaperon vieroitus

    Kiitos, pitää vissiin ekana yrittää tuosta päiväimetyksestä irti jo ennen töihin menoa. Poni06, lisääntyikö lapsen ruokahalu, kun lopetit päivätissin? Meillä kanssa huono syömään.
  8. S

    taaperon vieroitus

    Olen menossa kuukauden päästä töihin ja imetän 1,5 vuotiasta tiukasti päivin ja öin... tiedän, tiedän! ei pitäisi...kannattaako mun vieroittaa lapsi nyt kuukauden aikana vai odottaa töihin menoa, jolloin päivävieroitukset käyvät ikään kuin luonnostaan? isä jää hoitamaan lasta. lapsi ei kaipaa...
  9. S

    ulkomailla taksissa

    Miten te ulkomailla reissaavat matkustatte lapsen kanssa taksissa? Ei kai ole turvaistuimia vai pidättekö ihan sylissä? vai raahaatteko suomesta? hirvittäisi viedä ilman istuinta, kun suomessakaan ei niin tehdä.
  10. S

    hyttysasu lapselle?

    onko kenelläkään lapselle tarkoitettua hyttysasua, onko niitä? siis verkkopäähine kiinni takissa, olisi varmaan mökillä käyttöä, jotta voitaisiin illalla olla koko porukalla ulkona.

Yhteistyössä