Hakutulokset

  1. nöppäri

    Lentämisestä kyssäriä

    Saanko pakata ruumaan meneviin tavaroihin 500ml hiuslakkapullon, semmoisen missä ei ole erillistä korkkia, entäpä deodorantin, painepulloversion tai muotovaahdon. Koskeeko tämä läpinäkyvä pussihomma ainoastaan käsimatkatavaroita?
  2. nöppäri

    Miten ne banskukärpäset nyt saikaan hävitettyä?

    Nyt kun itse pitäis päästä eroon, ennen kuin valtaa koko huushollin, niin en enää muistakkaan kaikkija jippoja. Niitä on vähän jokahuoneessa pörräämässä, aargh
  3. nöppäri

    Tietääkö joku Saksan laeista...

    koskien muksujen autossa matkustamista?? Onko samat kuin meillä, että tuohon alle 135cm pitää olla turvalaite??
  4. nöppäri

    Johan sitä koulua kerettiinkin pari päivää käymään

    :mad: |O :( Lapseni puolesta
  5. nöppäri

    Kenelle tuli yllätyksenä

    Että kuulantyönnön Olympiavoittaja jäi kiinni anabolisista steroideista. Johan tuo on niin miehen näköinen, kera viiksiensä, että huh, heijaa.
  6. nöppäri

    Tässä yksi syy miksi niitä vaunuja ei saa pitää rappukäytävässä

    Lastenvaunujen tuhopoltto vei viisi ihmist Tosin en tiedä onko jo ollut täällä.
  7. nöppäri

    Onko Kuopioon menijöitä?

    Siis kolmipäiväiseen näyttelysessioon, Sorsasaloon. Meiltä tullaan kaikiksi kolmeksi päiväksi.
  8. nöppäri

    Miten voii pestä vanhan nallen

    Joka siis on 60-70 luvun vaihteesta. Täytteenä on sahanpurua. Nalle muutoin on täysin ehjä, mutta kirjaimellisesti paskanen, koska sitä säilytetty mökin vintillä. Haluaisin sen puhdistaa yllätyksenä miehelleni, jonka nalle on pienenä ollut.
  9. nöppäri

    Mikä on tänäpäivänä Littlest Petshoppien hintahaitari

    Tai mikä niiden oikea nimitys nyt olikaan. Siis omat nyt suostuvat niistä luopumaan, eli eivät ole uusia. Huutiksesta jne olen kurkkinut, mutta niillä on niin pikkujuttuja, ettei oikein osaa niistä päätellä. Ja kannattaako kaikki ko tavarat myydä yhtenä pakettina, kun sitä on aika...
  10. nöppäri

    Keksikääpäs näille käyttötarkoitus

    Tumma suklaa Lakumatto Sisu Hedelmäkarkki Tikkari Salmiakki Royal Purkka Rommi Vähän samaan tyyliin kuin tuikku murheeseen jne...
  11. nöppäri

    Kysymys koirien punkkipannasta

    Meillä koiralla ollut tuo panta kohta viikon kaulassa, mutta jo ennen pannan laittoa koiralla ollut ilmeisesti täitä, koska yhtennä iltana koiraa rapsuttelin ja nappasin sen turkista pienen öllin, enkä asiaa sen kummemmin miettinyt, enkä ötökkää tutkiskellut, mutta kun nyt olen eilen koiraa...
  12. nöppäri

    Toimiiko muilla maikkarin katsomo?

    Meillä ei käynnisty ohjelmat ollenkaan :(
  13. nöppäri

    Labrakokeista pieni kysymys

    Otetaanko nivletulehdus, nivelreuma ja kihti kokeet ihan normisti verikokeella. Ja jos vielä tulehdusarvoja ja muuta perus settiä, niin montakohan tuubia sitä verta imetään. Sen verran pätki tuo pirun puhelin, ettten ihan kaikkea kuullut mitä lekuri sanoi.
  14. nöppäri

    Onko tiellä ollut nuorena jotain tokaisuja ohikulkijoille?

    Meillä oli tapana näsäviisaina huudella hölkkääjille, että olisit lähtenyt 5 minuuttia aiemmin, niin ei tarttis juosta. Samoin polupyöräilijöille huudeltiin, että polje, polje, kyllä ketjua riittää. Että sitä on joskus ollut olevinaan vitsikäskin ;) Ja otsikossa kyllä piti lukea teillä
  15. nöppäri

    Taas hieno laulaja kuollut

    .
  16. nöppäri

    Voi kiesus, että voi olla typerä mainos

    Meinaan tuo Taffelin uusi. Ihan oikeastikko joku aikuinen ja jopa mainosalan ihminen, on voinut tuollaisen tuotoksen suoltaa ulos :laugh: Vai olenko ainoa joka on tätä mieltä???
  17. nöppäri

    Mitä musiikkia kuuntelee teidän 1-6 luokkalaiset??

    Discomusaa vähän tässä mietiskelen.
  18. nöppäri

    Mihin Pekka Jalava menehtyi?

    Onko jossakin kerrottu, ei meinaa todeksi uskoa tätäkään uutista.
  19. nöppäri

    No ei kyllä ole tämän perheen viikko tämä, ei

    Ensin, eilen jouduimme lopettamaan meille niin rakkaan koiramme, siitä täälläkin jo edellisenä iltana vuodatin :'( No tänään olin lähdössä hakemaan muksua hoidosta ja putsailin lumia auton päältä, kun huomasin, että ei jumankauta, meidän tallikatoksen katto (semmoinen putkikehikko ja pressut)...
  20. nöppäri

    Nyt on tullut meidän vanhus elämänsä päätepisteeseen :(

    Ja kyllä tiedossa on, että se on vaan koira, mutta luoja että mulla on paha olla. Mun nallekarhua ei enää huomenna illalla täällä ole. Huominen keikka tulee taas olemaan niin helvetin vaikea. 13 ja rapiat kuitenkin jo ikää, nyt ei enää toinen van jaksa :( Jää vain tuo pennun rääpäle...

Yhteistyössä