Hakutulokset

  1. K

    Syksyn 2007 lapsettomuushoidoista syntyneet kullanmurut

    Hei kaikille! Tämä sivusto kävi kovin tutuksi ja tärkeäksi odotuksen aikana, nyt ollaan selvästi eletty eteen päin. Meidän neiti kasvaa kovalla vauhdilla. Hän oppi kävelemään 1v ja 2kk iässä ja nyt mennään jo lujaa. Aloitimme päiväkoti kokeilun tällä viikolla, palaan itse takaisin töihin ensi...
  2. K

    Syksyn 2007 lapsettomuushoidoista syntyneet kullanmurut

    Hei kaikille! Pitkän hiljaiselon jälkeen ehdin kirjoittaa meidän kuulumisia. Pikku neitimme täytti juuri 1-vuoden, vauvasta kasvoi taapero ainakin kirjojen mukaan. Kävelyä harjoitellaan ja kuhmuja ja mustelmia on alkanut nousta tästä syystä neidin otsaan ja päähän. Hiekkalaatikko leikit ovat in...
  3. K

    Syksyn 2007 lapsettomuushoidoista syntyneet kullanmurut

    Hei kaikille! Meidän pikku neiti täytti maanantaina 6kk. Neuvolakäynti oli samalle päivälle, pituutta oli kertynyt 67cm ja painoa 6730g, terve ja puhelias tyttö. Neiti onkin keksinyt uusia juttuja joka päivä, sitterissä ei enää istuta vaan könötetään etukenossa. Lattialla ei myöskään enää...
  4. K

    Syksyn 2007 lapsettomuushoidoista syntyneet kullanmurut

    Hei kaikille! Syksy on tullut ja ainakin meillä on omat syyskiireet alkaneet; vauvauinti ja äidin omat harrastukset yhdistettynä isän menoihin niin kiirettä pitää. Meillä oli myös neuvola viimeviikolla, eli 4kk neuvola ja painoa oli 5900g ja pituutta 63cm, lääkäri kehui neitiä seuralliseksi ja...
  5. K

    Syksyn 2007 lapsettomuushoidoista syntyneet kullanmurut

    Lisäsin profiiliin kuvan meidän pikkuisesta!
  6. K

    Syksyn 2007 lapsettomuushoidoista syntyneet kullanmurut

    Hei kaikille! Olipa mukava, että SaaraX teki meille tänne sivuston jossa jatkaa juttuja. Meidän neiti on nyt 3,5 kk vanha ja kasvaa nopeasti. Ihmeellistä seurata miten nopeasti uusia pieniä taitoja tulee, nyt kääntyillään selältä kyljelle ja pyöritään selällään leikkimatolla. Neiti on myös...
  7. K

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Heinäkuiset terveiset kaikille! Onnea Saaralle ja muille synnyttäneille. Meillä on jo ristiäiset vietetty, onnistuivat hyvin ja pieni tyttö oli varsin tyytyväinen koko seremonian ajan, paitsi että väänsi aikamoiset kakat vaippaan jotka vielä tulivat läpi vaatteista aina 40-vuotta vanhaan...
  8. K

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Lämpimät onnittelut Juulialle, Sestylle ja Roselle!!! Meidän neiti täyttää huomenna jo 3 viikkoa, ristiäisiä ollaan suunniteltu ja kotona vauvaperheen arkea harjoiteltu. Synnytys meni aluksi pitkän kaavan mukaan, lapsivettä lorahti oikein kunnolla to aamuna, meillä oli sovittu neuvola siksi...
  9. K

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Hei kaikille, meille syntyi 10.5. pieni suloinen tyttö! Synnytys kesti mutta sekä pienokainen että minä voimme hyvin. Arkea ollaan opeteltu nyt kotona viikon ajan. Täydellinen ihme tuo pieni tuoksuva nykerö on, ollaan aivan sekaisin miehen kanssa pikkuisesta. Voimia kaikille loppurutistukseen...
  10. K

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Hei kaikille! Kaiken muun tohinan keskellä olen täysin unohtanut lukea muiden kuulumisia. Niin laskettuaika on tänä sunnuntaina, Iita on itsestään ilmoitellut supistuksilla, mutta tosi hommiin ei olla vielä päästy. Lapsivettä on vähän puoleisesti, joten ollaan oltu tarkkailussa äitiyspolilla...
  11. K

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Hei kaikille! Toivottavasti kaikki mammat ja masuasukit voivat hyvin. Itse aloitin tänään äitiysloman, virallisesti se on seuraavat 3 vk sairaslomaa ja siitä siirtyy äitiyslomaksi, mutta koska jouduin jäämään työn "vaarallisuuden " takia pois, kehoitti kouluni rehtorikin minua nyt nauttimaan...
  12. K

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Ystävänpäivä terveiset kaikille! Tintti; olen huomannut itsekin tuon saman asian josta kirjoitit. Aina kun kerrot jotain suunnitelmista tai odotuksista kun vauva on syntynyt, alkaa lauseet; "Voi kuule.... ja plää plää!! Tuntuu pahalta, kun itse olemme odottaneet monta vuotta kuin kuuta nousevaa...
  13. K

    Astma ja raskaus

    Hei Rio! Astmaatikko minäkin, ja hoitavana Symbicort kuten sinulla, olen neuvolan ja äitiyspolin ohjeiden mukaisesti jatkanut normaalisti päivälääkitystä, kuten tuolla jo aiemmin sanottiinkin pahempaa on vauvalle hoitamaton astma kuin lääkkeet. Itselläni astma on suht samanlainen kuin ennen...
  14. K

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Helly74, voimia ja jaksamista suruusi. Olen äärettömän pahoillani puolestasi! :hug: Kuunlilja
  15. K

    TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

    Hei kaikille! Ollaan taas vietetty hiljaiseloa, joten kiva käydä lukemassa muiden kuulumisia. Samojen yövalvomisien kanssa painitaan täälläkin, vessaan on mentävä ja sen jälkeen valvotaan kun pikkuinen potkii ja vaihtaa paikkaa. Meillä on laskettuaika 11.5, ei 12.5. kuten listassa lukee...
  16. K

    IVF ja ratsastaminen

    Minulla ainakin lääkäri kielsi ratsastuksen siirron jälkeen, eikä todellakaan tullut mieleenkään mennä hevosen selkään. Lisäksi itselläni oli vatsan alue erittäin turvoksissa ja arka piikkittelyn ajan, joten en silloinkaan ratsastanut. Kyllä tämän kestää, nyt käyn katsomassa tuttujen...
  17. K

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Hei kaikille ja hyvää uutta vuotta! Palailimme juuri joululoman vietosta Lapista ja nyt pitäisi taas arjen alkaa. Olimme eilen rakenneultrassa ja kaikki oli niin kuin piti, vauva oli kasvanut hyvin ja tiukkoihin potkuihinkin löytyi syy kaverin pitkistä jaloista... :) Asukki liikkui vilkkaasti...
  18. K

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Hei kaikille ja hyvää uutta vuotta! Palailimme juuri joululoman vietosta Lapista ja nyt pitäisi taas arjen alkaa. Olimme eilen rakenneultrassa ja kaikki oli niin kuin piti, vauva oli kasvanut hyvin ja tiukkoihin potkuihinkin löytyi syy kaverin pitkistä jaloista... :) Asukki liikkui vilkkaasti...
  19. K

    haluaisin tietää monellako ivf hoito on onnistunut!!!

    Plussattiin 1.ivf:n ensimmäisestä pakastesiirrosta. Tuoresiirto ei siis tuottanut tulosta. Meillä syy löytyy simpoista ja tämä oli ainoa hoitomuoto jota lääkäri suositteli. Nyt ollaan vk 18+3, ja masu pyöristyy, todella ihmeissään tästä ihmeestä on joka päivä. Tsemppiä, voimia ja uskoa kaikille...
  20. K

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Paljon onnea uusille plussanneille ja erityishalaus Fridalle!!! :hug: Meillä masu kasvaa ja pahoinvointi on todellakin loppunut. Tähän asti painoni on laskenut(mikä on hyvä asia.. :) ) mutta nyt se sitten alkaa nousemaan kun tuo ruokakin maistuu taas. Viime viikolla oltiin neuvolassa ja tädin...

Yhteistyössä