Hakutulokset

  1. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Kovasti onnea kaikille vauvautuneille! :flower: Tässä vaiheessa lienee aika kiittää kaikkia yhteisestä matkasta ja kokemusten&tunteiden jakamisesta ryhmässä. Itse en tule salaiseen kerhoon liittymään, sillä karsastan todella sitä ettei mukaan "huolita" hiljaisempia tai vasta liittyneitä...
  2. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Kiitos onnitteluista! :heart: Ja suuret onnittelut muillekkin vauvautuneille! Mutta suurimmat tsempit vielä kärvisteleville, I feel your pain! Synnytyskertomusta pikaisesti.. Eli supistuksiahan tuli torstai ja perjantai iltana, aina kuitenkin loppuen. Lauantaina ne alkoivat heti aamusta...
  3. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pikainen päivitys puhelimella!! Meille syntyi 17.3 02.50 poika mitoin 3308g ja 49cm. Py 34,2. Synnytys oli tosi ihana, tarinaa jahka kotiudumme.. Mahdollisesti huomenna! Tea ja Pikkupikku J 1vrk
  4. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    HP isot tsempit, kylläpä piti inhottavasti sattua kaikki samalle ihmiselle.. :( Minä olin illalla varma jo että NYT se tulee! Supisteli ihan kunnolla ja otin pari panadolia ja lämmitin kaurapussin sänkyyn kaveriksi.. Mitä sitä hittoa, aamulla heräsin yhtä isona ja turvonneena kasana...
  5. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Mulle tulee tuo vauvalehti, et jos joku haluaa sen itelleen niin voin tilata lahjatilauksen maksua vastaan! :wave: Mä nimittäin todellakin tarvisin ton manducan kun keskimmäinen on vasta vuoden..eihän tässä kohta kädet riitä... :laugh:
  6. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea taas kaikille nyyttinsä lunastaneille, niitä on kokoajan vain enemmän ja enemmän ettei perässä pysy! ( . ) Neuvolassa kävin juuri, ei mitään merkkiä mistään!! SF 35cm:O ei kiinnittynyt eikä laskeutunut. Paineet oli 114/84 eli alapaine pikkasen koholla mut pissa puhdas jne.. Olo...
  7. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea taas kaikille nyyttinsä lunastaneille! :wave: Täällä olo on kamala.. Me käytiin jo ti-ke yönä sairaalassa kun supistuksia tuli 5min välein.. Kestoltaan ne ei kuitenkaan ollut riittäviä tehdäkseen mitään, joten sain valita jäänkö osastolle odottamaan vai tulenko kotiin. No kotiin...
  8. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnittelut uusista vauvoista jälleen! :flower: Pullojen ja tuttien keitosta on ollu puhetta.. Minä olen keittänyt ihan kattilassa, mutta nyt tuli mieleen sellainen että kun tuo edellinen lapsi on juuri 1v ja juo vielä pullosta, voinko käyttää samoja pulloja&pullotutteja molemmilla? Keittäähän...
  9. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Kovasti alkaa maaliskuisissakin olla jo vauvoja! Paljon onnea kaikille vauvautuneille! Itse en ole saanut aikaseksi juuri kirjoitella, vaikka lähes joka päivä olen käynyt lukemassa..anteeksi!:ashamed: Jotenkin niin moni on aina kirjoittanut kuin "minun kynästä" että monesti olen ihan...
  10. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Pitkästä aikaa minäkin joudan koneelle! Imetyksestä Kiloja se ei tainnut viimeksi ehtiä viedä, sitä iloa riitti 2,5vkoa ja sitten se vain loppui. Söin join ja tein kaikki temput mutta ei, esikoiselta sitä tuli maitokeittiölle luovutettavaksi asti. Joten paljon en laske sen varaan, mutta...
  11. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    osanottoja surun kohdanneille ja voimia Mulla oli eka neuvola tänään ja tuntui kyllä kuin ei pois ois ollutkaan. Neukkatäti kyseli kovasti et mitkä on tunnelmat kun ikäero tulee olemaan tosi pieni.. Ens viikolla keskiviikkona ois nt-ultra ja seulontaan osallistutaan myös. Jännittää mutta ei...
  12. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Minä kävin varhaisultrassa eilen. Kaikki vaikutti hyvältä, syke oli vahva ja vastasi viikkoja. Nyt vaivaa älytön flunssa, millähän tätä uskaltaisi helpottaa? Eka neuvola on vasta 21.8 joten sitä odotellessa. Minä en ajatellut töihin palata vaikka edellinen äippäloma loppuu joulukuussa, jään...
  13. Tea84

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Huomenta mammat! Vieläkö joukkoon mahtuu uusi mamma odottamaan, la menkkojen mukaan 18.3.:wave: Odotetaan kolmatta lasta, esikoinen 08/07 ja toinen on syntynyt 2/12 Synnytyspaikkana OYS :) Pieni ikäero pelottaa todella paljon mutta josko me jotenkin selvitään. Pahaa oloa on ja noita kohdun...
  14. Tea84

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnittelut taas uusista vauvoista kaikille tasapuolisesti! Ja hurjasti tsemppiä kaikille vielä odottaville, kalkkiviivoilla ollaan! Meillä on poika jo reilun 4 viikkoa vanha. Aika kuluu aivan siivillä ja jotenkin on vieläkin sellainen olo ettei tätä voi uskoa todeksi! Me vietettiin...
  15. Tea84

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Hurjasti onnea uusille maalisvauvoille ja mammoille!!:heart: Meillä pikkupoika on jo reilu 2 viikkoa vanha ja silmämääräisesti alkanut kasvaakkin nyt ihan hyvin. Viime tiistaina on punnittu ja viikossa oli tullut painoa +200g lisää. Painoa silloin oli siis 2760g. Seuraava neuvola on sitten...
  16. Tea84

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Huomenta mammat! sehän ois nyt mulla sit laskettuaika, tosin palkinto köllöttää tuolla eteisessä jo vaunuissa! =) Äkkiä menee aika, pojalla ikää jo 10 päivää. Huomenna tulee taas neuvolan täti katsastamaan onko paino noussut. Kovasti mua huolettaa ja stressaa tuo koko, mutta josko se tästä...
  17. Tea84

    OYS:ssa synnyttäneet

    Itse synnytin esikoisen 07 ja nyt toisen viikko sitten OYS:ssa. Ensimmäinen ei ollut mitenkään riemukas kokemus, synnytyksestä jäi melkoinen pelkotila ja vuodeosastoaika oli vain pakollinen paha ennen kotiin pääsyä. Toisella kerralla ihan kaikki meni toisin! Kätilöt ja synnytyssalin väki...
  18. Tea84

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Jendelle onnea!:flower: Meidän valtakunnassa kaikki hyvin, pääsimme pojan kanssa kotiin vihdoin eilen. Pari päivää seurattiin pojan sokeriarvoja ja bilirubiiniarvot tarkistettiin kaksi kertaa. Kaikki on kuitenkin kunnossa, nyt vain pienen painon vuoksi tarkkaillaan syönnit ja punnitaan...
  19. Tea84

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Onnittelut violalle!! Myös meille syntyi eileb klo 10.08 pieni prinssi! Mitoin 47 cm ja 2510g. Synnytys oli upea ja kätilöt aivan loistavia!! Tikkejä tuli reilusti ja imukuppia käytettiin, mutta silti koettelemus oli upea.. Ja synnytys alkoi ilman ennakkovarotuksia joten ei luovuta toivosta...
  20. Tea84

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Hyvää ystävänpäivää! Ja terveisiä neuvolasta.. Enkä tiedä mitä eilinen vessassa ravaaminen oli, mutta varsin mahatautiakaan se ei tainnut olla. Ruoka maistuu ja olo on muuten hyvä.. 38+1 (37+2) Paino: +500g (1500g) RR 114/88 (122/74) Pissa: puhdas (puhdas) SF 32cm (33cm) Tarjonta...

Yhteistyössä