Hakutulokset

  1. M

    APUA! Miten olette pyörittäneet arkea yksin kun mies palaa töihin?? Entä

    Yhdyn täysin johmarkun sanoihin edellä. Itse olen 1v6kk vanhojen tyttöjen yh-äiti ja samalla tavalla olen itsekin toiminut alusta saakka yksin; siitä yli mistä aita on matalin, säntillisesti alusta saakka samassa rytmissä, ei erikseen mitään nukutusrituaaleja vaan yksin opeteltava nukahtamaan...
  2. M

    Naiset...mihin autossa lisätään sitä pissapojan nestettä?

    Konepelti aukeaa sisältä vivusta joka on ratin vasemmalla puolella alhaalla. Mulla se on punainen se vipu. Nostat konepeltiä hieman ja sieltä edestä konepellin alta löytyy myös systeemi jolla sen konepellin saa kokonaan auki. Pissapojannestesäiliössä on pyyhkimien kuva.
  3. M

    Mitä 6-vuotisneuvolassa tehdään? Onko paha, jos jätän väliin?

    Siellä meidän tyttö sai ainakin kaksi rokotusta ja oli kouluunlähtötarkastus.
  4. M

    Kaksoset tulossa ja vanhampi vauva,miten jaksan??

    Itse olen kaksosten yh-äiti ollut alusta saakka. Tytöt ovat nyt 1v5kk. En osaa vastata siihen pitäisikö sinun vierottaa tämä vanhempi rinnasta ennen pienten tuloa mutta itse kyllä tekisin niin. Onneksi minun vanhin lapseni oli silloin jo niin iso ettei sellaista tarvinut miettiä. Sen vaan tiedän...
  5. M

    Miten vatsanne on palautunut?

    Ei ole palautunut ei! :( Sektiosta on pian 1v5kk ja tuossa etumuksessa roikkuu sellainen nahkalerpake raskausarpineen. Ei nätti!! :D
  6. M

    Apua kotiin?

    Minulla kävi perhetyöntekijä kerran viikossa 4h kerrallaan yli vuoden ajan. Aivan ihana ihminen ja todella avulias ja touhukas. Minulle se oli kyllä todellinen henkireikä, koska olen yh-äiti.
  7. M

    Nukkuvatko kaksosenne hyvin?

    Meillä on tytöt nukkuneet 5-kuisesta yönsä putkeen mutta nyt kun päiväkoti alkoi 3 päivää sitten niin nyt toinen tytöistä on ollut aika levoton ja itkuinenkin yöllä. Mutta toivottavasti tämä on vaan ohimenevä vaihe ja liittyy nyt tähän uuteen elämäntilanteeseen. Tytöillä ikää reilu 1v3kk.
  8. M

    G: kumpaa sukupuolta kaksosenne ovat ja minkä ikäsiä nyt?

    Tyttöjä molemmat ja 1v2kk ikää :heart: :heart:
  9. M

    KAKSOSTENRATTAISTA! Myykö kukaan emmaljungan!

    Meilla on reilu vuodenikäisillä kaksosilla Carenan Double Swing rattaat käytössä ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Molemmilla on oman "loossinsa" eika pääse tökkimään toista, Ja isot kääntyvät etupyörät ovat todella hyvät. Eivätkä olleet kovin kalliit.
  10. M

    MISSÄPÄIN ASUTTE?

    Lahdessa
  11. M

    Kevään 2009 tuplia ?

    Hei kaikille ja kaikkea hyvää kaksosten odotukseen :heart: Minulla itselläni on reilu vuoden vanhat kaksostytöt ja nyt olisinkin luopumassa meidän marjapuuronpunaisista sittereistä ja Eisbarchenin lämpöpusseista sekä kaksosten imetystyynystä. Tämä nyt kuuluisi tuonne myydään-osastolle mutta...
  12. M

    Imetyksestä.

    Kyllä se minun tuplien imetystyyny on isompi kuin normaali imetystyyny. Ei ehkä ihan kaksinkertainen mutta ei kaukaakaan hae.
  13. M

    Imetyksestä.

    Minä imetin kumpaakin yhtäaikaa kun halusin, että pysytään suht samassa rytmissä, eikä kokopäivää tarvitse olla jompikumpi tissillä, kun ei sitä isää ole kuvioissa auttamassa toisen syömisen kanssa. Tilasin ennen tyttöjen syntymää sellaisen tuplien imetystyynyn mutta se ei tuntunut hyvältä...
  14. M

    Monellako identtiset? Ja kenellä ei?

    Minulla epäidenttiset tytöt 1v 2vk =)
  15. M

    apua kaipais hän

    Ota ihan buranaa niin helpottaa =)
  16. M

    Taaperokaksosten äidit

    Hei taas! Tytöt ovat nukkumassa, joten saa viimein hengähtää ja istahtaa koneen ääreen. Meillä molemmat tytöt liikkuvat tukea pitkin ja ei varmaankaan kauaa enää mene kun ottavat jalat kunnolla alleen. Täys tohina on jo nyt päällä joten mitähän se sitten on, kun alkavat kävellä. Ihan hirvittää...
  17. M

    Taaperokaksosten äidit

    Hei! Meillä siirrytään viikon päästä tuonne "taaperopuolelle" eli kaksostyttöni täyttävät silloin vuoden.
  18. M

    Haussa 03-alueelta kaksosten äitejä!

    Täällä myös 31-vuotias kaksosten äiti Lahdesta. Tytöt täyttävät muutaman viikon päästä vuoden. Ennestään on 7-vuotias tyttö. Kiirettä pitää kun olen yh-äiti.
  19. M

    Ystäviä yksinhuoltajista?

    Täällä myös yh-äiti Päijät-Hämeestä. Olen 31-vuotias kolmen lapsen äiti, vanhin on 7-vuotias tyttö ja pienimmät ovat 8kk-vanhat kaksostytöt. Eronnut olen pari vuotta sitten. Vanhin tyttö on siitä liitosta. Kaksostytöt ovat avioeron jälkeisestä elämästä ja heidän isänsä ei ole lapsiaan kertaakaan...

Yhteistyössä