Hakutulokset

  1. S

    Kiinnittymisvuoto?

    Kyselin vähän vastaavasta itsekin tuolla palstalla.... Viime kierrossa nimittäin alavatsaa särki ja tiputtelu alkoin 10 päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Sitten, kolme päivää ennen menkkoja raju vuoto, joka kesti päivän. Ja kaikki loppui kuin seinään päiväksi, kunnes taas alkoi...
  2. S

    Apua! Kummallisia välivuotoja!

    Viime kiertoni oli ihmeellinen. Kiertoni on ollut säännöllinen vuodenvaihteen jälkeen, kun jätin pillerit. Viime kierrossa vatsaa särki ja tiputtelu alkoin 10 päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Sitten, kolme päivää ennen menkkoja raju vuoto, joka kesti päivän. Ja kaikki loppui kuin...
  3. S

    Tiputtelua kp20?

    Ihmetyttää. Olen ollut ilman pillereitä vuoden vaihteesta, lasta yritetään. Ensimmäistä kertaa tässä kuussa vatsaa on kipristellyt ja pakottanut koko kuukauden. Kierto on ollut päivälleen säännöllinen (30), mutta nyt tässä kierrossa alkoi tiputtelua kp20. On jatkunut kolme päivää. Pientä, ei...
  4. S

    Oireita mut ei ovista!?

    Hei! Olen jo reilun viikon ajan kärsinyt kipristelevästä ja pullottavasta vatsasta. Ihan kuin jännittäisi jotain koko ajan. Ihmeellistä. Mitä mieltä olette? Onko alitajuntaa/stressiä vain? Olen tikuttanut jo viikon (laskurin mukaan ovis eilen) mutta eipä näy viivoja. Tämä on eka kierto kun...

Yhteistyössä