Hakutulokset

  1. H

    Elintaso

    rivari kolmio (oma/pankki) yks lapsi ja toinen tulossa. 2 autoa, farkkuja molemmat, mut toinen sais olla joku pikkuauto. (ihan omia,velattomia ja suht uusia). (asutaan kauempana ja tarvitaan 2 autoa). minä jään äippälomalle joskus kesällä. Olen pätkätöissä, en tienaa huippusummia. mies vakkari...
  2. H

    kuinka kauan synnytys on kestänyt

    28 tuntia yhteensä..mutta ei se jälestäpäin ajateltuna ollut niin karmeeta :whistle:
  3. H

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    reilu kaksi tuntia ja siihen imukuppi yritys eipä onnistunut.. :|
  4. H

    Oulun seudun odottajat

    anskuli77 samoja tuntemuksia täälläkin.. ei usko olevansa raskaana ja pelkää pahinta. kävin eilen gynellä muiden vaivojen takia, ultras samalla ja sieltä paljastui kohdunsisäinen raskaus viikkoja 6+1 ja sydän sykki jo kovasti. :heart: itkuhan se tuli. esikoinen 2,5 vuotias joten raskaus...
  5. H

    Pikkukakkosta toivovat VOL.2

    pitipäs tulla katselemaan kuulumisia. taustalla olen lueskellut kuulumisia ja peukuttanut teille kaikille. itelle sen verran että kauan toivottu plussa saatiin tossa 6.11 ja nyt toivotaan masumatkustajan kyydissä pysymistä. tsempit kaikille!! :flower: toivotaan paljon plussia teille...
  6. H

    millainen ikäero lapsillanne??

    jos tämä vauva pysyy matkassa loppuun asti niin ikäeroa tulee aikalailla tasan 3 vuotta..aikaisemminkin olisi saanut tulla mutta eipä suotu niin nyt peukut pystyssä että masumatkaaja näkee kesällä päivänvalon :heart:
  7. H

    Pikkukakkosta toivovat

    onnea tapsu85!! :heart: mut vois varmaan laittaa taustailijoihin kun en kerkeä koskaan kirjoittaa mitään. aina kyl yritän lukea kuulumiset. itsellä varmaan taas turha kierto ku ei jouda olemaan kotonakaan. kummallisia oloja mahassa ollut ja menkkojen alkamisesta ei voi tietää kun kierto...
  8. H

    Pikkukakkosta toivovat

    mae kuulostaa oikein kivoilta nuo haitat :hug: kiireellä olen lukenut kuulumiset ja omani ovat että kp 7 täällä tänään.. menkat alkoi lomamatkalla 6 päivää ennen aikojaan.. :( mutta nyt sitten vissiin lähti yk 6 tai 7.. en ny ihan muista.. mä meen ny kirjastoon ja kirjottelen myöjemmin.
  9. H

    Pikkukakkosta toivovat

    paljon onnea plussanneille!!! :heart: sinuhe mulla taas joskus tulee tytön muskarissa semmonen tunne että mua pidetään jotenkin nuorena äitinä (olen kylläkin nuorimman näköinen ainakin) mutta jotenkin tuntuu että muut aattelee että mikähän teini äiti tuokin on. :ashamed: (olen 24v) ei...
  10. H

    Pikkukakkosta toivovat

    tervetuloa uusille kakkosen haaveilijoille! mulla varmaan ovis oli ja meni eikä sitä hyödynnetty kun olin töissä koko viikonlopun. :( mutta ei se nyt niin masenna kun olen kauhean kiireinen koko syksyn että ei tunnu hirbeältä ajatukselta vaikka tärppi tulisikin vasta vuoden alusta.. =)...
  11. H

    Pikkukakkosta toivovat

    nasuliini-84 ihmettelin sitä kuinka hirveää voi raskauspahoinvointi olla. (24/7) yölläkin heräsin vaan oksentamaan.. nyt aina mietin että entä jos toisestakin tulee niin karmea olo mutta kait kestän. :$
  12. H

    Pikkukakkosta toivovat

    mintukas olen koulussa ja töissä (keikkaluontoisesti oman alan hommia kuitenkin) valmistun tän vuoden puolella mutta olen suunnitellut jatko-opintoja.. mutta jos sen kakkosen saisin niin jäisin ainakin vuodeksi kotiin. esikoinen voisi sitten olla pk:ssa pari tuntia päivässä kun tykkää olla...
  13. H

    Pikkukakkosta toivovat

    hoonalle :heart: paljon onnea!! eräs äiti 79 kannattaa pupuilla niin paljon kun vaan kiinnostaa ja jaksaa ettei hyvät päivät mene ohi. vaikkakin kyllä itse olen enemmän nykyään sillä asenteella että rakastelen vain halusta olla mieheni kanssa en vauvan teko mielessä (?) niin varmaan joo...
  14. H

    Pikkukakkosta toivovat

    hilbertillä ei kyllä ollut kovin kiva kokemus. :o ja venlakin joutunut melko aikaisin leikkuriin. harmillista kyllä, itselläkin jäi hieman kammo mutta ajattelin että kaikesta kait selviää, kun saa vauvan syliin ja ne on niin ihania :heart: :heart: äippä2006 :hug: negahalit. (ja vähän...
  15. H

    Pikkukakkosta toivovat

    onnea juu!! :flower: :heart: synnytyksestä sen verran että itselläni kesti n.30 tuntia ja päätyi virhetarjonnan vuoksi sektioon. luomuneito täällä kans psori, joka kylläkin nyt kurissa. olen n.3 vuotta syönyt jotain kalakapseleita vaihtelevasti =) mie valmistun toiseen ammattiin...
  16. H

    Pikkukakkosta toivovat

    kuulumisia känin lukemassa. ja että onkos juu testannu mut ei ollut vielä.. tuun huomenna kirjotteleen paremmalla ajalla. :wave:
  17. H

    **viikko 33**

    kp 2 jo täällä eli ens kiertoa kohti hieman masentunein mielin kylläkin. mutta tämmöstähän tää aina on. :( onnea teille muille. en pinoudu enään näihin viikkopinoihin mutta jos jotain asiaa tai kuulumisisa niin olen tuolla pikkukakkosta toivovien ketjussa. toivottavasti teillä kaikilla...
  18. H

    Pikkukakkosta toivovat

    äippä2006 sopii tuo kierto noinkin. yleensä ollut 28-31 mut kylläjän se heittelee.. juu jännäilen jo sun puolesta. ja jos vielä oli uusia niin terveppätulloo!! täällähän on ihan kivasti sakkia. mie en oo greippimehua juonut mutta kohtahan tässä pitää alkaa jotain keinoja käyttään kun...
  19. H

    Pikkukakkosta toivovat

    :heart: uusille tervetuloa. :flower:
  20. H

    Pikkukakkosta toivovat

    VOI pieru kp 1 täällä.. masentuu ja katoaa maisemista.. |O luen nyt hetken teidän tekstejä ja yritän piristyä.

Yhteistyössä