Hakutulokset

  1. Ilokummitin

    Pyhä kolmiyhteys...

    Esikoinen 5-v. muisteli tänään seurakunnan kerhoaikojaan ja taas nousi esiin se kysymys, että mikä ero niillä Jumalalla ja Jeesuksella taas onkaan. Siinä sitten miehen kanssa yritettiin selittää parhaamme mukaan ja lopuksi todettiin, että se onkin vaikea asia ymmärtää, kun on tosiaan Jumala ja...
  2. Ilokummitin

    Hainpas äsken töitä :)

    Olin ajatellut, että olisin vielä vuoden nuoremman lapsen kanssa kotona ja opiskelisin siinä sivussa. Fysioterapiaakin saan vielä varmaan ensi vuoden näihin mun tuki- ja liikuntaelinvaivoihin, niin jotenkin mietin, että ensi vuosi menisi siinä kuntoutuessakin, mutta työkkärin sivuilta bongasin...
  3. Ilokummitin

    Lääkeketjusta tuli mieleen: määrätäänkö niitä liikaa teistä?

    Oma kokemus on ollut se, varsinkin jotenkin viime aikoina, että vastaanotolta ei nykyään ulos pääse ilman reseptiä tai paria. Itselläni on kilpirauhasongelman lisäksi tuki- ja liikuntaelimistön häikkää ja oon saanut jo niin monenlaisia reseptejä, että jos kaikkia ottaisin, niin olisin ihan...
  4. Ilokummitin

    No onko nyt parempi? :D

    Vaihdoin sitten nikkiä! Kiitos kaikille, jotka saivat muhun liikettä tässä asiassa :D Uusi nikki on kuopuksen taannoin keksimä sana, joka tarkoittaa ilmeisesti kivaa kummitusta, tarkemmin sanottuna ilotulitusta =)
  5. Ilokummitin

    Laitoin kynsilakkaa lapsen hampaaseen!

    Juuri äsken. Viikko sitten lähti eka maitohammas, ollaan säilytetty sitä maidossa ja nyt lakkasin sen kirkkaalla kynsilakalla josko se sillä säilyisi. Mulla on vielä entisen heppani maitohammas tallessa ja se on säilynyt hyvänä tällä tekniikalla, että päätin kokeilla :D
  6. Ilokummitin

    Voi pelastusarmeija minkä teit!

    Kävin tänään katselemassa ja olin aika yllättynyt, kun aikuisten vaatteet oli hintahaarukassa 5-15 euroa. Ne nyt kun on aika nuhjusia vaatteita ja nykyään halpatuotannon kulta-aikana ei uudetkaan vaatteet ihan kauheita maksa. Ne vaatteet oli tosiaan vielä keskitasoa likaisempia, siis todella...
  7. Ilokummitin

    Huhuilen Suzyannea!

    Sulla oli postilaatikko täynnä. Jos vähän raivaat niin yritän uudestaan? =)
  8. Ilokummitin

    Hei kaikki yliluonnolliset!

    Aikaisemmassa keskustelussa oli puhetta kerhon perustamisesta meille yliluonnollisille ilmiöille herkistyneille ja koska kiinnostusta on ollut, niin kävin sellaisen perustamassa. En oikein tiedä miten homma etenee, kun joku haluaa jäseneksi. Mutta kerho on siis pystyssä. Lapselle oli vaikea...
  9. Ilokummitin

    Tuli tosta testiketjusta mieleen, numerot ja värit

    Jos ajattelette numeroita, siis 0-9 kai lähinnä, niin ajatteletteko niitä tietyn värisinä? Mulla noilla kymmenellä numerolla on päässä väri eli kun ajattelen niitä niin näen ne mielessäni tietyn värisinä. Kiinnostaisi kuulla ihan gallupin tapasesti onko tällanen yleisempää ja jos on niin mitä...
  10. Ilokummitin

    Pikaneuvoa ruuanlaittoon: mansikkahilloa mikrossa?

    Jossain muistan nähneeni tällasen vinkin, että mikrossa voisi laittaa pikahilloa eikä tarvita kuin marjoja ja hillosokeria, mutta miten paljon niitä pitää laittaa ja kuinka pitkäksi aikaa? Olisiko kenellekään tarkempaa neuvoa?
  11. Ilokummitin

    Mihin katosi mun TÄRKEÄ aloitus?!

    Eipä päässyt koskaan palstalle |O Olisin vaan hehkuttanut kun meidän 5,5 v:ltä lähti eilen eka hammas. Merkkitapaus ja suuren juhlinnan aihe :D
  12. Ilokummitin

    Kattoon ripustettavista keinuista, neuvoja vailla

    Lähinnä sitä, että voiko ne ripustaa mihin kohtaan kattoa tahansa vai voiko olla paikkoja jotka ei kanna? Mistä ootte omanne hankkineet? Ikeassa on ainakin, mutta onko jossain lastentarvike- tai lelukaupassa esmes kivemman näköisiä? Ootteko olleet tyytyväisiä? Siis selvyyden vuoksi: kysymys...
  13. Ilokummitin

    Onko täällä ketään fibromyalgiaa sairastavaa?

    Sain diagnoosin toissapäivänä. Mulla on pari muutakin tuki- ja liikuntaelimistön oireyhtymää, mutta tämän kanssa olen vähän ihmeissäni. Onko teillä mitään vinkkejä miten pärjätä? Missä vaiheessa pitää ruveta sairaseläkettä harkitsemaan? Ja saako töitä edes, kun tää diagnoosi on? Ja tämä...
  14. Ilokummitin

    Talojen perustuksista

    Nykyään tehdään paljon altatuulettuvia, mutta monissa taloissa joita ollaan katseltu, on vieläkin perinteinen valettu betonilaatta. Kannattaako sellasta ottaa vai tuleeko esim. kosteusongelmia taatusti? Onko teillä millasia kokemuksia tai oletteko kuulleet juttuja
  15. Ilokummitin

    Talojen perustuksista, mikä on paras?

    Nykyään tehdään paljon altatuulettuvia, mutta monissa taloissa joita ollaan katseltu, on vieläkin perinteinen valettu betonilaatta. Kannattaako sellasta ottaa vai tuleeko esim. kosteusongelmia taatusti? Onko teillä millasia kokemuksia tai oletteko kuulleet juttuja?
  16. Ilokummitin

    Onko Jetta-talo hyvä?

    Edelleen etsiskellään meille sopivaa talotoimittajaa ja Jetta-talosta ilmeisesti saataisiin kaikkein kattavin paketti eli kaiken muun paitsi tontin ja ihan sopuhintaan. Mutta onko ne laadukkaita? Onko kellään kokemuksia? Ootteko olleet tyytyväisiä? Mitään tietoa kellään?
  17. Ilokummitin

    Onko kellään valmiskastellia?

    Kiinnostaisi mitä on tullut talon kokonaishinnaksi eli mitä olette joutuneet maksamaan kaikenkaikkiaan ennenkuin talo on pystyssä ja asumiskunnossa. Siihen talon hintaanhan kun ei kuulu sokkelin ulkopuoliset työt ja jotain muuta semmoista (tontin hintaa ei tietenkään) ja mietinkin miten paljon...
  18. Ilokummitin

    Kuinka iso tontti pitää olla

    ettei naapurit pahemmin häiritse? Siis niin ettei ihan kaikki äänet kuulu eikä aina huomaa mitä he puuhaavat pihallaan jne. Tajuan kyllä että joku hehtaari metsää olisi aika hyvä, mutta riittäiskö jo parituhatta neliötäkin? Millasia kokemuksia teillä on?
  19. Ilokummitin

    Pitäiskö huolestua (kohdun koosta)?

    Olin tänään neuvolassa ja kohtu oli viikkoihin nähden tosi iso, 27 cm ja viikkoja on 26. Olin jo vähän yläkäyrän yläpuolella. Lääkäri totesi että täytyy seurailla, mutta mitä sekin tarkoittaa? Onko kellään mitään kokemuksia tai muuta tietoa asiasta?
  20. Ilokummitin

    Tänään tuli äp

    Ja oli tietysti se vanha :( Sain varmaan Suomen viimeisen vuoden 2006 äp:n \|O Mutta toisaalta nyt se talvihaalari on vielä sitä isompaa kokoa, että voi se vielä talvella meidän elokuuksi odotetulle mennä. Eikä se muutenkaan huonoa tavaraa ollut. Mutta silti... Höh!

Yhteistyössä