Hakutulokset

  1. Ilokummitin

    Kitkerä totuus suklaasta

    Totta! Sillai mäkin ajattelen, että maksan mieluummin vähän enemmän ja syön sitten vähemmän vaikka. Ja samaa mieltä, että vaihtoehtoja vois olla enemmän, muutkin valmistajat vois tarttua tähän. Tykkään kyllä Urtekramin tuotteista, joten kannatan mielellään eettisesti toimivaa tuottajaa :)
  2. Ilokummitin

    miten oisi kuvapino lemmikeistä?

    Profiilissa :)
  3. Ilokummitin

    pojan yliliikkuvat kädet

    Mulle nää on sillai tuttuja asioita, kun itselläni on yliliikkuvuusoireyhtymä eli sairaalloinen, kipua aiheuttava yliliikkuvuuteen liittyvä tila. Oon ymmärtäny, että yliliikkuvuus ei voi olla paikallista, vaan se on yleisempi ominaisuus, eri asteisena eri nivelissä. Pojallasi voi olla just...
  4. Ilokummitin

    Pöytämallin astianpesukoneesta, onko kellään?

    Meillä oli aiemmin, kun meitä oli vaan kolme ja asunto, johon ei isompaa mahtunut. Kyllä se musta ihan hyvin riitti meille kolmellekin. Liitetään niinkun isompikin kone, mutta siinä on sitten aina ne vastuukysymykset, jos liittää itse. Jossain taloyhtiöissä saattaa olla ongelma, siis jos tulee...
  5. Ilokummitin

    Tyttärestämme olemme ajatelleet jos saisi nimekseen

    Musta periaatteessa ihan kiva nimi, mutta kun rupesin asiaa oikein mielessä vääntämään, niin Leona Meri Tuulia alkoi kuulostaa siltä että "Meri Tuulia esittää Leoa" siis Meri Tuulia as Leo, niinkun enkuksi selitettynä. Ne on nää suomenkielen taivutukset mua ennenkin vaivanneet, esmes nimi...
  6. Ilokummitin

    Kitkerä totuus suklaasta

    Urtekramilla on. K-kaupoista on saanu sitä ainakin ennen, ekokaupoista saa vieläkin.
  7. Ilokummitin

    Kitkerä totuus suklaasta

    En aikonut katsoa. Ostan kyllä yleensä reilun kaupan suklaata, se on musta hyvääkin, ei tuu syötyä niin paljon kun jo pienestä määrästä tulee tyytyväiseksi :p Lipsahtelen kyllä välillä, yritän päästä siihen, että söisin ainoastaan reilua suklaata.
  8. Ilokummitin

    Häpeätkö ammattiasi/ työpaikkaasi? Mitä teet?

    No mutta onhan se. Mä ainakin reteesti ilmotin sen ammatikseni yhdelle jos toisellekin taholle sillon kun kotona olin ja sinne papereihinsa ne sen merkkaili ihan tyytyväisinä.
  9. Ilokummitin

    Naurattaa nää helteestä kitisijät... Miten pärjäätte ulkomailla, OIKEASTI lämpimissä maissa?

    Tästä mä en nyt oo asiantuntija, mutta veikkaan että se että ollaan näin kaukana päiväntasaajasta vaikuttaa jotenkin asiaan. Yleensähän nää muut kuumat maat on sielläpäin ja valo on erilainen, ei niin pistävä ja kirkas. Mulla ainakin on vaikeuksia olla auringossa täällä Suomessa mutta ulkomailla...
  10. Ilokummitin

    Naurattaa nää helteestä kitisijät... Miten pärjäätte ulkomailla, OIKEASTI lämpimissä maissa?

    Just tänään juttelin jonkun kanssa kokemuksia Dubaista, että siellä ei kuumuus tuntunut ollenkaan samalta. Oli hurjan kuuma, mutta kaupungille menin pitkähihaisessa keinokuitupaidassa ja pitkissä mustissa housuissa (se oli useampi vuosi sitten ja sillon ainakin tapa oli se, ettei polvet ja...
  11. Ilokummitin

    Hedelmien sokeri lihottaa, kuulemma.

    Justhan oli joku tutkimus (siis just=muutama vuosi sitten), jossa tutkittiin että laihduttaako vai lihottaako hedelmien runsaampi käyttö ja tulos oli, että laihduttaa jos sillä korvaa jonkin muun ruoka-aineen, mutta "itsessään" ei laihduta eli jos syö saman verran kuin muutenkin ja hedelmiä...
  12. Ilokummitin

    G: Kuinka moni leikkaa tyttärelleen kesäksi siilitukan...?

    Suosittelen, tää on talvella oikeasti kätevin. Mutta mistä kukin tykkää eniten =) Jaa niin, en aja tytöilleni siiliä elleivät he itse sitä pyydä. Saavat aikalailla itse päättää tukkansa pituudesta.
  13. Ilokummitin

    Lapsiperheeseen koira?

    Mopsi.
  14. Ilokummitin

    G: Kuinka moni leikkaa tyttärelleen kesäksi siilitukan...?

    Tuttu tunne :D Se on muuten ihme, että sen tuntee kun se on liian pitkä eli sen puoli senttiä. Mun tukka saa olla maksimissaan kolme milliä tai alkaa tuntua epäsiistiltä. Sillon kun tän siilin ajoin, niin yhdelle ystävälle se oli vaan liikaa. Hän yritti olla pokerina, mutta hoki vaan että...
  15. Ilokummitin

    Pitkähiuksiset pikkupojat ovat tyttömäisiä

    No ei musta. Meidän päikkärissä on useampia pitkähiuksisia poikia (siis eskari-ikää lähenteleviä, ei mitään vauvakiharaisia enää) enkä mä ikinä oo niitä tytöiksi katsonut eikä meidän tytötkään. Itselläni on siilitukka ja vaan pari kertaa on joku lapsi sitä ääneen ihmetellyt ja ainoastaan yhden...
  16. Ilokummitin

    neuvolapsykologista kokemuksia?

    Ei ne kato, se on niiden työtä. Ja jos katsoo, niin tekevät työnsä huonosti.
  17. Ilokummitin

    neuvolapsykologista kokemuksia?

    Tää oli sen verran lyhyesti kerrottu, etten saanut oikein selvää kuvaa että mikä sun täsmällinen huolenaihe on. Mutta mun mielestä kannattaa ottaa apu vastaan tarvitsi sitä tai ei, eihän siitä haittaakaan ole. Eli käy vaan psykologin juttusilla jos sitä tarjoavat, ei ne siitä päättele muuta kuin...
  18. Ilokummitin

    Onko muilla leveä lantio?

    Se voi olla. Mulla on myös paino noussut kun tuli kilpparin vajaatoiminta eikä se muodokkuus ylipainoon yhdistettynä enää niin itsevarmaa oloa saa aikaan. Mutta hoikempana tuntui kivemmalta muodokkaana kuin ilman, vaikken varsinaisesti mikään laiheliini ole koskaan ollutkaan. Mutta mitäköhän...
  19. Ilokummitin

    Kuolisitko lapsesi puolesta?

    Samat ajatukset. Toisaalta en varmaan voisi antaa lapseni kuolla jos olisin voinut hänet pelastaa. Eli varmaan sitten kuolisin kumman tahansa puolesta
  20. Ilokummitin

    Onko muilla leveä lantio?

    En oo tosta kyllä ihan varma. Tai itse tunnen ainakin itseni viehättävämmäksi nyt kun on vähän muotojakin.

Yhteistyössä