Hakutulokset

  1. H

    ### Piinaviikko 34 ###

    Täti tuli ja minäkin siispä tipuin. Plussaonnea muille toivottelen ja pahoittelut tippuneille.
  2. H

    ### Piinaviikko 34 ###

    Mun ei varmaakaan tarvitse testailla yhtikäs mitään. Me pupuiltiin eilen illalla ja aamulla huomasin, jotta oli tullut vähän verta, tulee "kummallisen" lyhyt kierto. Tosin satuin sen oviksenkin etusessa bongaamaan nuista limoista. No, katsotaan tilannetta, mutta pahoin pelkään, jotta tätihän se...
  3. H

    ### Piinaviikko 34 ###

    Mun ei varmaakaan tarvitse testailla yhtikäs mitään. Me pupuiltiin eilen illalla ja aamulla huomasin, jotta oli tullut vähän verta, tulee "kummallisen" lyhyt kierto. Tosin satuin sen oviksenkin etusessa bongaamaan nuista limoista. No, katsotaan tilannetta, mutta pahoin pelkään, jotta tätihän se...
  4. H

    Pikkukakkosta toivovat

    Juu, huomenta kaikille pikkukakkosta toivoville! Enpä ole ehtinyt kirjoitella vaikkakin olen käynyt lukemassa mitä tänne kuuluu. Mulla on myös tuota ikää jo "kivasti" kertynyt eli 38 vuotta tuli kesällä täyteen. Aloin myös syömään kesällä foolihappoa ja sinkkiä, grapemehua olen litkinyt...
  5. H

    Mitäs jos pelottaa???

    Kyllä ihan varmasti pärjäätte vauvan kanssa! Meillä on omia ja yhteisiä harrastuksia. Meillä mies harrastaa edelleen ja rakentaa taloa eli minä olen tytön 2v kanssa kotona ja omat harrastukset ovat jääneet vähiin. Mä kun tulin raskaaksi, en edes aborttia ajatellut, todellakaan! Kaikki on mennyt...
  6. H

    ### Piinaviikko 34 ###

    Täällä sellainen fiilis, jotta täti tulee vierailulle ensi viikolla..... tympeetä! No, minkäs teet........
  7. H

    Pikkukakkosta toivovat

    Juu, vaikuttaa kivalta ketjulta, täällä myös kakkosta toivotaan. Tyttö tuossa puki ylleen kurahousut ja saappaat vaikka on helle.... =). Kiva kuitenkin kun on kiinnostunut pukemaan itse. Eli meillä on tyttö 06/05 kp 20/28-30.. yk? Itse olen vielä tytön kanssa kotona ja vasta vuoden päästä...
  8. H

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Minä myös voisin tänne ilmoittautua..... ei taida tästä kierrosta tärpätä, tätiä jo odottelen rauhallisin mielin! :laugh:
  9. H

    ### Piinaviikko 34 ###

    Hei vaan Daizy, Kyllä mä ainakin kävin uimassa ekaa odottaessani! Tosin avantouinita ei tarkkari suositellut.... mutta nythän on aika lämpöiset vedet meressäkin, hih! Niin ja voihan sitä särkylääkettäkin ottaa, jos on raskaana.. ota tuota Panadolia.
  10. H

    ### Piinaviikko 34 ###

    Mä taisin jotenkin missaa oviksen, josko sitä sitten oli ollenkaan. Tikkuun en saanut kuin yhden suht tumman viivan ja muut hailakoita...... limoista päätellen se olisi ollut jo kp13. No, tiedä sitten. Luulenpa vaan taas ettei tärppi käynyt! Mulla on vielä tikut seuraavaan kiertoon ja sitten...
  11. H

    ### Piinaviikko 34 ###

    Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Oon taas alkanut tutkailemaan ovislimoja ja eilen tein testin, joka näytti haamua.... josko testaisi huomenna uudelleen. Viime kierrossa sitä tuli tutkailtua kaikkea turhan tarkkaan ja tiuhaan, nyt täytyy ottaa rennommin ettei tule stressiä. Mitä muille...
  12. H

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    :attn: äiti-1966, eiks sulla ollut tyttö Sofia Serafia? Olit kirjoitellut tuonne syntyneet -palstalle!? Vai olenko erehtynyt?
  13. H

    ***Viikko 30***

    Piti käydä kurkkaamassa tuota plussalistaa, itse kun olen tippunut tuonne viikolle 34. Aika montahan teitä jo on, Onnea Teille Plussanneille! :flower:
  14. H

    Ennustaja Ellistä :)

    laitoin postia kummallekin ennustajalle 6.6 ja 30.6 ennustaja elli vastasi; sinulle syntyy poika 5.7.2008. madam mammalta en saanut postia, joten kirjoitin uudelleen 2.7 ja sain vastauksen 7.7 ja madam mamma vastasi; korttieni mukaan teille ei synny enempää lapsia.
  15. H

    ### Piinaviikko 34 ###

    Olen yrittänyt palstailla vähemmän =). Täti oli ja meni. Nyt odotellaan ovista..... pussillinen ovistestejä kaapissa :D ! Täytynee kuitenkin pupuilla varuiksi joka toinen päivä.
  16. H

    ### Piinaviikko 34 ###

    Hei vaan, mut vois lisätä tuohon pinoon kp 2/28-30 yk? 2.toiveissa eli tipuin tuolta viikolta 30. Mulla oli kyllä tarkoitus jättäytyä täältä kokonaan pois, mutta eihän täältä voi....... :D Kiva jännäillä muiden kanssa! Tilasin tänään netistä ovistestejä, joten nyt vaan yritetään päästä tädistä...
  17. H

    ***Viikko 30***

    Hurjasti Onnea Plussaneille! :flower: Mulla täti kurvasi paikalle..... no, kaikki "oireethan" viittasivat tädin tuloon, jotta tiesin odotella tulevaksi............ eli mut voi pudottaa........
  18. H

    ***Viikko 30***

    mussu81; ihan selvä plussahan tuo on..... tosi iiiiiiihanaa ja Onnea matkaan! :flower: :heart:
  19. H

    ***Viikko 30***

    Minttu mamma; toivotaan oikein kovasti, jotta viiva vahvistuu.. tule heti kertomaan! Pupu76; toivotaan sullekin, jotta tuo täti pysyisi pois. caeza; hyvähän se on purkaa tuota omaa mieltä........ välillä sitä täytyy tuulettaa omaa päätä! eikös siihen parisuhteeseen kuuluu niin ylä- kuin...
  20. H

    Mikä mua vaivaa??

    Josko maltat odottaa muutaman päivän ja tehdä testin sitten uudelleen? Toivotaan, jotta haamujen haamu muuttuu plussaksi!

Yhteistyössä