Hakutulokset

  1. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

    Hurjan suuren isot ja lämpimät onnittelut tulevan vauvan johdosta!!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: Piitkäästä, piitkäästä aikaa kerkesin tänne ja olihan mahtavaa lukea kuulumisesi! :D Jos muistat minut vielä helmikuusta 2007 vai oliko se...
  2. M

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Ensimmäiseksi pitänee todeta että on hurjan ikävää että napsu ja katjuska täällä vielä joutuvat jännäilemään. Sydämmeni pohjasta toivon teille pikaista onnistumista ja pidän kaikki peukut pystyssä!! :flower: Sitten perhe uutisia.. Meidän poika tuli maailmaan 4.9.2008 klo. 21.31...
  3. M

    La lähestyy ja mies senkun ryyppää..

    Siinä toivossa minäkin elelen että jos taksia ei saa näin viikonloppuna, mikä täällä on todettu tosi monta kertaa, niin saisi edes sen ambulanssin. Tuosta ambulanssistakin on vaan niin huonoja kokemuksia täälläpäin kun se tuntuu olevan usein tien päällä, että odotus ajat venyvät helposti 1-4...
  4. M

    La lähestyy ja mies senkun ryyppää..

    Mulla rupee pikku hiljaa olemaan mieli aika maassa. :ashamed: Laskettuaika olisi ensi perjantaina, limatulppa irtosi viime yönä ja hiljaisia supistuksia tulee välillä. Ukko se vaan päätti lähteä vetämään perseet tänään vaikka kuinka pyysin ja itkin ettei nyt lähtisi enää kun koskaan ei tiedä...
  5. M

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Upeeta Tuizu!!! :heart: :heart: Tosi paljon onnea!! :flower: :flower: Toivotteleepi Miss Eagle ja masunappula 24+0
  6. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Napsu, olo on ihan hyvä. Kiitos vain kysymästä! =) Koko joulukuun puoleen väliin tammikuuta podin kyllä aivan mahdotonta väsymystä mutta onneksi se on jo helpottanut! Rintoja pakottaa ja palelee ajoittain mutta pahoinvoinnilta olen onneksi säästynyt! :saint: (ainakin toistaiseksi..)...
  7. M

    Helmikuusta-07 plussaa odottaneet :)

    Minä ilmottaudun mukaan myös!! :wave: Kylläpä aika on mennyt nopeasti kun Nelli jo pian jakautuu! Onnea vaan kovasti matkaan sinulle ja pikkuiselle!! :flower: :heart: :flower: Mulla oli Perjantaina eka neuvola ja maanantaina 4.2 menen yksityiselle ultraan. Mitään varmaa laskettua...
  8. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Tervehdys taas kaikille!! :wave: Ensimmäinen neuvola on nyt takana eikä siellä mitään niin pelottavaa ollutkaan! :) Perjantai aamuna käyn antamassa veri näytteet kun niitä ei voitu viimeksi ottaa sen vuoksi kun aika oli perjantaina niin myöhään ettei labra ollut enää auki.. Äh, minä...
  9. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Hurjan paljon onnea Nanna!! :flower: :heart: :flower: Kylläpä teillä kaikilla on tosi lupaavia oireita! Toivotaan että pääsisitte nyt vihdoin loputkin jännäilijät siirtymään tuonne odottajiin! Pidän kovasti peukkuja!! d :saint: b Rinkinki olen miettinyt ihan samaa että voitais perustaa...
  10. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Annie minä en vain jotenkin tunne tuota odottajien topiikkia "kotoisaksi". :/ Siellä on niin paljon ihmisiä ja jotenkin on todella vaikea pysyä jutuissa mukana ja muutenkin on niin ulkopuolinen olo. :ashamed: Täällä kaikki on "tuttuja" ja niin ihanasti toisiaan tukevia ja kannustavia etten...
  11. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Nanna Et ole ainut joka on ennustajalta kysellyt.. :D Minä olen kysellyt muutaman kerran samalta ennustajalta ja aika hyvin on paikkaansa pitänyt! Aina se on mulle poikaa povaillut ja viimeksi kolme viikkoa sitten sanoi taas että poika olisi tulossa, ettei olisi jo aluillaan kun niin vahvasti...
  12. M

    Ovistesti raskautta näyttänyt!!!???

    Minä testasin vahingossa ovistestillä plussan muistaakseni kp35. Testiviiva oli haaleampi kuin kontrolliviiva mutta kuitenkin plussa oli ihan selkeä. Torstaina testasin sitten raskaustestillä todella selkeän plussan ja kokeilin ihan huvikseni myös ovistestillä ja sain selkeän plussan! Tällä...
  13. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Onnittelut uusille plussanneille!! :flower: :heart: :flower: Katjuska-78 mun laskettuaika olisi viimeisten menkkojen mukaan 4.9.2008 ja sairaalana Keski-Suomen Keskussairaala. Mulla on ollut todella kovaa väsymystä ja palelua. Tissit on kipeät tai paremminkin arat, vatsaa vihloo...
  14. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Annielle todella paljon onnea!!! :heart: :flower: :heart: Kryssille isot halit :hug: Kyllä se vielä iloksi muuttuu! Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: Mulla meinaa olla vieläkin sellainen olo etten usko tätä millään todeksi. Tissit on tosi kipeät ja tämä väsymys on jotain aivan...
  15. M

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Mahtuuko mukaan? 1. Minä 24 ja mies 30. 2. Keski-Suomessa, omakotitalossa asustellaan. 3. Maskeeraaja (päivääkään en ole tätä hommaa työkseni tehnyt :D ) 4. Hevosia, koira ja kissa löytyy.. 5. Esikoista ollaan viime helmikuusta yritetty ja nyst sitten tärppäsi! 6. Tänään eli...
  16. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Testasin juuri äsken Advancen herkällä liuskalla tosi selkeän plussan!! :o :o Nyt iski aivan hirveä paniikki!! :o :$ Kyllä todellakin nuo ovistestit voivat näyttää plussan, sillä ihan piruillessani kokeilin myös kahdella ovistestillä ja niihinkin tuli todella vahva plussa. Testiviiva oli...
  17. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Minä täällä taas väliin kuulumisia.. Napsulle ja Nannalle isot halit :hug: :hug: . Kryss tiedän todella hyvin miltä sinusta tuntuu.. Mullakin on tuo kierto aika epäsäännöllinen ja siksi en vielä uskalla testata. :ashamed: Nytkin on taas toiveet huipussaan kun tätiä ei näy ja joka...
  18. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Napsu: Kuullostaa kyllä tosi lupaavalta sinullakin! Mistä sitä tietää jos sinullakin olisi kyseessä vain jonkinlainen "välivuoto"?? Tuo on kyllä inhottavaa kun pitää ukko-kullalle kiukutella, vaikka kuinka yrittäisi olla mukava ja ystävällinen mutta jotenkin sitä ei vain pysty.. :o Pidän...
  19. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Nannaaa!!! Tuu kertomaan miten kävi??? d B) b Napsulle iiissoot halit! :hug: Kyllä se vielä tärppää!!! Itse meinasin pilata koko Joulun. Jostain syystä mun mielialat on tässä heitellyt tosi kovasti! Olin koko Joulun vuorotellen tosi hiljainen tai pirun äkäinen ja töykeä. Ei ole...
  20. M

    Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

    Täälläpäin on vähän hiljaista ollut kun on oma kone rikki ja niin harvoin pääsee koneelle.. :/ Mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole ollut. Olishan se niin kiva ollut plussata jouluksi mutta tuskinpa.. Oottelen nyt ainakin jouluaattoon, ennenkuin testaan jos ei sitä ennen kurvaa...

Yhteistyössä