Hakutulokset

  1. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat II

    [b]PALJON ONNEA MYRSKYTUULI JA VILMA PIENISTÄ PRINSSEISTÄ :heart: :heart: Ja ihania nuuskuttelu hetkiä :heart:
  2. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    HeippatiHei kaikille ja terveisiä täältä vauvan hajuisesta tunnelmasta. Siis meidän poika päätti 7.7, että nyt alkaa tämä yksiö käydä liian ahtaaksi ja aloitti mahtavat supistukset puolenpäivän aikoihin. Ja mikä jännintä kaikki supistukset tuntui ainoastaan selässä, joten olin varma, että...
  3. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Hei kaikille!!! Tulin vaan pikaiseen kertomaan, että meille syntyi 8.7 klo 18.13 terve poikavauva. Kaveri päätti hieman aikaistaa tuloaan ,mutta ei haittaa enää, koska kaikki on paremmin kuin hyvin. Kotiuduttiin eilen ja olo on ihan :heart: . Tulen kertomaan lisää joku päivä kunhan olemme...
  4. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Hei kaikille ja onnittelut Tuizulle :hug: Täällä vietellään lepäillen juhannuksen jälkeistä aikaa, sillä meillä oli sukujuhlat jussina ja lepääminen jäi hiukka vähiin ja joos jollain ei ole turvotusta niin minulta sitä nyt saisi halvalla, jopa ilmaiseksi, sillä sitä LÖYTYY, yhdet kengät...
  5. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Voimia Iida-Liinalle suureen suruun
  6. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Hei kaikille!! Olen kirjoitellut aiemmin nimimerkillä Naksu, mutta se oli sitten varattu =( Olen käynyt lukemassa teidän juttuja ja tapahtumia, mutta aikaa ei ole muka ollut itse kirjoittaa. Täällä maha kasvaa aika huimaa vauhtia ja muutenkin tuntuu, että kasvan aivan älyttömästi, vaikka...

Yhteistyössä