Hakutulokset

  1. T

    yksinodottavia?

    :'( Minulla meni sitten kesken tämä odotus..Tuntuu kuolemalta..surun määrää ei voi kuvata..ehkä tällä oli tarkoituksensa..Hyvää jatkoa teille kaikille yksinodottajille..muistakaa ettette ole yksin kuitenkaan..
  2. T

    yksinodottavia?

    Voi voi..ikävää kuulla että monilla meistä asiat on huonosti miesten/tulevien lasten isiemme suhteen,minullakin.Mies siis alussa innoissaan ja sitten ilmoitti ettei halua olla tekemisissä ja haluaa unohtaa..sattuuhan se paljon kun mieli on muutenkin maassa eromme takia joka tapahtui jo ennen...
  3. T

    yksinodottavia?

    Kiitos YOdottaja66 :) Mieliala parani heti huomattavasti..nää mielialamuutokset kuuluu kyllä varmaan olellisena osana tähän raskauteen..Oon jo tsekannutkin netistä tota tuike-toimintaa helsingissä ja aion kyllä ehdottomasti osallistua.Pitää vaan nyt yrittää nauttia tästä kesästä vaikka välillä...
  4. T

    yksinodottavia?

    :'( itkettää ja harmittaa ja pelottaa...tähän asti olen ollut iloinen ja onnellinen vauvasta,mutta nyt iski oikea ahdistus ja pelotus päälle...Miten ihmeessä selviän yksin??Jaksanko hoitaa?Miten kestän yksin kaikki tutkimukset ja ultrat?Apua.... :'(
  5. T

    yksinodottavia?

    Tänne vaan,mukaan mahtuu,tosin minäkin aika uusi tapaus täällä.Onko sulla monesko viikko meneillään? -Tanja-
  6. T

    yksinodottavia?

    Mulla on kyllä vakituinen työ mikä sinällään turvaa toimeentulon..Ja yhdelle ystävälle olen kertonut jo raskaudesta ja hän on ollut aivan ihanana tukena,lupasi tulla mukaan synnytykseen jos/kun aika koittaa..Rankkaa tulee varmasti olemaan yksin mutta sisulla pärjätään..On tää niin uskomaton...
  7. T

    yksinodottavia?

    Aivan varmasti pärjään,onhan pitkäaikaisin haaveeni toteutumassa..Itse olen myös pohtinut etukäteen noita rahajuttuja että miten sitä pärjää,mutta kaipa sitä jotenkin.Täytyy vaan jaksaa luottaa itseensä.Siltikin vaikka yrittää ajatella positiivisesti niin välillä iskee todellinen epätoivo ja...
  8. T

    yksinodottavia?

    Ihanaa että löysin vihdoin muitakin yh-odottajia:) Mulla raskaus vasta aluillan,viikolla 7+ jotakin ja aivan pyörryksissä onnesta olen ollut.Mutta mutta...kun ilmoitin asiasta exälleni hän oli onnellinen ja halusi ehdottomasti alkaa isäksi vauvallemme.Eilen hän kuitenkin ilmoitti että haluaisi...

Yhteistyössä