Hakutulokset

  1. Mimmuli83

    Yllätys

    ...jatkuu Ilmeestäsi ja etumukseesi ilmestyvästä pullotuksesta voin päätellä, että haluaisit mieluiten jälkiruuan ensin. Hymyilen ilkikurisesti ja yhtä aikaa tunnen lämpimän ailahduksen sisimmässäni. Rakastan sitä tunnetta kun saan kerta toisensa jälkeen sinut niin himokkaaksi. Se kiihottaa...
  2. Mimmuli83

    Yllätys

    Istuskelen etuportaallamme sinua odottamassa. Tiedän sinun tulevan kotiin hetkenä minä hyvänsä. Olen järjestänyt sinulle yllätyksen, josta et ehkä tai toivottavasti ainakaan osaa edes haaveilla. Lapset ovat hoidossa mummun luona ja meillä on koko ilta, yö ja huominen aikaa. Hymyilen itsekseni ja...
  3. Mimmuli83

    Se mies

    Uijui, tuli kyllä täälläkin varsin lämpimät ja kosteat oltavat. Loistava tarina! :p
  4. Mimmuli83

    Piknik

    Kävelen kohti puistoa mukavan pienen jännityksen kipristellessä vatsassani. Olimme sopineet tapaavamme suuren ulkoilualueen reunamilla sijaitsevalla laavulla. Rauhallinen paikka kauniilla paikalla järven rannassa. Päivästä oli tullut aivan täydellinen juuri sellaiselle piknikille, jota olin...
  5. Mimmuli83

    Huomenta kulta

    Uulalaa.... mulle kans tämmönen herätys.. uik :P
  6. Mimmuli83

    Pohdintaa eron ääreltä

    Viestisi kuulostaa kuin omaltani! Just sama tilanne täällä! En tiedä mitä tekisin, yritänkö vaan vielä... Lasten takia lienee pakko ainakin jonkin aikaa. Voimahalaus sulle!!!
  7. Mimmuli83

    Vl-äitien kerhosta??

    Haluaisin liittyä vl-äitien kerhoon mutta sinne ei pääse ollenkaan. Eli onko sitä enää olemassakaan vai miksi hakemusta ei voi tehdä?
  8. Mimmuli83

    Kätilöiden kertomaa, saa nauraa!

    Että kerran oli mies tullut hakemaan vaimoaan ja esikoistaan sairaalasta hirmuisten kantamusten kanssa. Säkki kummassakin kädessä. Niissä sitten oli KAIKKI äitiyspakkauksen tavarat patjaa myöten ja oli kertonut jättäneensä laatikon autoon odottamaan. Tämä oli myös ajatellut, että kätevää sitten...
  9. Mimmuli83

    Mikä ihmeen isyyspakkaus?

    Jostain syystä tuntu, että pitää jotain sanoa minunkin. Itse odotan kolmatta lasta. Ja tykkään kovasti kaikenlaisesta näpertelystä ja askartelusta, joten innostuin myös tekemään isyyspakkauksen tämän lapsen kohdalla. Aikaisemmin en ole siitä kuullutkaan ja se nyt vain oli minusta hauska idea...
  10. Mimmuli83

    PÄÄNSÄRKY

    Mulla päänsärky tulee helposti siitä, jos unohtaa juoda tarpeeksi. Kannattaa tarkistaa minkä verran juo. Ja esim. jos pissa on oikein keltaista, se on yleensä merkki liian vähäisestä nesteen saannista. Mulla on auttanut se, ei tietenkään heti mutta ei sitten ole tarvinnut lääkkeitä popsia niin...
  11. Mimmuli83

    Onkohan muilla semmosta, että

    Kun raskaana ollessa herkkuhimo iskee ja sille antaa periksi niin koko päivä menee pilalle, koska tulee ihan heikko ja väsyny olo ja huimaa helposti, vaikka ei edes söis kovin paljon niitä. Mulla on semmosta nyt ja rv 23+jotain. Ootan kolmatta, eikä kyllä aikasemmissa raskauksissa oo ollu...

Yhteistyössä