Hakutulokset

  1. M

    Tampere/Kangasala äidit pinoon !!!!

    Kangasalla asustellaan. Olen 31v kotiäiti, jolla on kolme lasta. :)
  2. M

    Pirkanmaa huomio!

    Täällä olisi kolmen lapsen 31v äiti Kangasalta. Kaipailisin erityisesti uusia tuttavuuksia Kangasalta, mutta myös mailien kirjoittelu sopii. =)
  3. M

    Koululaisten joulujuhlista...

    Kyselisin teiltä viisaammilta, että onko tapana koulun joulujuhlissa yms pitää juhlakenkiä, vai sipsuttaako lapset juhlissa sukkasillaan? En sitten millään muista, mikä oli käytäntönä silloin, kun itse olin koululainen... Sitten olen miettinyt sitäkin, että kun ekaluokkalaisellani on nyt...
  4. M

    Äidit Kangasalta, ja miksei muualtakin!:)

    Hei! Täällä kaipailisi sähköpostejanne kolmen lapsen äiti Kangasalta. Olemme kristitty perhe, muttei sillä ole väliä, vaikket uskoisikaan samalla tavoin kuin minä. Voit asua missä päin Suomea tahansa, mutta jos satut asumaan Kangasalla, voitaisiin tavatakin! Laitapa siis mailiosoitteesi, niin...
  5. M

    Ekaluokkalaisen vaatteista...

    Poikani on menossa ekalle luokalle ja kaikenlaisia kysymyksiä tietty risteilee mielessäni. Esim. jos ulkona sataa, niin pukeeko lapsi kouluun sadetakin vai onko kellään ekaluokkalaisella sateenvarjoa koulussa? Entä kumisaappaat? Olen kuullut, että kumisaappaat ovat jotenkin kömpelöt kapistukset...

Yhteistyössä