Hakutulokset

  1. R

    2,5 v:n nukahtaminen

    meillä oli kans samaa yhessä vaiheessa niin tein asian selväksi et enen sänkyyn menoa vettä ja kun sängyssä oltiin niin siellä ei mitään enää.
  2. R

    Minkälainen yöasu 1-vuotiaalla?

    meillä on käytetty 1 v 2 ososta yö pukua mihin on huosut ja paita
  3. R

    Miten vanhana vielä nukutaan päikkäreitä?

    meillä poika täytti tässä kuussa 4 vuotta ja nukkuu joka päivä pikku veljen kanssa päikkärit. päikkäreitten unet vaihtelee 1-3 tuntia ja nuorempi 3 tunnin unia.
  4. R

    KUINKA SAAN taaperoni potalle /wc-pytylle?

    meillä sain pojan potalle istumaan ja rauhottumaan siihen kun otettiin kuva kirja jota kateltiin ja nyt se kattelee itse sitä pöntöllä ja tulee sanoo kun hätä on potassa poika 1v ja 6kk
  5. R

    Tutista vieroittaminen, kun pikkukakkonen tulossa

    meillä on nyt 2 lasta ja kolmas tulossa heinäkuun alussa. ensimmäisen lapsen kanssa otettin tutti pois 2 vuotiaana ja toisen kanssa 9 kuukautisena ja mä olen sitä mieltä et jos multa kysytään niin mitä aiksemmin otat sen helpompaa se on. nuoremman kanssa otettiin vaan pois ja laitettiin piiloo...
  6. R

    Missä iässä teillä opitiin itse syömään?

    meillä opittiin noin vuoden ikäsenä ja nyt on vuosi ja 6kk
  7. R

    puheterapeutille..

    meillä kanssa meinattiin laittaa 2 vuotiaana puheterapiaan mut laitoin vastaan ja 3 vanhana rupesi puhumaan vasta. tiedän yhen kaverin lapsen se oli 4 vuotta kun alko puhuu lauseita eikä sitä laitettu minnekkään puheterapiaan.
  8. R

    tuhma poika

    ja jos en saa kuria mun lapselle niin ei siitä mitään tule. mulla on 4 vuotias ja nyt puolitoista ja tässsä kuussa tulee vauva taloon.
  9. R

    tuhma poika

    ei ainakaan meidän lapsi ole liian pieni aresti penkkiin kun ymmärtää itse sen miks joutuu ja selittää ite mistä asioista joutuu niin kyl se silloin itse sen ymmärtää.ja on lopettanu tekemisesä. ei kaikki saman ikäset kyllä välttämättä ole samalla aalto pituudella tajuamisessa.
  10. R

    tuhma poika

    täällä saman ikänen täysi termi naali potkii puree ja nipistelee jos ei saa tahtoo periksi. minä tein kanssa aluksi et puihuin sille et näin ei tehä ja näihi ei kosketa mut se vaan jatko ja naureskeli päälle. niin päätin tehä silleen et jos ei tossella kerralla usko kun sanoin niin laitoin...
  11. R

    Paljonko teillä on lapsia ja eläimiä?

    2 lasta kolmas tulossa tässä kuussa 1 kissa 2 koiraa
  12. R

    Hampaiden pesu

    meillä menee niin et 4 vuotias pyytää joka ilta mun pesee hampaat ja sit se pesee itse,1v6kk:tinen kattoo isommalta mallia ja antaa pestä hampaat mun ja sen jälkeen itse.
  13. R

    4-vuotiaat ja koot

    meillä on poika nyt tässä kuussa 4 ja syntyessään paino 3100g normaali kokonen mut ei se ole kun 100cm pitkä ja painaa 16 kiloa.
  14. R

    tuttipullo ja vaippa

    minkä ikäsenä olette ottaneet tuttipullon ja vaipan pois? tutista luopu ite 11 kuukautisena. vaippa homma on hankalempi tapaus,sillä on omaa tahtoa niin paljon. olis hyvä saada vaippa pois kun kolmas syntyy ja poika on vähän vajaa 2. ymmärtää puhetta.monesti tehny silleen et kun ottaa vaipan...
  15. R

    nukkumaanmenosta

    meillä viedään sänkyyn ja nukahtavat joskus kunnolla joskus menee pelleilyksi,mut ei jäädä sinne huoneeseen ollenkaan 4 vuotias ja 1v6 kuukautta ja koht syntyy kolmas.
  16. R

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    vanhin poika lähti kävelemään 1 vuoden paikkeilla kunnolla ja nuorin poika 10 kk ikäsenä käveli.
  17. R

    ehkäisy laastari

    onko ehkäisy laastari helppo käyttää ja onko muutenkin hyvä. ajattelin kokeilla sitä kun pillerit lihottaa mua kamalasti.
  18. R

    Pää hajoo

    kuulostaa erittäin tutulta mulla on 1v6kk ole poika. kala uhma päällä yritän saada sille jotain kuria kun tässä kuussa syntyy toinen. se saa semmosia kivoja raivareita ja yrittää purra,potkia ja hakata jos ei saa tahtoo läpi.

Yhteistyössä