Hakutulokset

  1. N

    Se konttaa, se konttaa noin nuorena!!

    Meillä poika alkoi konttaamaan 7 kk iässä ja samaan aikaan myös nousi tukee vasten seisomaan. Nyt ikää 10kk ja kovaa vauhtia kävelee tukea vasten sekä taaperokärryn avulla kävelee. Myös pieniä aikoja seisoo ilman tukea, ennenkuin tajuaa että ei pidä mistään kiinni ja sitten muksahtaa istumaan.
  2. N

    SYYSMASSUKAT (kesäkuun loppu)

    En millään jaksa muistaa mitä oli kirjoiteltu tai kyselty kun en saa enää sivuja auki mut lukenut oon kyllä kaikki. Omaa napaa siis nyt. Eilen kysäsin sokerirasitustestin tulokset ja kaikki arvot olivat hyviä. Ihan selkeet erot oli siihen mitä olis vielä hyväksytty, joten hyvä näin. Edelleen...
  3. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Huh, sokerirasitus takana ja toivottavasti ei vähään aikaan enää tarvitse mennä. Viimeksi huono olo ja pyörrytys tuli heti puolen tunnin jälkeen ja nyt ei ja aattelin, et tällä kertaa meneekin paremmin mut ei. Sit tunnin päästä alkoi hiki nousta otsalle ja rupes huonoa oloa pukkaan ja...
  4. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Asuntoasiaa. Me asutaan -50 luvulla rakennetussa omakotitalossa. Neliöitä vähän vajaa sata. Tonttia on 3500 neliöö. Koko ajan on jokin pieni remppa meneillään niin kuin kait aina näin vanhoissa taloissa. Ei kovinkaan paljon jakseta rempalla itteemme rasittaa, joten tehdään sillain pikkuhiljaa...
  5. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Nimiasiaa. Meillä ei ole vielä mietitty yhtään nimiä, eikä mietitä ennekuin pikkuinen on syntynyt. Mä en vaan jotenkin osaa ajatella nimeä ennen kuin olen nähnyt vauvan. Viimeksikin alettiin miettiin nimeä vasta vähän päästä syntymästä. Mulla on jotenkin sellainen tunne, et jos keksii nimen...
  6. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Lääkärikäyntejä täällä on sen kolme kertaa, alussa, puolenvälin jälkeen ja sit lopussa. Huomenna oon menossa siihen toiseen lääkärikäyntiin. Sokerirasitus mulla viikon päästä torstaina klo 8.30 ja tosiaan ravinnotta edellisen illan klo 20 jälkeen. Eiköhän se ole se 12 tuntia mitä pitää olla...
  7. N

    synnytysilta

    En tiedä onko tämä nyt sama juttu, kun eräällä toisella palstalla joku kertoi tällaisesta synnytysillasta, mikä tulisi Radio Suomesta eikä telkkarista. Sama päivä ainakin oli ilmoitettu, en sit tiedä muuta.
  8. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Tässä jalkapallon puoliajalla kerkeen vähän minäkin rustaileen. Nukkumisesta. Mulla ei noita univaikeuksia ole vielä ollut ja toivottavasti ei tulekaan. Saan nopeesti unenpäästä kiinni kun vähän luen kirjaa ja jos yöllä herään vaikka vessaan, niin uni tulee heti. Myöskään vauva masussa antaa...
  9. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Mä kuulun kans koviin penkkiurheilijoihin. Jalkapalloa en muuten seuraa mut nää isot kisat kyllä katselen ja huomista kans oottelen. Niin ja olympialaisia kans oottelen ja niissä sitä katselemista sitten riittääkin. Autourheilu ei mua kiinnosta mut muuten melkein katon mitä vaan. Mies ei meillä...
  10. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Tänään oli neuvola joten alkuun heti kuulumiset sieltä. Pissa puhdas. Paino +250g/vko Hb 129, laskenut 148:sta. RR 124/68 Sf 28cm, eli aikas paljon taas kasvanut. Syke 140-150 Kelan paperit sain ja ne on jo toimitettukin Kelaan joten päätöksiä vaan odotellen. Sokerirasitukseen meni...
  11. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Jospa minäkin kirjaudun kesäkuun pinoon, ja kiitos Katjuska taas uudesta pinosta! Masun koskettamisesta. Mun vatsaani ei oikeestaan ole kukaan muu kuin mies koskenut ja hyvä niin. Mä en kans tykkää, et muut koskee mun vatsaan, en tiedä mistä johtuu mut niin vain on. Viime yö oli taas aika...
  12. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Painon tunteesta. Mulla ei enää sitä ole ollut mutta oli joskus rv 16-20. Neuvolassa ihmetteli vaan, että jopa on aikaisin painontunnetta. Nyt ei tosiaan enää ole painontunnetta ollut ja luulenkin, että vauva viihtyy enemmän tuolla kohdun yläosassa. Ainakin vatsa on noussut ylemmäs ja kohdun...
  13. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Noista liikkeistä. Mulla pääosin liikkeet tuntuvat tossa navan korkeudella ja ihan sivulla. Muutaman kerran on liikkeet tuntunteet selvästi navan yläpuolella mut tosiaan yleensä tossa navan seudulla. Kelan papereista sen verran, että mulla ei oo niiden kanssa vielä mitään kiirettä kun en ole...
  14. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Ihana ilma tulossa, kyllä näitä lämpöjä on taas odotettukin! Tervetuloa kaikille uusille kirjoittelijoille! Ei tainnut nyt olla mitään galluppeja joihin en olis vastannut joten omaa napaa nyt sit vaan. Mulla on nyt tosiaan alkanut toi maidon valuminen jo tässä vaiheessa. Viimeksikin alkoi...
  15. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Jaksamisia kaikille joilla on jotakin kremppaa! Tervetuloa uusille! Tosta närästyksestä sen verran, et viime odotuksessa kun oli närästystä varsinkin sit loppuvaiheessa niin mulla kyl autto toi maidon juominen, jos närästys ei ollut päässyt kovin pahaksi. Mun käsityksen mukaan maito...
  16. N

    Tietääkö kukaan mitä suunnilleen maksaa Tampereen seudulla rakenneultra yksityisellä?

    Me käytiin rakenneultrasssa Pihlajalinnassa Kehräsaaressa ja itselle jäi maksettavaksi Kelan jälkeen 102 euroa.
  17. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    taasen pitkästä aikaa. Rytmihäiriöistä. Mullahan oli sillon rv 8 kurjan tuntuisia rytmihäiriöitä jotka kesti sellaiset kuusi tuntia. Kävin sillon lääkärilläkin kun kestivät niin kauan, mut ekg oli ihan kunnossa. Sen jälkeen ei ole ollut kuin muutaman kerran rytmihäiriöitä mut kestäneet vain...
  18. N

    Millä viikolla ootte tunteneet liikkeet?

    Esikoista odottaessa rv 19 ja nyt toista odottaessa rv 17+2.
  19. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Mayah Viimeksi kun katseltiin niitä vakuutuksia niin olin jostain palstalta lukenut, että joillakin yhtiöillä on BMI raja syntymättömän lapsen vakuutuksen saamiseen. En muista ihan varmasti mut olisko raja ollut 30 ja varmaan siinäkin eroja yhtiöittäin. Laitoin jokatapauksessa noihin yleisimpiin...
  20. N

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Viime yönä heräsin kans suonenvetoon pohkeessa, eipä ollut kivaa ei. Sit mulla on ollut sellaista ihmeellistä niinkuin hermosärkyä toisessa jalassa joskus aamuisin. Tuntuu lähinnä melkein tuolla nivusessa ja sieltä säteilee jalkaan. Siinä ei sit pysty oleen oikeen missään asennossa. Ilmeisesti...

Yhteistyössä