Hakutulokset

  1. P

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    saimme pienen tytön launtaina 9.6. synnytys oli helppo. käyn myöhemmin kertomassa tarkemmin. =)
  2. P

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Suuren suuret onnittelut kaikille teille joilla jo vauveli on syntynyt! :flower: Hepotyty, minä taisinkin olla toukokuisista viimeinen jolle vauva syntyy. Ei mitään merkkejä ilmassa että tämä tulisi omia aikoja. Huomenna yliaikaiskontrolli, luulen etteivät käynnistä. ODOTELLAAN. :laugh:
  3. P

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Heipä hei! Täällä vielä minäkin jatkan odottelua. Soitin tänään sairaalaan ja kyselin että kun lauantaina olisi se yliaikaiskontrolli niin onko toiveitakaan saada jäädä samalla reissulla synnyttämään. Selitin tilannettamme että mies joutuu otta a pekkasia voidakseen tulla mukaan synnytykseen...
  4. P

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Hei vaan kaikille! Minäkin nyt sitten ihan loppu metrien kunniaksi päätin rekisteröityä tänne ja ilmoittaa olemassaolostani :wave: Palstalla olen käynyt päivittäin lukemassa kuulumisianne parin kuukauden ajan ja ajattelin että olisi ihan hauska liittyä joukkoon. Ja erityisesti lohduttaa...
  5. P

    Neljättä odottavia

    Meille kanssa 4. lapsi tulossa, laskettuaika oli 28.5. ;) joten jo reippaasti yliaikaisena mennään. Ja luultavasti mennään vielä viikko tästä eteenkinpäin ennen kuin on yliaikaskontrolli, kovasti olisi aikomus jäädä samalla reissulla synnyttämään :D

Yhteistyössä