Hakutulokset

1. H

Kesäkuiset 2019

@ipanassu laitoin viestiä :)
  2. H

Kesäkuiset 2019

@Momon voi ei, oon niin pahoillani:( Kävin eilen ekassa neuvolassa ja tänään sain varattua ajat verikokeisiin ja ekaan ultraan. Meillä ei neuvolassa ultrata eikä sydänääniäkään kuunneltu vielä, joten nyt täytyy vaan taas jaksaa odotella. Kauhea flunssa on vaivannut jo 1,5 vkoa, vois jo pikku...
  3. H

Kesäkuiset 2019

@Maya123 oon tosi pahoillani, voimia. Täällä on pahin pahoinvointi helpottanut, tilalle on tullut jäätävä nälkä aivan koko ajan. Housut kiristää ja huomaa, että näin kolmannen kohdalla vatsa on pulpahtanut esiin sen verran, että eipä tätä enää hirveesti piilotella. Momon, kävin viikko sitten...
  4. H

Kesäkuiset 2019

Ja mitä tulee mielialavaihteluihin, niin täältä löytyy yksi itkupilli. Välillä kyllä käy miestä sääliksi:D
  5. H

Kesäkuiset 2019

Jospas minäkin nyt uskaltaisin liittyä tähän joukkoon. Plussattu on jo melkein kuukausi sitten ja la 7.6. Kolmas tulossa. Isommat on jo koululaisia :) Kävin tällä viikolla varhaisultrassa 7+5 ja siellä näkyi tyyppi oikeassa paikassa ja sydän sykki kovaa. Kuultiin myös sydänäänet ❤ viimeiset...
  6. H

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Tiinaliina1: viiva näkyy, paljon onnea ☺
  7. H

Tiinaliina1, pidetään peukut pystyssä, tulehan sitten ilmoittelemaan mitä testi näytti :) Minä tein malttamattomana toisen testin ja eitästä nyt taida enää olla epäselvyyttä. Aika epäuskoinen olo kyllä ja odotan vaan koko ajan koska menkat alkaa
  8. H

Laitanpa tämän kuvan tänne myös. Viime kierrossa kun testasin samalla Onestepin testillä, niin ihan selvää negaa tuli, ei viivanpaikkoja tai mitään. Mutta joo, ehkä vaan maltan sen pari päivää ja testaan uudestaan :) en uskalla vielä miehellekään kertoa, ennen kun olen itse varma, hän kun toivoo...
  9. H

Tänään kp 29/28 ja pakko oli tehdä testi, kun menkkoja ei kuulu eikä näy. Aivan haalean haalean viivan sain testiin ja nyt mietityttää, että onko se todellakin haamu vai näenkö omiani kun sitä plussaa niin kovasti toivoo. Pitäisi malttaa varmaan siihen sunnuntaihin, mutta kun testejä on pari...
  10. H

Nyt tarvitaan tulkinta-apua!!

Kuva on hieman huono, mutta näkyykö tässä teidän mielestä haamu? Tänään on kp 29/28.
  11. H

Tervehdys! Taidanpa minäkin liittyä tänne. Ikää siis 36 vuotta ja lapsia ennestään 2, 11- ja 9-vuotiaat. Nyt olisi iltatähti haaveissa❤ pillerit lopetin heinäkuun lopussa ja menkat tuli normaalisti kp 28 ekassa kierrossa ilman pillereitä. Mulla on aina ollut toooosi epäsäännölliset menkat ilman...
  12. H

Mitä tämä on?

Lopetin pillerit 8 vuoden syömisen jälkeen. Menkat tuli normaalisti ja siitä lähtien on yritys ollut päällä ja aika aktiivista peiton heiluttelua on ollut. Nyt on pari päivää ollut ihmeellinen tunne vatsassa, nipistelee, paineen tunnetta ja paksua valkovuotoa aika ajoin. Voiko tämä olla jotain...
  13. H

E-pillereiden lopetus

Täällä myös yksi juuri pillerit jättänyt Ensimmäisen lapsen kohdalla söin pillereitä 8 vuotta, kolmannella kierrolla tärppäsi Toisen kohdalla vajaan vuoden pillerien syönnin jälkeen ei menkkoja tullut ollenkaan kun tärppäsi heti ekasta kierrosta. Nyt olen syönyt pillereitä taas 8 vuotta, joten...
  14. H

Kypros, Agya Napa

Toukokuussa ollaan lähdössä viikoksi reissuun ja lapsia on 2, (toinen 2,5v ja toinen 10kk siinä vaiheessa). Olisiko kellään käytännön kokemuksia kyseisestä paikasta? Nuoremmalle otan vastikkeet ja purkkiruoat täältä mukaan, mutta miten esim. vaipat? onko nekin hyvä ottaa Suomesta? Vanhempi...
  15. H

Lonkkalasta vauvojen liikkeelle lähtö?

Hei vaan! Meillä on tyttö 9kk ja hänellä oli lonkkalasta 6 vkoa. Neiti oppi kääntymään selältä vatsalleen 5,5kk:n iässä, mahalta selälleen meni jo aiemmin. Ryömimisen jätti kokonaan väliin vaan kieri paikasta toiseen ja 3 viikkoa sitten oppi konttaamaan. Viikko sitten nousi seisomaan ja...
  16. H

missä ne menkat viipyy, kun en enää imetäkään??

Sama täällä, itse lopetin imettämisen 6 viikkoa sitten ja tyttö on pian 8kk vanha, eikä menkkoja näy. En kyllä yhtään kaipaa niitä, mut olis tosiaan kiva jos tietäis edes vähän että millon ne tulee :whistle:
  17. H

***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

Me ei päästä huomenna, mut yritetään tulla ensi viikolla =)
  18. H

Meille taas käy ensi viikolla ma tai ke. Tiistaina ei kyllä mitenkään ehdi, on jo muuta menoa...
  19. H

Me myös! =)
  20. H

No miten olis sitten se keskiviikko?

Yhteistyössä