Hakutulokset

  1. hansu79

    Taapero kuorsaa

    Meillä poika tuli huhtikussa vuoden ja on sairastanut vauva iästä asti astmaa. Kuorsaus kuuluu meillä vakioon joka yö sekä päivä unilla varsinkin kun selällään vaunussa nukkuu. Meidän astma lääkäri sanoi kun viimeks talvella käytiin kontrollissa että todennäköisesti johtuu risoista mutta kun...
  2. hansu79

    Minkäkokoisia viikolla 37 syntyneet?

    meillä poika syntyi viikolla 37 ja painoi 3340cm ja 48cm pitkä. Suunnitellulla sektiolla kun oli perätilassa. Keltaisuuden takia sai valohoitoa mutta muuten kaikki meni hyvin. Imetyskin onnistui vaikka oli ensimmäinen ja keltaisuuden takia ei millään meinannut jaksaa syödä.
  3. hansu79

    Sterilisaatio sektion yhteydessä...?

    Minulle tehtiin sektion yhteydessä sterilisaatio. Suunniteltu sektio niin tehtiin epiduraalissa ja kun vauva oli syntynyt ja se osasto laitettu kuntoon niin sitten näpättiin klipisit paikoilleen ja normaalisti suljettiin haava. Minulla kansa takana kolme sektiota ja kun itse otin asian esille...
  4. hansu79

    Kotiäidit, onko talous tiukalla?

    Meillä minä kotosalla kolmen lapsen kanssa ja mies tekee sitten töitä 7pv viikossa että pystytään elämään. Mietittiin tuossa että lähdenkö töihin kun äitiysloma loppuu mutta ei se minun palkka niin kummoinen ole kun osa-aikainen olen että ei kyllä kannata. Hoitomaksua tulee jo niin paljon...
  5. hansu79

    Turvaistuimista...

    meillä kansa Britaxin two way molemmilla pikkupojilla. Toisella 8kk selkämenosuuntaa ja isommalla 2,5v jo etuperin mut vielä istuimen vöissä. Isoin nyt 5v istui vielä ennen vauvaa siinä auton vöitä käyttäen mut vauvan takia sille ostettu sitten turvavyö istuin. Miustakin aavistuksen hankala...
  6. hansu79

    Mahavaivoja D-vitamiinista?

    meillä ainakin kaikille kolmelle tullut ihan kamalat masu väänteet d-tipoista. Ihan sama mitä merkkiä ja minkälaista antanut niin ovat itkeskelleet ja sen takia olenkin todella myöhään aloittanut niiden antamisen. Nytkin tälle kolmoselle vasta kun rupes 6kk iässä kiinteitä saamaan niin...
  7. hansu79

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ihania nimiä olette kaikki jälkikasvullenne laittaneet. Huomasin tuossa muutamaa viestiä aiemmin oli jollain muullakin J linjaa ;) meillä pojat on Jiri Veli Petteri, Joel Topi Mikael ja Juuso Eetu Artturi
  8. hansu79

    tarttee apuja...

    kysynpä täältä kun en saanut lastentarvikkeesta apuja, elikkä siis meillä on herquleksen razor rattaat ja yllätys yllätys kuomu on lerpsahtanut eli ei pysy asennossa vaan valuu ...niin sitä olisinkin kysellyt että onko teistä kukaan kotikonstein saanut korjattua moista vikaa kun soittelin...
  9. hansu79

    savonlinnan seudun pienten vauvojen äidit.

    täälläkin yksi kolmen pojan äiti Kerimäen puolelta. Pojat syntyneet 02,05 ja 07. Onpas meitä kerrankin "paljon" täältä päin :wave:
  10. hansu79

    miten teidän 8kk ikäiset nukkuu yöt?

    meillä sama homma ja loppujen lopuks homma meni siihen että mie en kerennyt nukahtaa ollenkaan kun toinen ähki hereille ennen kuin kerkesin itte nukahtaa uudestaan. Meillä pelastus oli kun pikkuäijä siirrettiin omaan huoneeseen nukkumaan niin loppui yö kukkuminen. Herää kerran tai kaks syömään...
  11. hansu79

    KUINKA MONELLA LAPSI NUKKUU OMASSA HUONEESSA ?

    meillä siirrettiin 7kk iässä omaan huoneeseen kun yöt oli niin rikkonaisia ja isäntä mellasti vähän väliä eikä kukaan muu saanut enää nukuttua. Hienosti asettuu sinne unille ja nukkuu kahdella syötöllä yönsä. Toisinaan ei herää enää kertaakaan yöllä..se onkin ihan luksusta kun aiemmin heräili...
  12. hansu79

    Huhtikuussa syntyneet pienet palleroiset?

    täälläkin yksi 13.4 syntynyt isännän alku. Meillä puntarissa 10kg ja risat ja pituutta 70cm. Viikkon verran osattu nyt työntää konttaus asennosta itte istumaan ;) ja voi sitä vauhdin määrää kun pyllyllään pääsee kihnuttamaan itteensä eteen päin. Meilläkin piti sitten taas kerran nostaa kissa...
  13. hansu79

    Pinoon profiili-kuvat vauvasta =) <3

    liitetäänpä meinkin joukkion nuorin tähän kasaan, ikää kuvassa tasan 6kk tällä hetkellä jo 7,5kk
  14. hansu79

    KENELLE TULLUT OIREITA/FLUNSSA INFLUENSSA ROKOTTEESRA?

    Meillä kansa pojat viikon päästä rokotuksen saamisesta tulivat kauheaan flunssaan ja meillä ainakin terkka sanoi että rokotteesta johtui. Viikon verran kesti.
  15. hansu79

    useampi lapsiset perheet

    meillä pojat 5v, 2.5v ja 7kk. Nuorimmainen nukkuu aamu päivä unet ulkona vaunussa kun isot pojat touhuaa pihahommia, yleensä kaikki tulee puolen päivän aikaan sisälle syömään kun nuorin herää vaunuista. Keskimmäinen ruoan jälkeen päikyille ja jonkin ajan päästä pikkujeppe vaunuihin ulos...
  16. hansu79

    ketä on itä-suomesta

    Kerimäen puolella asustellaan :wave: Kolme poikaa 5, 2, ja 6kk ikäiset ja tietty iskäkin meidän ruokakunnasta kuuluu sekä yksi kissa
  17. hansu79

    Nyyh, mun "viimeinen" vauva on kohta taapero!

    voi...pakko oli ottaa osaa kun sama "suru" ja haikeus täällä. Meillä kansa nuorimmainen 7kk ja lapsiluku täynnä. Vauvojahan vois toki ottaa mutta kuka se olisi raskaana puolestani kun siinä meinaa henki mennä...nautitaan nyt näistä taaperoista ja leikki ikäisistä vaikka mein esikko mikä on...
  18. hansu79

    kantaako muut "selkä vääränä" pilttipurkkeja kaupasta?

    samma här, kerran viikossa käydään ruoka kaupassa ja tehdään viikon ostot ja se purkkien määrä kärrissä on mahtava. Meillä poika 6,5kk ja syö kaks lämmintä ateriaa ja sitten olen vähän kerrallaan ruvennut antamaan kaupan tetra puuroja kun kotona tehtyä puuroa tarjosin niin eihän se kelvannut...
  19. hansu79

    Astma lapsia

    meille neuvottiin kun kävin apteekista viime viikolla uuden halerin hakemassa että sisäpuolta ei sais millään karkealla hangata että pienikin naarmu siellä sisäpuolella rupeaa keräämään sitä lääkeainetta sinne sisäpintaan ja silloin ei kaikki mene perille asti. Minäkin olen aiemmin pessyt...
  20. hansu79

    uskaltaako pientä vauvaa nukuttaa masullaan?

    Hei, minulla kolme poikaa joista nuorin synt 04/07. Meillä kaikki olleet vauvasta asti kovin itkuisia ja nukkuneet ainoastaan sylissä tai sitten masullaan. Nyt kun olin sairaalassa niin sanottiin ettei sais nukuttaa masullaan mut kyllä mie olen nukuttanut kun meillä ainaki nosti jo alussa itte...

Yhteistyössä