Hakutulokset

  1. T

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    Heipat täältäkin ikuisuuksiin! Pipare tais kertoa olevansa aivan katkipoikkinaatti? Mä olen myös. Tuntuu, ettei mitään jaksa, ei edes kävellä pienen pieniä matkoja tuon esikon ollessa vaunuissa. Kerrassaan kummallinen ja täysin uusi tunne mulle, olen tottunut olemaan aina liikkeessä ja nyt ei...
  2. T

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Pinoudunpa mäkin pitkästä aikaa. Heti oman navan valitukseen, mutta liittyy siihen, etten ole koneellakaan jaksanut olla... Mulla on meinaan viikon ajan sattunut vatsaan älyttömästi, kun istun vähänkin pidemmän ajan. Tämä siis tarkoittaa sitä, ettei työnteostakaan tule mitään. Ja kivut tuntuu...
  3. T

    Alavatsa "kivikova"?

    Heippa! Ei aavistustakaan mitä vois olla, supistusta (ehkä harjoitus -sellaista) veikkaisin. Mä oon samoilla viikoilla ja mulla vastaavaa on kunnon kivun kanssa, kun istun pidemmän pätkän paikallani. Ihan hämilläni olen itsekin... :o Tosi epämiellyttävä fiilis! Jos jollain on kokemuksia...
  4. T

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Ihania massuja teillä! Ei tää oma masukaan enää taida olla vaan kuvitelmaa vaan totisinta totta! Uskomattomalta kyllä edelleen tuntuu, että masussa on pikkuinen :heart: Kummeista oli puhetta. Meillä on ongelmana lähinnä se, että hyviä ehdokkaita on niin monta! Siis ihan oikeesti ihania...
  5. T

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Aurinkoista lauantaita kaikille! Kirjoitin äsken pitkän pätkän ja se katosi jonnekin. Ihan hyvä vaan, valittelin nimittäin laiskuuttani siivoomisen suhteen. Tänään on PAKKO siivota, kotona kamala kaaos ja huomenna asunnon näyttö (ollaan myymässä tätä), ei ole paljon vaihtoehtoja. Mies...
  6. T

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Onnea uusista hienoista ultrakuulumisista! Meille kätilö sanoi, että sitten rakenneultrassa saapi halutessaan sukupuolen selville, ei tuossa np -ultrassa. On muuten jännä kuinka kuntakohtaista tuo sukupuolen kertominen on; kaveri asuu eri kaupungissa ja siellä on linjana se ettei kerrota...
  7. T

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Iltaa kaikille tasapuolisesti! Vieläkin on tosi surkea olo Katherinen puolesta :'( Joku kyseli verenpaineista. Mulla on aina olleet matalahkoa sorttia, viimeisimmät jotain 90/54 luokkaa. Lääkärikin kyseli, että huimaako. Ei huimaa eikä muutakaan vaivaa ole (tai vaivoja on, mutta tuskin...
  8. T

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    :'( :'( :'( :'( :'( Voimia teille Katherine! Ihan järkyttävän surullinen uutinen.
  9. T

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Palstaterroristi iski, kun kerran tänne sivuille oppi kirjoittamaan :kieh: Tivolia piti vielä onnitella vakipaikasta! Itsekin vakinaistuin juuri koeajan jälkeen ja olen omassa pienessä työyhteisössäni varsin tärkeässä roolissa eikä raskauteni varmasti mikään iloinen yllätys työnantajalle...
  10. T

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Näin näppärästi lihavoin näköjään mötkylän nimen, tais olla tekstistä ainoa, mikä jäi lihavoimatta :headwall: :laugh:
  11. T

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Apua näitä uusia sivuja! En siis kertakaikkiaan meinannut osata kirjautua tänne saatikka kirjoittaa viestiä (hmmm minäkö tekniikan ihmelapsi?)! Onnea ihanista ultrakuulumisista ihan kaikille! Katherinelle vielä erityistsempitykset ja jaksamisia noiden tulosten odotteluun. [/b]Mötkylä...

Yhteistyössä