Hakutulokset

  1. T

    ***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

    Hyvää Huomenta!!! Jee tänään punnitus päivä....ja oli minulle todellinen yllätys, paino tippunu kivasti...olen Zone dietillä, ja se TOIMII!!!!!! Saa syödä rasvaa ja proteiinia, mutta vähän hiilareita!!! Pituus: 162cm Aloituspaino: 77,0kg Tavoitepaino: ensimmäinen tavoite olisi 70,0kg...
  2. T

    ***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

    Onnea justiina83 :heart: :flower:
  3. T

    ***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

    Pituus: 162cm Aloituspaino: 77,0kg Tavoitepaino: ensimmäinen tavoite olisi 70,0kg Paino nyt: 76,4kg Viikkopudotus: -0,6kg Pudotettu yht: -0,6kg Mulle kyllä passaa että punnitus päivä on Perjantai :)
  4. T

    ***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

    Kiva kun vielä tää pulleropallero mamma mahtuu joukkoon!!! justiina83 Meidän "kakkonen" on 7kk (kohta 8kk) ikäinen ja esikoinen 3-vee! Kun Odotin esikoista niin tuli yht. 28kg |O Ja kun rupesin odottamaan "kakkosta" niin tuli 11kg...mutta siitä jäi 8kg laitokseen! Mitens te...
  5. T

    ***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

    Mahtuuko vielä tänne yks pullero mamma :D Kovin pitäis laihduttaa...kahden raskauden jälkeen niin on jäännyt kiloja... Ja ois kiva jos mahtuisin vielä joukkoon, niin ehkä innostuisin paremmin =) Pituus: 162cm Aloituspaino: 77,0kg Tavoitepaino: ensimmäinen tavoite olisi 70,0kg Paino...
  6. T

    kumpi pitänyt paikkansa tuntemus vai ultra?(sukupuolista)

    esikoista kun odotin niin olin itse varma että poika siellä, ultrassa poika ja oli poika :flower: Nyt kun toista odotan niin on tyttö sekä poika tuntemuksia, ultrassa sanottiin ehkä näyttää pojalta...eli saa nähdä sitten kesäkuussa :saint:
  7. T

    Pinoon raskausviikot ja fiilikset

    23 ja risat myös :) Suonenvetoja yöllä ja joskus iltaisin närästää/turvottaa. Muuten ihan tosi hyvä olo, töissä jaksan vielä hyvin, paitsi että välillä tulee treeni-supistuksia |O
  8. T

    Laittakaas kuvia itsestänne taas vaihteeksi =)

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=Linda666
  9. T

    Luomen poistosta?

    Minulla oli naamassa iso "kauneusluomi" oli pakko poistaa koska rupes kutittaan ja kasvamaan! Se oli 20min juttu, lääkäri puuduttaa ja veitsellä viiltää sen nätisti pois ei tunnu missää, koska on puudutusta! Ja mulle laitettiin 2tikkiä, jos oikein muistan, ja ei ollut kipee poiston jälkeen...
  10. T

    Poika toivoo joululahjaksi nuken?

    Mun pikkuveli leikki minun kanssa Barbeillä kun olin pieni, ja nyt reipas poika jota kiinnostaa vain tytöt ja mopot :D Ja on meidän pojalla nukenvaunut kaapissa, miun vanhat puna-nahkaiset 80-luvun retrovaunut, ihanat :D
  11. T

    Pojalle ei keksitä nimeä.

    Kevin Harri Eetu Viljami Jaska Otto Aatu Aaro Jasperi Kasperi
  12. T

    Lääkäri vastaa, kysy vain.

    Kiva juttu, mutta korvaako Kela jonkin verran tosta reseptistä tai jotain? :D
  13. T

    Lääkäri vastaa, kysy vain.

    kerroppa minulle kerran olet "lääkäri" Onkohan mun päässä jotain vikaa kun en ymmärrä miehiä, oonko vajaa,tyhmä vai eikö minulla ole aivosoluja :D Muuten olen terve ja ei juuri muita oireita, paitsi joskus hermoromahdus on lähellä ja jotenkin tuntuu että pää hajoo, johtuuko stressistä...
  14. T

    Kyllä tuo Litli on meidän köyhien ja löyhä moraalisten yh:n pelastus =)

    natsi siwan jugurtit ja makkarat on nannaa :p
  15. T

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    täällä yks kesämasu lisää laskettu aika 17.6.2009 ja toinen tulossa. LUS sinne taas synnytykseen :heart:
  16. T

    Eih!

    onpas kaunis "kesäkukka" oikee löytö :D
  17. T

    G: Olisitko voinut olla onnellinen ilman lapsia ?

    sama juttu täälläkin... Olin nimittäin aika villi ennenkun tulin raskaaksi :D :heart:
  18. T

    mitkä puolueet nousi teidän kunnassanne ykkösiksi?

    RDP, vai mikä se nyt oli?
  19. T

    Ärsyttääkö ketään muuta tämä

    niinpä!
  20. T

    G: Miten kauan menee aikaa työmatkaan?

    poika hoitoon ja töihin, niin joku 20-30min

Yhteistyössä