Hakutulokset

  1. N

    Asiaa huonejaosta: mielipiteitä otetaan vastaan

    Aaah, tervetuloa kaksplussalle!;) ihanan virkistävä sanailu alkoi heti: olinko ollut edes pois? :D
  2. N

    Asiaa huonejaosta: mielipiteitä otetaan vastaan

    On huonetta jaettu: kaksi isoa mattoa, mistä toinen toisen leikkitilaa ja toinen toisen. Silti pojalla tuntuu olevan leikit aikalailla energisiä ja kiusanhalukin on kova: siskolla siis hermot koetuksella. t: alkuperäinen kirjoittaja joka nimimerkkinsä löysi
  3. N

    Kuinka pitkään olet palstaillut?

    Ei oo totta, muistin vielä tunnukseni. :D ihan oli pakko kokeilla kun törmäsin tälläiseen ketjuun. Vuodesta 2003, välillä aika taustalla. Viime vuodet varsinkin. Jos oon jotain kirjoittanutkin, harmaana: en oo viitsinyt kirjautua. Mutta kullatut muistot, kaikkee tääll on eletty yhdessä. <3
  4. N

    Omistaako kukaan pesukonetta, mikä sekä pesee että kuivaa? Onko hyvä?

    Meillä hajosi rumpu ja koin ahaa elämyksen: nämä kaksi toimintoa, pesu ja kuivaus, on siis vihdoin yhdistetty samaan laitteeseen: jos siitä onkin jo 10 vuotta, mä en ole seurannut markkinoita tarpeeksi tarkasti. :ashamed::D Joka tapauksessa, omistaako kukaan siis tätä kyseistä ihmelaitetta...
  5. N

    Kiva homma... 10v hävitti puhelimensa TAAS

    Meillä on vähän sellanen meininki tuolla esikoisella juuri nyt, että kaikki pitää saada, kaikki pitää olla, ja tavaroiden arvo on vielä vähän hakusessa. Esimerkkinä hyvä on varmasti tämä: tyttö näki isän lompakossa 500 euron setelin (jotka siis todellakaan ei meidän perheessä ole tavallisia...
  6. N

    Komen lapsen perheet. Onko totta, että kolmea lasta ei sitten kukaan ota enää hoitoonsa?

    Sellaisesta oli kyllä jo viitteitä kahdenkin lapsen aikana, mutta nyt kolmen kanssa on todella melko vaikeaa saada kaikkia hoitoon yhtäaikaa. Mun äiti on ainoa, mutta mieluusti ottaa yhden tai max kaksi kerrallaan: jos on oikeasti tärkeä ja perusteltu juttu tai meno, hoitaa puoli pitkin hampain...
  7. N

    Kotiäitien tapaamisista ulkona....

    En tiiä miten mä tänne palstalle nyt eksyinkin taas, ja heti kirjottelemaan... Luulin että tää on nähty jo. Moi vaan niille ketkä tunnistaa. :D Mutta aiheeseen: mä olen aiemmin esikoisen kanssa osallistunut paljonkin mammatreffeihin, ja niistä on poikinut joitakin iltoja sitten myöhemmin ihan...
  8. N

    Joskus vielä muistuu mieleen tämä palsta, vaikka elämä onkin täyttä.

    Niinpä taisin pyörähtää, totta. Sillon en kyllä kerinnyt lukemaan juurikaan teidän juttujanne. Maskeeraajaksi opiskelen ja lopputöitä vaille valmis. Siinä sivussa sitten omia töitäni teen minkä vaan jaksan ja kerkiän. Huomenna taas yöksi, joten tämä ilta on syytä lopettaa ajoissa ja painua...
  9. N

    Mistä olet tiennyt, että nyt on oikea aika lähteä töihin?

    Ensimmäisellä kierroksella en tunnistanut sitä tunnetta, mutta jälkikäteen ajateltuna olen tiennyt, että sitä se oli. Tokalla kerralla lapsi oli 4 kk, ja kolmas pakotti olemaan kotona 10 kuukautta hammasta purren, olisin ollut työvalmis jo paljon ennen sitä.
  10. N

    Joskus vielä muistuu mieleen tämä palsta, vaikka elämä onkin täyttä.

    Nyt oli pakko taas tulla pyörähtämään ja katsomaan mitä tänne kuuluu: eipä mitään uutta, taaskaan. :D Mulla valmistuminen häämöttää, teen ympäripyöreitä päiviä opiskelujen parissa ja töissä siihen päälle. Lomaa odotellessa, nyt alkaisi olemaan kyllä tarvetta. Kyllä on kotiäitiyskausi saanut...
  11. N

    Mistä taudista se "haukkuva" yskä saattoikaan kertoa?

    Mulla on ihan muistikatkos, enkä oo ihan varma joten apuja..
  12. N

    musta on tainnu tulla vanha :)

    Mulla vähän kausittain.. nyt on taas levoton vaihe päällä. Työt pelastaa mut, vaikka välillä ei huvittaiskaan, mutta yks vapaa viikossa perheen kanssa on ihan riittävä, muuten kerään itselleni töitä niin paljon kun millään järjellä pystyn hoitamaan.. Toki arki-illat oon lasten kanssa, mutta...
  13. N

    miksi lapset yleensäkin pitäs nukuttaa ulkona?

    Sama. Parvekkeella nukutan, mutt omakotitalossa nukutin kylmäkuistilla lukitun oven takan, siis en pihaan uskaltanut jättää. Jos nukkui pihassa vauva tai molemmat (taapero), mä olin sitten pihassa myös jotain duunailemassa.
  14. N

    siis kotiäideille pitäisi muka anta ilmainen busikortti

    Näkemyseroja... Koko ketjua lukematta mä katson asiaa nyt siltä kantilta, että ne matkarahat on kuitenkin ap:n elämisen rahoista pois, siis niistä rahoista millä ostaa esim lapsille vaatetta tms (jos siis on toimeentulotuella elävä, kuten mä nyt olen ymmärtänyt), ja naapurikunnassa taas saattaa...
  15. N

    Tekstaileeko teidän miehet teille, jos ne on yötä pois?

    soittaa tai tekstaa, ellei niin ei sekään paha juttu ole.
  16. N

    kun olet lentokoneessa

    Se mikä mut yllättää joka kerta lentämisessä on sen koneen vauhti ennen kun renkaat irtoaa maasta: ilmassa sitä ei huomaa enää, vaikka ei oltais vielä korkeallakaan, mutta se kiitoratavauhti on ihan tolkuttoman kova. Kestää tosin vaan vähän aikaa, mutta se jännittää usein eniten etukäteen. Mä...
  17. N

    Ihania nää viikonloput: mahtava auringon paiste, kevätkin tulee! Fiilis on niin hyvä! :)

    Joo: mua ehkä hivenen jännittää toi siirtymä päivätöistä toisiin töihin yöksi, jos on kauhee myräkkä päällä. Mutta muuten periaatteessa ei myräkkäkään haittaa, oon sisätöissä kuitenkin aamu kahteen ja saan kyydin kotiin sen jälkeen. Ett ihan mitä vaan, mun olo on silti ihqu! :D
  18. N

    Miksi joidenkin asukkaisden pitää ulko-ovet laittaa paiskaamalla kiinni, oli päivä tai yö

    Mun mies on varmaan just sellanen. Se ei vaan huomaa tollasia pikkuseikkoja. Tiedän: mä asun sen kanssa, raivostuttavaa sellanen on. :/
  19. N

    Ihania nää viikonloput: mahtava auringon paiste, kevätkin tulee! Fiilis on niin hyvä! :)

    Tulee se: tää on aina ollut mun lemppari aika vuodesta, kun aurinko alkaa taas paisteleen ja tulee sellanen tunne ett tää talvi päättyy vielä sittenkin... :D
  20. N

    G: Kumpaa katsot enemmän, Nelosta vai MTV3?

    En osaa sanoo: riippuu aina vähän kaudesta. Mutt tällä hetkellä taitaa aika tasoihin mennä, en kato telkkaria ns turhaa, seuraan vain paria sarjaa säännöllisesti.

Yhteistyössä