Hakutulokset

  1. Kitty

    Zone-dieetti

    Hei Moroshka! oletko lukenut Barry Searsin Zone -kirjan? Kyseinen kirja kannattaa lukea kannesta kanteen, mieluummin vaikka kahteen kertaan etta ''systeemin'' sisaistaa. Oikeastaanhan tuo Zone ei ole dieetti vaan pysyva elaman tapa.Optimaalinen tila, hyva olo jossa keho on tasapainossa ja...
  2. Kitty

    Mika koirarotu meidan perheelle sopisi? Koiratietajat apua!

    Cavalierin entisena omistajana myos peesaan tata rotua! Turkki vaati harjausta,mutta ei paivittain. Korvista ja mahan alta voi pidempia karvoja aina hieman saksia niin ei rapakelilla aivan laahaa maata. Ihana iloinen, lapsirakas hannan heiluttaja, eika vaadi pitkia ulkoilulenkkeja kuten...
  3. Kitty

    Mikä on sinun tuoksusi?

    tuoksufriikkina kaikkea on tullut kokeiltua. D&G Light Blue on yksi kestosuosikeista (ehdoton kesatuoksu) jota ostan aina uudestaan. Anna Sui Dreams, Moschino Cheap& Chic , Esteel Lauder White Linen (ihana kesatuoksu myos) ja uusimpana tuoksuna jain koukkuun kokeiltuani tuota Pradan Milano...
  4. Kitty

    Synnyttäneet!

    Esikko syntyi rv 38+4, edellisenä päivänä lekuri tutki mut, ja sanoi että tämä on vielä ylhäällä eikä ole kiinnittynyt. Synnytys kuitenkin käynnistyi vesien menolla, ja sieltä se tuli kovaa ja korkealta - kaikki oli ohi 5 tunnissa. Pojalla oli kiire maailmaan :heart:
  5. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Pikaiset moit täältä Suomen etelärannikolta vaihteeksi :wave: 8km kävelylenkin, lauantai saunan ja kylmän siiderin jälkeen olo on sanoinkuvaamattoman ihana, mahtavaa olla taas kotona ja nauttia tästä rauhasta ja viileämmästä ilman alasta. Lentomatka sujui yli odotusten. Poika hurmasi kaikki...
  6. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heippa täältäkin :wave: ihan vain pikaisesti tulin lukemaan päivän ''uutiset'' täällä :kieh: , lähtö hässäkkää tässä on ollut ihan riittämiin, nyt on ihan takki tyhjä.Tavarat odottaa huomista lähtöä, aamulla jo kl 9 jälkeen lähdetään ajelemaan kentälle.Ei haittaa vaikka siellä sataisi...
  7. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Ai niin Maille unohdin kokonaan lähettää lohtuhalit :hug: tuosta Tommyn muksahduksesta. Voi onneksi selvisitte pelkällä säikähdyksellä, kyllä se jonkunlaisen trauman varmaan äitiin jättää ja asiaa ei saa helposti pois mielestä.Onneksi vauva unohtaa asian nopeasti. Tuo sängyltä tipahtelu on...
  8. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heippa täältä kaaoksen keskeltä :headwall: Kamat edelleen levällään odottamassa lähtöä, ja sitten tässä viimetingassa juostaan hakemassa tuliaisia. Manaan aina lähtötöpinöissä nämä ''pakollisten'' tuliaisten ostamiset, mutta en osaa mennä mihinkään tyhjin käsin :ashamed: Ehkä mun vaan pitäis...
  9. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heipparallaa ja hyvää viikkoa kaikille! Täälläkin ollaan palailtu ns.''normaalielämään'' ,viikonloput mökillä tais jäädä nyt sitten tähän, hirveesti hommaa olisi vielä ennen matkalle lähtöä.Kyllä huomaa että huushollaus on vaan ovelasti jäänyt taka-alalle kun viikonloput on poissa kotoa...
  10. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Iltaa naiset! Tämä äippä sai vihdoin ja viimein pojan kotiin :heart: :heart: Voi sitä iloa ja itkua (tuo viimeeksi mainittu minun ilon kyyneleitä) kun sain pojan syliin. Toinen oli hymy korvissa ja kiljahteli ilosta. voi miten ihana jälleen tapaaminen =) Sitten mentiin iltapäivällä...
  11. Kitty

    Minkä ikäisenä vauva viihtyy leikkimatolla?

    Meidän poju rupes vasta jotenkuten viihtymään lelumatolla 4kk iässä kun jaksoi olla masullaan ja kannatella päätä tarpeeksi kauan. Selällään ei viihtynyt yhtään, kun ei ylettynyt lelukaaren leluihin.Mieluummin istui sitterissä josta tarkkali maailmaa , sekä katseli lelukaaren leluja. Leikkimatto...
  12. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    höh....piti ruveta vielä täällä söheltää koneella, eikä nuo ihanat beibi smileyt tullu kuvioihin..ehkä mä vielä opin kun tarpeeks sählään :laugh:
  13. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    http://www.smilies.4-user.de/include/Babys/smilie_baby_094.gif
  14. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heipsan! Täällä kirjoittelee väliaikaisesti ''lapseton'' mamma :( Poika jäi sitten mökille anopin ja appiukon kanssa, torstaihin asti kylläkin. Enköhän mä tämän muutaman päivän kestä. Soittelin tuossa äsken ja hyvin oli mennyt. Mulla on nyt sitten tilaisuus tehdä vähä rästiin jääneitä...
  15. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    NAMPULALLE oikein hyvää hääpäivää ! :flower: :heart: toivottavasti se mieskin on vähän rauhottunut että voitte viettää mukavan kahdenkeskisen illan! Ps. Tuo hyöriminen, pyöriminen ja syömälakkoilu on niiiin tuttua. Mä luulen että on tässä iässä tosi yleistä, ja vaikuttaa varmaan hampaiden...
  16. Kitty

    vauvan ulkonäkö

    Minun anoppini jankkas ja jankkas vuosikausia ennen lapsemme syntymää että katotaanpas sitten minkänäköinen lapsi teille tulee, ja toivottavasti ei ainakaan perisi isänsä ruskeita silmiä, ja jos on tyttö niin toivottavasti on vaalea, ja poika pitäisi olla tumma. Hirveät ''ulkonäköpaineet''...
  17. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Kalimera! (huomenta ;) ) En päässyt eilen nettiin lainkaan, kesän ensimmäinen raivoisa ukkosmyrsky iski sellasella voimalla että luulin jo maailmanlopun tulevan, istuttiin sitten sisällä ja katseltiin salamointia. Eilen olis pitänyt alkaa se laihis mullakin, mutta mökkivierailta saatiin...
  18. Kitty

    KREIKASSA matkustaneet!!!!

    kukavaan: Ateenan Lidleissä ei ole ainakan lasten purkkiruokia tullut vastan. Olen huomannut että joka maassa on vähän maakohtaiset nuo tuotteet, eli mitä Suomen Lidlistä löytyy, ei välttämättä saa täältä. Lasten jugurtteja on melko paljon, niitä voi ainkin varmasti 11kk ikäisellekin antaa...
  19. Kitty

    KREIKASSA matkustaneet!!!!

    Hei vip1! Itse asun Ateenassa.Kerran olen ollut Rodoksella, ja nimenomaan Kallitheassa, Aldemar Paradise hotellissa. Alueella lähinnä pieniä turistikauppoja, ravintoloita löytyy kyllä. Ostoksilla kävimme lähinnä Rodoksen kaupungissa. Ottakaa huomioon että Kreikassa ei valmiita vauvojen ja...
  20. Kitty

    Kesäkuun 2007 lapsettomuushoitojen hedelmät

    Heippa! Kiitti Hh vinkistä, jospa mä taidan ruveta tekemään sitten hedelmäkiisseliä, eli keitän ja suurustan. Nyt olen vaan hyvät ja kypsät hedelmät pistäny bamixilla soseeksi. Voi hyvin olla että on liian tujut maut Antonin mielestä. No mä oon sitten lappannut omaan suuhuni hyvät...

Yhteistyössä