Hakutulokset

  1. Autumn

    Vuosi sitten....

    Olin tähän aikaan synnärillä. Minun vauva täyttää 1v :heart: Äkkiä se aika menee
  2. Autumn

    Ylpeä äiti ( turhis )

    Meidän vauva lähti ryömimään :D Kova meno joka paikkaan. Äkkiä lähti lehdet pöydältä ja radionkin kerkes napsauttaa päälle :saint:
  3. Autumn

    Lonkkalasta vauvojen liikkeelle lähtö?

    Onkos täällä muita äitejä, joilla vauva on ollut lonkkalastassa? Meillä kuopus oli 3kk lastassa. Tuli mieleen tuosta liikkeelle lähdöstä, että mites muilla? Meillä tyttö nyt 6,5kk ja oppi kääntymään mahalleen muutamaa päivää vajaa 4kk ja toisinaan kääntyy itse takaisin selälleen ja navan...
  4. Autumn

    Minkä ikäiset kerrossänkyyn??

    Minkä ikäiset lapset olette uskaltaneet jo laittaa kerrossänkyyn?? Mietin, että jokohan sitä uskaltaisi tytöt semmoseen laittaa. Tarvitsis tilaakin tuonne huoneeseen.
  5. Autumn

    Lonkkalasta vauva ja päänmuotoutuminen...

    Siis, kun vauvoja pitäisi nukuttaa vuoronperään kummallakin kyljellä, että pää muotoutuisi...miten sen nyt sanoisi...symmetrisesti vaikka :D Niin miten teillä joilla vauvalla on lonkkalasta ja kyljelläänhän ei voi nukuttaa. Meillä vauva tykkää nukkua vaan toisella poskella ja näyttää, että pää...
  6. Autumn

    Hyvä, että älysin aukaista turpani....( turhis )

    Ja vaatia vauvalle aikaa ultraan. Siis meidän muorilla on lonkkaluksaatio ja lastahoito loppusuoralla. Kuulin, että joillain paikkakunnilla on tapana lastahoidon loputtua tarkistaa lonkat vielä ultralla. Kysäsin asiaa sitten lääkäriltä ja hän vaan tuumi, ettei ole täällä tapana. No seuraavalla...
  7. Autumn

    Pakko hehkuttaa ( turhake)

    Näinkin turha avaus, mutta vitsit, että olen onnellinen, kun vihdoinkin mahduin entisiin farkkuihin :) Vielä on pudotettavaa, mutta tästä on hyvä jatkaa...jospas sitä kesällä ois jo suht samoissa mitoissa kuin ennen synnytystä ;)
  8. Autumn

    Jeeee!!!

    Minustakin tuli nyt ekaa kertaa täti :heart:
  9. Autumn

    Laihduttajat kertokaas....

    Jos vain sattuu jollain kokemusta olemaan tuosta stepperistä. Niin, että onkos sellanen sitten hyvä? Kannattaako hankkia sellanen? Ajattelin ottaa itteeni niskasta kiinni heti kun saan tämän vauvan synnytettyä. On tullut nuita kiloja :ashamed: liikaa. Niin ajattelin, et jos hankkis tänne...
  10. Autumn

    Tietäiskö kukaan ( videokamera asiaa...)

    Vaikea otsikoida järkevästi, mutta sellasta piti kysyä, että oisko kellään tietoa... Kun meillä on kuvattuna tyttöjen 1v synttärit ja ne on sellasella pikkukasetilla. Niin, että onko mahdollista saada siirrettyä sitä jotenkin dvd-levylle? Tai tietäiskö kukaan jotain liikettä/firmaa tms...
  11. Autumn

    Kerrankin sattu minun kohdalle (turhis)

    hyvää vaatetta kirpparilla. Tuli hyvämieli, kun löysin vauvalle h&m toppapuvun 62cm ja tosi hyväkuntoinen 3,5? ja sitten paljon lindexin bodeja, puolipotkareita, housuja ymm.. 1-1,5?. Hyvä niin saan kartutettua tuota vaatevarastoa vähän lisää =) :D
  12. Autumn

    Saako enää mistään...

    niitä muovisia automattoja? Hitto, olen etsinyt varmaan kohta kaikki kaupat läpi ja ei tunnu löytyvän. Lapset toivoo sellaista, kun nykyään on nuo pikkuautot in. Muistan, kun itellänikin oli pienenä sellanen, ei kait niiden tekemistä ole lopetettukaan vai onkohan musta tullu sokee :/
  13. Autumn

    Nyt se selvis...

    että meille tulee tyttö :heart: =) Ihanaa saada vielä yksi prinsessa lisää :heart:
  14. Autumn

    Pienestä se on kiinni...

    tuo elämä noilla mukuloilla. Sattu vahingossa erilaiset ruokalautaset niin siitäkin piti sitten itku saada väännettyä. Eihän se ruoka millään voi maistua samalta jos on erilaiset lautaset :D |O
  15. Autumn

    Jeee!!

    Posti toi lapun kotiin, että äitiyspakkaus ois haettavissa :D hitsi, kun pitää odottaa siihen asti et mies pääsee koulusta niin saa hakea, kun en jaksa tän mahan kanssa lähtee itsekkään kantamaan. :) Äkkiä sain pakkauksen, kun pari viikkoo sitten vein kelalle laput. Ihanaa päästä...
  16. Autumn

    Ja mitäkähän nyt sitte...

    Mies lähti viikonloppu reissulle ja minä lasten kanssa kotona. Mitä sitä keksis tekemistä et joutusaan kulus aika?? Lapsetkin menee iltasella ajoissa nukkumaan niin sitten on vielä yksinäisenpää :|
  17. Autumn

    Kuinka pitkään menee

    Kun vein tänään kelaan paperit tuosta äitiysavustuksesta...millonkahan saan paketin kotio. Ei tuntunut tietävän siellä, et meneekö miten pitkään. Ei vaan malttais odottaa :D :)
  18. Autumn

    No nyt on tivolissa käyty

    Äkkiä se aika menee tuolla tivolissa ja rahat :D kaks ja puol tuntia vierähti kyllä nopeesti. Muksut pääs kuuteen eri juttuun ja nyt kumpikin ihan väsyneenä illasta :) Taitaa kohta nukkumatti kutsua |O
  19. Autumn

    Taas vuosi lisää

    Niin että taas sitä saatiin vuosi lisää mittariin. Kiva kun lapset tuli herättää ja suukottelee. Lähtivät ulos, mutta kuulin kun supisivat isälleen, että ostetaan äitille kukkia :)
  20. Autumn

    Voi kökkö..

    Pakko kait se on nostaa tää perse penkistä ja lähtee suunnittelee jotakin ruokaa perheelle. Ei vaan tänään nappais tuo ruoanlaitto |O

Yhteistyössä