Hakutulokset

  1. K

    Alle kouluikäisten kanssa tukholmaan?

    Junibacken kiinni, kertokaas missä kannattaa käydä kun mukana alle kouluikäisiä lapsia.
  2. K

    Kellään kokemusta electrolux assistent yleiskoneesta?

    Mua kiinnoistais ko. laite sen takia että sillä saa tehtyä mun tietääksein kunnon kokoisen pullataikinan. Myydäänkö niitä vielä jossain, kun ei ainakaan tän seudun kaupoista ole löytynyt. Käytettynäkin niitä on aika harvoin tarjolla... Minkälaisia kokemuksia löytyy täältä? Kannattako...
  3. K

    Kellään kokemusta electrolux assistent yleiskoneesta?

    Mua kiinnoistais ko. laite sen takia että sillä saa tehtyä mun tietääksein kunnon kokoisen pullataikinan. Myydäänkö niitä vielä jossain, kun ei ainakaan tän seudun kaupoista ole löytynyt. Käytettynäkin niitä on aika harvoin tarjolla... Minkälaisia kokemuksia löytyy täältä?
  4. K

    s alkuisia poikien nimiä?

    Kertokaas mulle s alkuisia poikien nimiä, mieluummin erikoisia, en halua ihan tavis nimiä, kun muillakaan meidän lapsilla ei niitä ole ( maks suomessa 500 kpl) Toki jos mielestäni hyvän nimen löydän ei haittaa vaiks niitä ois 50 000 :)
  5. K

    Mansikan hinta itsepoimittuna

    elikä tuossahan tuo kysymys tulikin! Täällä 4 - 4,20 euroa kilolta eli kannattaako mennä edes ite poimimaan kun kaupasta/torilta saa "3 euroa/5kg Nämä hinnat siis Riihimäellä.
  6. K

    Mitä haittaaa...?

    Mitä haittaa voi olla röntgenistä raskauden aikana? Mietin tätä kun olin lapseni kans röntgenissä ja pidin lastani sylissä, niin hoitsu kysyi olenko raskaana (En tiettävästi), sanoi sitten perään että ruotsissa ei tälläisiä edes kysellä, ja sain sen käsitykse et siellä otetaan röntgen kuvia...
  7. K

    voiko sammaksen saada rinnasta pois kotikonstein?

    No tuossahan tuo kysymys tulikin, vauvallani sammasta suussa sitä olen hoitanut puolukalla ja sitruunalla, mutta lähteekö se noilla myös rinnastani, olen kuullut ettei auttais, onko jollain kokemusta asiasta???? Vielä ei ole rinnat päässy kovinkaa pahoiks, et viel kerkee hakee reseptin...
  8. K

    osaisko joku auttaa???

    Kävin tänään 5 kk:n ikäisen tyttöni kans päivystyksessä ja huomenna täytys mennä labraan pissakoetta ja verikoetta varten. Aamulla vauvan kakka oli aika lailla tumman vihreää ja nyt illemmalla oli vaipassa jotain pissan mukana tullut, jotain hiukan oranssihtavaa, en tiiä mitä, vertako? Onko...
  9. K

    kuinka pieneltä leikattu nielurisat?

    Pojalla oli tänään lääkärissä käynti ja nielurisat päätettiin leikata pois, ne on niin isot. Leikkaus olis joskus maaliskuussa ja tänään poika täyttää vasta 2 vuotta. Lääkäri puheli että poika on vielä aika pieni operaatioon, mutta ei oikein oo muutakaan vaihtoehtoa. Ja että kolmivuotiailta...
  10. K

    muita ison perheen tahtojia??

    Meillä nyt kaks poikaa ja kolmas tulossa helmikuussa ja silti mietin että haluaisin vielä useamman lapsen... Ikää on nyt 28, eli sen puolesta voisin keretäkin saamaan vielä suurperheen... Kuulostaako hullulta?? Minusta on vaan niin mukavaa olla lasten kanssa kotona, ilman minkäänlaisia...
  11. K

    nielurisat??

    Osaako joku täällä kertoa minkä ikäiseltä lapselta jo voidaan leikata nielurisat? Poikamme täyttää vuoden lopussa 2 ja kesällä kun päätettiin leikata kitarisat putkituksen yhteydessä, lääkäri totes että pojan nielurisat on kyllä myös suuret. Eli jos kitarisaleikkaus ei tuota toivottua tulosta...
  12. K

    Enkelivauva

    hei kaikki! Meille kävi niin ikävästi kun odotus oli edennyt jo 36 raskausviikolle, etten enää tuntenut mitään liikettä mahan asukistani ja sitten lääkäri käynti osoittikin ettei kohdussani ole elämää :'( Seuraavana päivänä jouduinkin synnyttämään pienen tyttömme ja se oli jotain aivan...

Yhteistyössä