Hakutulokset

  1. R

    synnytyksen jälk. masiksen kokeneet - apua!?

    Minä olen ollut masentunut, ja sain lääkkeet kyllä, mutta terapiaa en. Siksi olen kiinnostunut, että miten sinne terapiaan pääsee? Lääkäri ei ole terapiaa edes ehdottanut, mutta viime käynnillä pyysin itse päästä mielenterveystoimistoon ja lääkäri lupasi laittaa lähetteen sinne. Minusta tuntuu...
  2. R

    Minkä ikäsenä "hyppykiikkuun"?

    Mistähän tuo hymiö tuohon tekstiini hyppäsi? En tarkoittanut sellaista laittaa.
  3. R

    Minkä ikäsenä "hyppykiikkuun"?

    Minä puolestani olen jostain lukenut, että hyppykiikussa saisi pitää vauvaa 10-15 minuuttia kerrallaan. Mietin silloin, että minkähän takia noin lyhyen aikaa, kunnes kerran tajusin yhden syyn: lapsi voi väsyä. Omaa lastani pidinkin tuon suosituksen/määräyksen mukaan kun hän oli pienempi, mutta...
  4. R

    Onko sinustakin tullut "pupupöksy" äidiksi tulon myötä...?

    Ihmisten pahuutta ja maailman menon julmuutta olen alannut etenkin pelkäämään. Toki sitä miettii millaiseen maailmaan on lapsen tehnyt.. Ammulin kanssa samanlaisia ajatuksia minulla, yritin tuossa yllä lainata hänen tekstiään.
  5. R

    mummo kutsuu "vahingossa" äidiksi...

    Minunkin anoppini on muutaman kerran vahingossa sanonut itseään äidiksi vauvalleni. Kuulostaahan se vähän oudolta, mutta en ole siitä mieltäni pahoittanut. Ymmärrän, että näin voi vahingossa käydä.
  6. R

    mirtatsapiini - kauheaa

    Voinhan kokeilla b-vitamiinia, en ole tiennyt, että sitä pitäisi syödä mielialalääkkeiden kanssa. Lääkäri määräsi jotain toistakin lääkettä samalla, ahdistukseen, mutten ottanut sitä apteekista, kun en ole kovin halukas syömään eri lääkkeitä. Mutta en itsekään haluaisi toisaalta lopettaa...
  7. R

    mirtatsapiini - kauheaa

    Aloitin pari päivää sitten lääkehoidon, jossa vaikuttavana aineena on mirtatsapiini. Näinä parina päivänä minusta on tuntunut, että minusta on tullut ihan kauhea. Saan jonkin raivokohtauksen ja kohdistan raivoni mieheeni. Vauvaamme en ole sentään käynyt käsiksi, mutta suhtautumiseni häneenkin on...
  8. R

    Pitääpä kokeilla...

    Mun mielestä näitä sivuja on nyt vaikeampi lukea, tykkäsin enempi entisestä tyylistä.
  9. R

    voiko 1kk vauvan ottaa etelän matkalle mukaan?

    Miksi pääpaino tuntuu olevan sillä, miten ulkomaanmatka (tmv) sopii aikuiselle. Vaikka aikuisen kannalta onkin ehkä helpompaa matkustaa pienemmän lapsen kanssa, niin miksi ei mietitä, miten se pieni lapsi matkustamisen kokee. Itse en lähtisi pitkälle ja rasittavalle matkalle pienten lasten...

Yhteistyössä