Hakutulokset

  1. S

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Vieläkö täällä mut muistetaan?? Heippa kaikille! :) Täytyy sanoa että viime vuosi oli äärimmäisen rankka, tyttö oli sairaana 10kk. Yöllistä yskää, joka johti oksennukseen. Tutkimusta tutkimuksen perään. Mitään ei löytynyt kunnes yskä hiipui pois oma-aloitteisesti. Pahalta näyttää että on...
  2. S

    ostan

    nosto
  3. S

    ostan

  4. S

    ostan

    muistin kuin muistinkin vanhat tunnukset, tarjoa yv:nä kuvan kera!
  5. S

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Hei kaikille! :wave: Tulin vaan ilmottamaan et meidän tiedot saa poistaa tuolta etusivulta. Ei oikeen enää tuu täällä käytyä. Kiitos kaikille avusta ja tuesta! Ja mukavaa syksyä teille kaikille! t. sh07 ja Sini
  6. S

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Hei! Päivittäin käyn lukemassa mut en oo jaksanu kirjoittaa pitkään aikaan. :wave: Tultiin justiin 4kk neuvolasta, meillä on pieni tyttö verrattuna moneen muuhun. Paino: 5970g (3455g), pituus: 62,5cm (51cm) ja py 39,7cm (36cm). Mutta tasaisesti kasvaa omalla käyrällään. Rintamaidolla...
  7. S

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Kävin äsken tuolla odotuspuolella kurkkimassa ja sinne oli jo ilmestyny huhtikuisten pino. Tuli aika haikea olo ja mahdoton ikävä raskautta. Ei oo kyllä uusi raskaus ihan heti suunnitelmissa, mut silti.. Se aika oli niin ihanaa jotenki, kun kukaan ei vielä tienny raskaudesta ja itsellä oli...
  8. S

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Terveiset 3kk-neuvolasta! Mitat: paino 5480g (3455g), pituus 59cm (51cm), py 39cm (36cm). Suluissa syntymämitat. Täysimetyksellä mennään. Lääkäriltä kysyin noista itkukohtauksista joita meilläkin noin kerran viikossa on. Ei osannut sanoa mitään. Sini näytti sitten saman tien miten sitä meillä...
  9. S

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    :wave: Täällä taas! Olipas reissu. 4 tunnin ajomatkat menivät hyvin, neiti nukkui koko matkan mennessä ja tullessa. Pari kertaa kuitenkin pysähdyttiin vaikka uni oliskin maistunut. Perillä tyttö sai jonkun kamalan itkukohtauksen, itki puoli tuntia ihan täyttä itkua, eikä tyttöön saanut mitään...
  10. S

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Huomenta huonosti nukutun yön jälkeen! En tiedä mikä tytöllä oli kun piti koko ajan syödä, nukahti vasta aamusta. Nyt onki nukkunu jo kauan. Itse en osaa yhtään nukkua päivällä. Taas mies reissussa ja tulee torstaina jollon pitää jo lähteä 350km päähän mun serkun häihin. Toivottavasti matka...
  11. S

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Tervetuloa uusille munkin puolesta! Me käytiin 2kk neuvolassa ja painokäyrä oli kääntyny laskuun, joten painokontrolli samalla kun saadaan rotarokote kahden viikon päästä.. |O No, en yllättyny kun on ollu tässä tämä muutto ja kova stressi ja itsestäki on tuntunu jotenki ettei imetys oo...
  12. S

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    Kalenteri mahtavia kakkuja. Millä aikaa sä ehdit tehdä noita?? Meillä seksielämä palas normaaliksi heti kun jälkivuoto loppu eli 5 viikkoa synnytyksestä. Vaikka synnytyksessä tuli toisen asteen repeämä ja paljon ompeleita, seksi tuntu yhtä hyvältä ku aina ennenki. Meillä tyttö nukkuu paljon...
  13. S

    ***HUHTIHIPUT 2008 kesähöpinät***

    :wave: Täällä taas, selvisin nettikatkoksesta hyvin! Ahkerasti ootte jutelleet, menee hetki että pääsen kärryille.. Muutettu ollaan ja tavarat on paikallaan. Asunto on kiva ja meillä on mukavat naapurit. Tänään olin jälkitarkastuksessa ja hyvin oon toipunu. Paino oli tippunu kolme kiloa...
  14. S

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Hysteerinen toivottavasti myyjä on järjestäny lopputarkastuksen ja pääsette muuttamaan ajallaan. Meillä on vielä ne isoimmat tavarat viemättä. Asutaan täällä vanhassa asunnossa vielä muutama päivä. Ihana kun on saanu pikkuhiljaa viedä tavaraa ja sit käydä purkamassa ne sitä mukaa. Kaikki...
  15. S

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Huomenta! Meidän tyttö nukkui viime yönä 7,5 tuntia yhteen putkeen ja sit vasta heräs syömään. Mä heräsin jo aiemmin kun lakanat oli ihan märkänä maidosta. Meillä on tyttö kyllä oppinu nyt oikean rytmin. Me saatiin maanantaina Rotateq-rokote ja siitä ei mitään oo tullu. Eilen vietiin...
  16. S

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Eilen oltiin neuvolassa: pituus 55.9cm (51cm), paino 4625g (3455g), pää 37.5cm (36cm). Ikää 6 viikkoa ja kaks päivää. Sai ensimmäisen rotavirusrokotteen. Nyt sitten uuteen neuvolaan. Käytiin eilen samalla äitiysneuvolan puolella katsomassa äitiysneuvolan terkkaria. Tuli jokseenkin haikea olo...
  17. S

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Kiitos kaikille onnitteluista! Mä aloitin Jekovit-tipat jotka saatiin neuvolasta kahden viikon iässä ja suoraan 5 tipalla, minkäänlaisia ongelmia ei siitä seurannut. Joka aamu neiti ne kiltisti ottaa ja mahavaivaa ei ole. Voi että oli eilen piristävää käydä töissä ja nähdä työkaverit. On...
  18. S

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    d-vitamiineista: Mä tuon joka ilta valmiiksi lusikan yöpöydälle ja annan ne vitamiinit siitä aamulla ensimmäisen syötön yhteydessä ja vien lusikan pois. Siitä muistan päivällä et ne on annettu. Se toimii mulle. Meillä on käytössä tuo Jekovit, jonka hajukin saa jo mut voimaan pahoin, mut neidille...
  19. S

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Onnea Känkkäränkkä! :hug: Meillä oli eilen ristiäiset ja tytöstä tuli Sini Johanna. (Ei tarvitse laittaa etusivulle). Tyttö nukkui koko kastetoimituksen ajan. Sitten kun sylistä syliin piti kierrellä ja tuli kuuma niin piti vähän itkeskellä. Ristiäiset meni hyvin ja nyt on koko perhe väsyny...
  20. S

    **HUHTIHIPUT 2008 toukokuu***

    Onnea Hysteerinen uudesta asunnosta. Meilläkin varmistui eilen asuntokaupat ja mekin saadaan ensimmäinen oma koti. Muuttamaan päästään kesäkuun puolesta välistä.. Ihana päästä pois tästä vuokra-asunnosta. Meillä yöt on edelleen vaihtelevia, viime yö meni tosi hyvin. Sain itsekin nukuttua...

Yhteistyössä