Hakutulokset

  1. S

    narsistit

    18v aviossa semmoisen kanssa.Lapsia monta.Välillä käyty niin pohjalla että itsemurha mielessä.htenyt pari ktaa,mutta aina silloin mies muuttuu ja se olenkin minä kun on hullu ja suomalainen(ite ei oo).Mun elämässä ei ole mtn itsemääräämisoikeutta,mukaan luettuna mitä kuuntelen radiossa,kuinka...
  2. S

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    Onnea oikein paljon Lynetelle!!!Tosi hieno juttu. Täällä alkoi menkat 5pvää myöhässä,mutta alkoi kuitenkin.En mä jaksa toivoa enää,2 1/2v jo kuumeillu.Ja ei kun ei.Ei onnistu.Hormonitulokset kaikki ok mut ehkei se oo vaa tarkoitettu näin..toivon kaikille oikein paljon positiivisia uutisia...
  3. S

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    Poikkesin taas,oikein paljon plussatuulia kaikille jännääville!!!! Mulla piti alkaa menkat 2 päivää sitten..kipuja oli muttei vielä ainakaan muuta.Testaamaan en rupea kuin vasta ensi Ma,mulla alussa aina alhaset hormonilukemat eikä näy kuin rv5 eteenpäin..pahoinvointia kylläkin.En uskalla...
  4. S

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    Heissan kaikki..täällähän on ollut säpinää: ).Tuo oli hyvä tieto davidin testeistä ettei aina tule tasavahvoja viivoja,mie kun oon tikuttanu about sata kertaa ja aina vaan haaleena toinen vaikka muka ovis on mielestäni ollut oireitten perusteella.Mulla otettiin verta monta purkkia kun koittavat...
  5. S

    Atoninen kohtu ja raskautuminen

    Viimeisen kaavinnan ja huuhtelun yhteydessä(4 krt piti huuhdella että kohtu tyhjentyi kunnolla)km:n jälkeen,lääkäri sanoi että kohtuni on erittäin atoninen.Sen jälkeen oli 2 normi ovulaatiota ja uusi km,joka on nyt taas jäänyt vuotamaan.Lääkityksenä minulla on divina vuotohäiriöön muttei auta...
  6. S

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    Pistäydyn täälläkin taas..mukava nähdä paljon iloista ja samanhenkistä porukkaa!Kirjotetaan kaikki siitä KHT:n lyhentämisestä!Jo se nyt on kumma että lapset pitää työntää heti kun mahd niin johonkin instituutioon ja tasapäistää isoissa ryhmissä.PLÄÄH.Mulla tulee nyt muuten eka kerta 14 vuoteen...
  7. S

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    Kurkkaan tänne,mukava nähdä paljon positiivista ja aktiivista porukkaa.Minä ollut sen verran maassa etten ole jaksanut kirjoitella km:n jälkeen..nyt alkoi taas menkat eli ei tässäkään kierrossa tärpännyt.Ehkä meidän lapsiluku on todellakin täynnä,ei nuita näytä lisää siunaantuvan: (
  8. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Täällä tuli alkuraskauden km,viikot oli 5+2: (.Sinänsä ei uutta kun aiemminkin useampi km ollut mutta silti surettaa niin kovasti..
  9. S

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    Juu päivittele vuan ikuinenkuumeilija: ),kp:t nyt 35..ja lapset syntyny -98,-00,-02,-05,-07 ja 09.Testin meinasin tehdä lähipäivinä..jos uskallan: )!Hyviä vointeja kaikille ja onnea ýritykseen!
  10. S

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    Heip,täällä seiskasta haaveillaan ja nyt menkat viikon myöhässä: ).Vielä ei ole testissä näkynyt mutta mulla ei yleensä näykään kun vasta viikolla n6.Mutta toivossa eläen liityn joukkoonne.
  11. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Täällä jännitetään nyt saapuuko täti paikalle lähipäivinä..pahoinvointiakin olisi mutta sitä ei kait voi laskea kun on mahatauti liikkeellä: /..miten menee muilla kuumeilijoilla?
  12. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Jokos kaikki suurperhekuumeilijat on tärpänneet vai onko haave siirtynyt tuonnemmaksi: )?Täällä 6 lapsen äitee,seiskaa ollaan yritetty 2 vuotta.
  13. S

    Uskovia perheenäitejä?

    Koko maan alueella huhuillaan löytyisikö uskossa olevia kotiäitejä?Tosin se ei ole mikään tiukka kriteeri,haluaisin löytää samanmielisiä juttukavereita muiltakin elämänpoluilta.Täälläpäin tuntuu kristityt olevan aikas vähissä,katoava luonnonvara,ehkäpä näin onnistuisi tavoittaa muita äitejä.Me...
  14. S

    Mitään mahdollisuutta raskautua?

    Tänne kirjoitan lähinnä koska mistään muualta ei vastauksia heru.En välttämättä tahtoisi kuulla kritiikkiä tai vast: ).Eli mulla on 6 lasta joista 5 saaneet alkunsa terolutilla.Myöskin 5 keskenmenoa ja yksi kohdun ulkopuol.raskaus jonka yhteydessä leikattiin vasen munatorvi.Tämän jälkeen ollut...
  15. S

    Luomuperheitä,vihreitä äitejä

    Heip.Minulle saisi oikeen mieluusti kirjotella myös,olen 6 lapsen omavaraisluomu-mama,meillä pientila.Tuntuu välillä että pää hajoo kun tällä suunnalla ei ole ollenkaan samanhenkistä porukkaa: (. Eli pistäkee mailia tulemahan: )..
  16. S

    omavarais-luomukamuja

    Heips,jos sua ei pelota lehmänlanta ja lapset ja etsit samanhenkistä kaveria niin mailaa!Pääosin itäSuomesta mutta kaikki tervetulleita..alotetaan nettikommuuni kun oikeaa ei ole: ))Tykkään eläimistä,luonnosta,käsitöistä ja etsin jotakuta kenen kanssa porista maailmanmenosta ja...
  17. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Minä voisin tupsahtaa tänne,kun en pessimistisenä mene muuallekaan.Yritystä nyt 2 vuotta takana ja seiskaa kuumeillaan.Mies toivoo kaksosia: )),mutta vaikuttaa että ei yhtäkään saaha aikaseks.Kp on 24.
  18. S

    Clomittaret vuonna 2011!

    Erittäin lohduttavaa lukea muitten clomikokemuksia.Mulle kun määrättiin 6kk sitä niin luulin et se on joku ihmelääke mutta eipä ole..ainakaan mun kohdalla.Sitä aatteelee et on aika surkee kun ei ees niitten avulla sikiä: ) Olisin kysynyt jos täällä on 6kk tai yli Clomeja käyttäneitä että...
  19. S

    Clomeista kystat?

    Eli mulla oli clomit 6kk+ ja ei mitään säännöllisiä ovulaatioita,ehkä kahdesti muttei vahvoja.Ultralla löytyi molemmista munasarjoista kystat 3-4cm ja nyt ootellaan kontrollia.Onko mulla ollut vastaavaa?Nyt luulin tunteneeni oviksen mutten varmistanut testillä kun ne oli loppu..voiko olla ovis...
  20. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Enpäs olekaan kirjottanut kaksplussaan pariin vuoteen!Tulin kurkkimaan kun etsin vertaistukea: ),meillä seiskaa yritetty jo yli vuosi.Terolutilla ja nyt myös Clomeilla..muttei mikään tehoo.2 km:aa vaan saatu aikaseks. Asutaan maalla ja viljellään pientilaa..asunto on peräti 62 neliöö..en oo...

Yhteistyössä