Hakutulokset

  1. S

    ME PIISKAAJAT!

    jospa paino vähemmän nyt kun et oo tehny niin kauhean paljon tuon laihdutuksen eteen, olen edelleen sitä mieltä että liika on liikaa ;) mut tosiaan voin kuvitella miltä sinusta tuntuu, oot niin tunnollisesti liikkunu paljon! ja paino vaan junnaa ja jo pitemmän ajan. mulla itellä on nyt...
  2. S

    ME PIISKAAJAT!

    moi.. mä taas junnaan ja junnaan. sama paino ku normaalisti 81. en tosiaan oo ollu dietillä, mutta positiivistä on et en oo kovin lihonukkaan. nyt jos ei ens pe mennessä paino tipu(eli jos en saa itseeni kuriin ens viikolla) niin mä jään ketjusta pois. tuntuu niin turhalle täälläkin valittaa...
  3. S

    ME PIISKAAJAT!

    ja mulla laihiksen alussa 7.5.2007 paino oli 91.3 jaa siinä oli jo muutaman päivä diettiä takana. =) muoks.. mulle sopii kyllä lähtöpainoksi vaikka tää tän aamun paino, kun ei oo oikein päässy käyntiin... :headwall:
  4. S

    ME PIISKAAJAT!

    ja paino edelleen sama kun alussa :kieh: (eiku 81.3 oli aamulla) pitäisköhän tänään, taas aloittaa tosissaan!? :laugh: mä jaksan aina yrittää noin puoli päivää ja sit se loppuu kesken.. en ihmettele yhtään ettei pano ole tippunu, kun elo on mitä on. yritän pistää vähän paremmaksi nyt...
  5. S

    ME PIISKAAJAT!

    aina ennen pissille menoa iso lasi vettä. siitä tulee tapa, ja hyvä kierre, se laittaa taas pissattaa.. eli juomaankin. ja se on juotava ennen ku menee vessaan, muuten se unohtuu. mäkin monesti on jo housut kintussa ja muistan sit vasta veden, mut käyn ennen ku istun.
  6. S

    ME PIISKAAJAT!

    eilen oli ukon merkkipäivä, tuli kotiin kahden rullakebabin kanssa. ai että mulla koski sen jälkeen niin paljon mahaan et eipä tee taas mielä mässäillä hetkeen aikaan. se oli niin iso, ja hyvää. et pakko oli kaikki kuitenkin syödä. pääsin aamupainolla takas 80.1 lukemiin. siks tää jokapäiväinen...
  7. S

    ME PIISKAAJAT!

    mie syön imetyksen jäljiltä viel niitä cerazette tms. pillereitä. tosin ne lopetan kun menkat alkoi, on niitä sit tullukin aina 2viikon välein. :( jos erittäin hyvä tuuri käy, niin sitten ei hormonaalista :D eikä muutakaan ehkäisyä.. mutta sit tarvitaan tila-auto ja ne maksaa niin paljon et...
  8. S

    ME PIISKAAJAT!

    huomenta! täällä paistaa aurinko.. kuoleman janoisena yön kuihduttua paino oli aamulla 79.9!!!! jee se seiska näyttäytyi. nyt en sit uskallakkaan vaakaan ennen maanantaita. pitänee pysytellä niistä kakkuloista erossa, jos vaikka ma olisi paino edelleen ALLE80KG!
  9. S

    ME PIISKAAJAT!

    oinaanhan olis pitänyt kuihtua, kun verta luovutti! eikös ne ota sitä 400g? minäkin olen tuon hyvän teon joskus saanut tehdä. :) mulla paino oli jo aamulla 80,8. eli ei niin paha ku ma aamuna, saa nähdä alkaako tästä armoton vaaka rumppautuminen nyt sitte. lipsumisia tapahtuu, ei hyvä :/...
  10. S

    ME PIISKAAJAT!

    hieno viikonloppu takana! no, ei lannistuta, kerron paremmalla ajalla lisää. hienoja tuloksia teillä. mielessä olette, ja tervetuloa uudet, porukassa tää on mukavampaa!
  11. S

    ME PIISKAAJAT!

    heipä hei! mulla menee syömisten suhteen hyvin mutta liikunta on aika lailla unhotunut :( vakaan hyppään seuraavan kerran maanantaina, saa nähdä mitä oon saanu aikaan sitte ke-ma välillä. mähän tiputin noin 7viikossa 10kg painoa tuossa kesän alussa, ja paino tippu kyllä kivasti ja nopeaan, nyt...
  12. S

    ME PIISKAAJAT!

    olinpa yllättynyt! mulla ollu niin paha omatunto ja huono fiilis ylt ympäriinsä näiden mun syömisten suhteen.. ja vaaka tänään näytti tasan 81! pakko oli käydä myös illal kokeilemassa, et uskaltaako sitä aamulla tuohon vehkeeseen edes hypätä.. silloin ennen saunaa näytti 82, ja saunan jälkeen...
  13. S

    ME PIISKAAJAT!

    mutta vaakaan en oo astunu, paha putki jatkuu. mutta elokuussa on kuu uus! :laugh: siis, oikeasti mulla on loman jälkeinen elo ollut yhtä herkkua, nyt on sit kuun vaihdekin, niin pakko alkaa liikkua ja tsempata. ilmatkin viilenee (kai) ja ei se pyöräily oo enää niin nihkeää. huomen aamulla...
  14. S

    ME PIISKAAJAT!

    viikko menny päin sitä! eikä viikonlopusta mahda tulla sen kummempaa. yleensä poljen kuntopyörää 45min vähintään 4kertaa viikossa, nyt kahteen viikkoon ei kertaakaan!? mulla jotain tosi tympeää pääsärkyä ollut tän viikon, yrjö-olo ja tekee vaan mieli ahmia, ja mielellään herkkuja. jos niistä...
  15. S

    ME PIISKAAJAT!

    paino nyt aamulla, on ehtiny jo vähä mässyttää.. 82.1! kaks viikkoa menny lörppöillessä, syöden ja kuntoilun unohtaen. nyt yritän päästä taas mukaan kunnon kunnon etsintään, ja laihempaan olotilaan. tavoite on että paino alkaa kutosella, 69,9 käy vallan hyvin :)
  16. S

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    tyhmä olo on, viikonloppuna mässäilyä. :/ kunpa tässä nyt vaan pääsisi pois tuosta heikosta itsekurista ja herkuista! viikko meni hyvin, vaan viikonloppu päin arsee. silti onneks alaspäin eikä ylös toi paino.
  17. S

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    heippa! dittiviikko jälleen takana, vähän nihkeästi alkoi, lipsumisia tuli useampikin (pahimmat: vajaa riisisuklaa levy, hesen kana hamppu ja suklaa jäätelö).. :ashamed: mutta vaaka se jaksoi yllättää, ja tästä on sitten hyvä jatkaa taas, 81.6, pääsin siis tällä lörppöily-diettiviikollakin jo...
  18. S

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    heippa! ei kai ala hyytyä ketju? mukava kuulla että on alettu selvitä näist juhlista, ilman monen kilon lisäpainoa! :) no, itsellä on nyt ollu 1½viikkoa taukoa hiki-liikunnasta ja kunnon "dietistä". lomalla oli ihanaa, ruoka valmiina kolmesti päivään ja sen sataa sorttia siellä! mutta kai sitä...
  19. S

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    no niin urakka takana (tältä osin) onnistuneesti! katson päässeeni tavoitteeseen, sillä paino tänä aamuna oli 81.9!!! aloitin 94, ja silloin maanantaina joka sovittiin punnituspäiväksi oli paino 7viikkoa sitten 91.3. huh.. täytyy kyllä myöntää että eilen olisi ollut pyöräilypäivä, ja aloitin...
  20. S

    lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

    tottakai! kyllä mulla urakkaa riittää vaikka syksyyn/talveen asti.. plääh. mie ilmoittelen pe aamuna lopputuloksen, koska sit alkaa painaa juhannus ja loma päälle jo niin kovasti et huh huh =) mulla on lopullinen tavoite se noin 70, eli reilu kymppi lisää. vauhtihan se varmaan hidastuu tässä...

Yhteistyössä