Hakutulokset

1. V

***VIIKKO 25***

Kp 1/36-41 Ihan puskista tuli menkat. Tosi iso pettymys mutta ei voi mitään muuta kuin vetäytä nuolemaan haavoja ja keräilemään voimia uuteen yritykseen. Positiivista on se että kiero on vähän lyhentynyt.
  2. V

***VIIKKO 25***

Tympäsevää tämä odottelu. Nyt on parina päivänä ollut hirveä väsymys ja pinna on kireällä taitaa ennemminkin mennä helteiden piikkiin. Toi lapsukainenkin kun on ollut aika känkkis näiden helteiden takia niin tuppaa itselläkin meneen hermo kun mikään ei ole hyvin. Ens viikon lopulla testailen jos...
  3. V

***VIIKKO 25***

Onpa täällä hiljaista. Taitaa kaikki olla pihalla nauttimassa arskasta. Tosi kuuma kyllä on. Taidan mennä ottamaan hetkeksi arskaa parvekkeelle B)
  4. V

***VIIKKO 25***

Tiistai.6.2007 Jossu-71.........kp 11/28-30............yk3..........toiveissa 3/1. Minni..............kp 11/29................yk4............toiveissa 2. Pulttibois.........kp 11/28-30...........yk2...........toiveissa 3. Sh07...............kp 12/25-28...........yk3............toiveissa 1...
  5. V

***VIIKKO 25***

Mä olen myös todennut että parempi on mitä vähemmän täällä kuumeilupuolella pörrää jotenkin sitä alkaa vaan liikaa tutkailemaan omaa kroppaansa ja stressaantuu. Meillä on myös niin että mies ei suostu vain suorittamaan ja hyvähän se vaan on että toinen on se ketä vähän jarruttelee tässä asiassa...
  6. V

***VIIKKO 25***

Olipas sivut muuttuneet ja näköjään rekisteröityminen oli pakollista että pääsi kirjoittelemaan. (.) Täällä on ollut ovisoireita parin päivän ajan. Vasen munasarja on ollut kipeä ja ovislimaakin olen mielestäni nähnyt. Samanlaiset oireet oli viime kierrossakin joten nyt olen vakuuttunut että...

Yhteistyössä