Hakutulokset

  1. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    MOI! Ihan ensiksi onnittelut Fannille tyttövauvan ja Tehillalle poikavauvan johdosta! Ja IIda-Liina, mikä ihana ylläri kuulla sinusta!!! Onnea pikkukakkosesta! =) Bantskulle myös paljon kiitoksia onnitteluista! Kati, tosi kiva kuulla myös teistä! harmillista, että flunssat ovat piinanneet...
  2. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Moikka kaikille ja lämmin KIITOS onnitteluista! =) Heksulle paaaljonpaljon onnea tärpistä! Ihanaa, että sinuakin on nyt onnistanut! Meillähän tärppi tuli myös siinä vaiheessa, kun onnistuin jo melkein luovuttaneena ajattelemaan ihan muita juttuja ja olin palstaltakin pois...Krizzelle myös...
  3. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Hei! Meille syntyi puolitoista viikkoa sitten, päivä ennen laskettua aikaa ihana sunnuntaipoika (10.1.2010), 3500 g ja 53 cm. Säännölliset supistukset alkoivat jo lauantaina puolenpäivän aikaan. Viiden minuutin kestoisiksi supistukset muuttuivat yöllä sunnuntain puolella, sairaalaan...
  4. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Paljon onnea Mona! :flower: :flower: :flower: Tulehan sinäkin kertomaan lisää, kunhan ehdit...Alkuvaihe vauvan kanssa on kyllä varmasti niin intensiivistä, että siinä ei paljon palstailemaan ennätä, mutta mielellään lukisin tarkempia kuulumisia niin Tirlittanilta kuin Monaltakin...
  5. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Monalle piti tulla vielä erikseen toivottamaan valtavasti tsemppiä! H-hetki lähenee... Mikä sinun vointisi on??
  6. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Otin vihdoin itseäni niskasta kiinni ja tulin pitkästä aikaa tänne (mulla on nettiin eräänlainen viha-rakkaussuhde, niin kuin olen aiemminkin tainnut mainita) JA MITÄ UUTISIA TÄÄLLÄ ON!!! Tirlittan tuhannesti onnea tyttölapsen johdosta!!! :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: Teidän...
  7. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Tulin kurkkaamaan, onko kukaan käynyt täällä ja huomasin olleeni ihan lukihäröinen. Kleiosta tuli kielo ja kaikusta kalkku! :laugh: Eli Kleio ja Kaikku tervetuloa! :D Raskaanahan ne aivot surkastuu, kuulemma...ja näköjään lukutaitokin...Ja varmuudeksi Rouva R:llekin moi ja tervetuloa...
  8. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Ellastiinalle valtavasti onnea, ja voimia ja iloa vauva-arkeen! :flower: :flower: :flower: Pitkä matka meilläkin on ollut tänne asti (kun jo naapuripalstalla oltiin pitkät ajat kuumeilemassa). Ihana kuulla, että kaikki meni hyvin. Kirjoitit kivasti tuosta synnytyksestä. Sait sen tuntumaan...
  9. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Moi taas pitkästä aikaa! Oli pakko tulla käväisemään, vaikka nyt en ehdikään jutustaa niin perusteellisesti kuin haluaisin. Miten aika voikin viuhua tällaista vauhtia! 30 viikkoa jo pian koossa ja huomenna mulla jo se istukan paikan kontrollikin! Tulenkin viikonlopuna sitten paremalla ajalla...
  10. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Lauantaita kaikille! Ensinnä Tirlittanille iso :hug: . Aivan kamalaa tuo mitä veljesi perheelle tapahtui! Omaakin turvallisuudentunnetta tällaiset uutiset ravistelevat joka kerta (mulla on yksi tuttu joka on kokenut kohtukuoleman). Voin vain koittaa kuvitella, miltä sinusta on tuntunut...
  11. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    MOI kaikki! Mulla on ollut tätä palstaa oikein ikävä, kun taas on hurahtanut pitempi tovi, etten ole päässyt käymään. Tai myönnetään, että varmaan olisin jossain välissä jo aiemmin ehtinyt käydä, mutta sitten jos aikaa on ollut vähän, olen siirtänyt ja ajatellut, että tulen sitten "paremmalla...
  12. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Moikka, ja kiitos paljon duudlari, vaahtokarkki, sompio ja mona kommenteista ja tsempeistä! Varasin nyt sitten sen 4D-ultran noin kahden ja puolen viikon päähän, eli viikolle 26. Saa nähdä, onko se nesterakkula silloin vielä siellä vai ei. Toivon tietysti kovasti että ei. Muuten otan sen...
  13. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Moi, kiitos tsempistä! Mulle on tehty se niskaturvotustutkimus (muistaakseni 0,7) + 21-trisomiaverikoe (down- riskiä ei ole, tai siis riski olematon), mutta sit on joitain muita trisomioita, joihin tämä myös voisi indigoida JOISSAIN tapauksissa, tosin yleensä muutakin häikkää sitten löytyy kuin...
  14. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Moi täältäkin pitkästä aikaa! Olen oikeasti ollut aivan törkeän kiireinen töiden takia viime aikoina ja sitten iltaisin en ole jaksanut enää edes konetta avata, kun on tehnyt mieli käyttää vähäinen vapaa-aika ulkoiluun ja hyvin usein vain sohvalla löhöämiseenkin... Kieltämättä sitten kun jo...
  15. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Kämpänlaajennustahan se varmasti onkin. =) Jos asia vielä huolettaa tai vuoto jatkuu, voithan pirauttaa neuvolaan. Hyvää vointia sinulle ja Erkki-Eerikalle! :heart:
  16. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Moikka, Vaahtokarkki mehän mennään samalla viikolla (ja lähes päivilläkin) sun kanssa, joten mä vain satuin saamaan ultran vasta parin viikon päähän. Koitin kyllä kovasti viimeksi piipittää neuvolatädille, että noinko myöhään se on, mutta hän topakasti totesi, että se on juuri sopivaan aikaan...
  17. M

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Hoksasin pitkästä aikaa käydä kurkkaamassa, mikä on tämän vanhan "kotini" kohtalo ja yllätyinkin iloisesti! Täällähän on uutta väkeä! Tervetuloa opaali, lilja ja nasu ja oikein paljon onnea pähkynälle! Minähän olin tosiaan pinossa piiiitkään mutta sitten lopulta tärppäsi, juuri kun alkoi usko...
  18. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Moikka! Tulin nostelemaan pinoa ja taivastelemaan, että taas vierähti melkein pari vkoa viime käynnistäni. Töiden alku on ollut aika hässäkkää... Meidän pinolla olisi varaa hiukan vilkastuttaa juttua, kun vieläkin ollaan samalla sivulla, jonka Fanni aloitti 27.7....No, eiköhän se tästä kun syksy...
  19. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Moi, ja tosi kiva kuulla teidänkin kuulumisia! Kiitos myös kommenteista! Ellastiinalle kiitos vatsankasvukommenteista (+saunakommenteista)! Olet jo sen verran pidemmällä, että on kiva verrata. Ilmeisesti tuossa 20 viikon paremmalla puolella alkaa olla hyvät mahikset siihen, että maha näyttää...
  20. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    MOI KAIKILLE ja tervetuloa uudet, Tehilla ja Fanni! Vihdoin mulla on mahdollisuus kirjoitella paremmalla ajalla ja ilman että on uteliaita lähistöllä...Olen tosiaan lomaillut poissa kotoa (maalla ja merellä, mutta en ilmassa) koko heinäkuun =) ja siksi en ole täälläkään päässyt käymään...

Yhteistyössä