Hakutulokset

  1. L

    Mutistilapsi

    Hei. mulla kanssa tyttö jolla on valikoiva puhumattomuus.
  2. L

    Tervehdys!

    Hei. Onko Kuopiosta ketään jolla lievästi kehitysvammainen lapsi ? Olis kiva saada seuraa samanlaisista lapsista ja vanhemmista juttuseuraa. :wave:
  3. L

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Moi. olen 36 v äiti Kuopiosta. Ja lapset tyttö 8 v ja poika 5 v. Saa laittaa Y- Viestiä. :wave:
  4. L

    Kuva!

    Kiitos sulle tosta kummitus asu kuvasta.
  5. L

    Kuva!

    Onko kellään kuvaa haamu asusta,pitäs lapselle ommella sellainen kankaasta? Ja Kiitos paljon.
  6. L

    äiskät vm.71

    Itse asun Kuopiosa
  7. L

    äiskät vm.71

    täällä äiti vm-71. Ja lapset tyttö 8 v ja poika 5 v. :wave:
  8. L

    kuopiolaiset äidit

    Hei Keskustassa asuvat. Jos kelpaa seura niin myös satamassa ihan kiva puisto.
  9. L

    kuopiolaiset äidit

    hei. Tässä 35 v kahden lapsen äiti, ja asumme keskustassa. Jos joku kaipaa seuraa niin kirjoitelkaa.
  10. L

    kuopio

    \ Hei.Tässä kans äiti keskustasta, lapset mulla tyttö 7 v ja poika 4 v .Ja ota yhteyttä jos haluat tutustua.
  11. L

    kuopio

    Hei. Tässä 35 v äiti ja lapset 7 v tyttö ja poika 4 v.Asumme Kuopion keskustassa.Laita Y-Viestiä jos haluat tutustua. :wave:
  12. L

    Kuopion äidit

    :wave: keskustan äidit,tapaminen??
  13. L

    Kuopiosta ystävää!

    heippa.Jos haluat tutustua 34 v äitiin.jolla lapset 4 v ja 7 v .asumme kans keskustassa.kiva olis tavata vaik ei olla samaa ikä luokkaan.
  14. L

    KUOPIO!!!

    Kuopio :wave: .Ja lapset 7 v ,4 v
  15. L

    KUOPION nuoret äidit ja odottajat ja yksinhuoltajat

    Hei.Tässä on 34 v äiti.lapset 7v tyttö ja poika 4 v.Asumme Kuopion keskustassa.Jos joku haluaa tutustua. :wave: saa kirjoitella Y-viestiä.<br><br>
  16. L

    Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

    Kuopio.Ja ikää 34 v
  17. L

    Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

    Kuopio
  18. L

    alahärmä

    Keskusta täällä .tervehtii kahden lapsen äiti. :wave:
  19. L

    kuopion tapaaminen

    \ HEI. Minkä ikäisiä lapsia sulla on?
  20. L

    kuopion tapaaminen

    Hei!Jos joku haluaa tutustua niin onnistuu tapaaminen kahdestaankin.Jos on keskustassa asujia?

Yhteistyössä