Hakutulokset

  1. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Hellou hellou! Ihanista uutisista :flower: Nipsuliinalle, Tuitsulle, Katherinelle ja Riinuskalle! Mirsullekin peukkuja että kaikki on hyvin, niinkuin Schätzen sanoi suurin osa on vääriä hälytyksiä, niin toivottavasti sinullakin! :) Asrai täälläkin vatsan kouristeluja, kuuluu varmasti...
  2. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Terppari onnea ultrakuulumisista sinullekin :flower: Puhuit siitä että on vaikea iloita raskaudesta. Se tunne on varmaan aika normaali. Mulla itelläni on kyllä ihan toisinpäin, varmaan kun edellisestä odotusajasta on niin kauan ja tämä oli enemmän kun toivottu, meinas jo alkaa huolestua kun...
  3. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Lip Lap kysyit missä päin Italiaa olin. Oltiin Firenzessä, Sienassa ja Pisassa. Sillä sektorilla autoillen, junalla ja pyörällä. Mulla olis haaveena mennä Sisiliaan myös joskus. Gardakin on varmaa kiva paikka. Voi voi miten sitä on niin tyhmä että unohtaa taas kaiken mistä muut puhui.. No ei...
  4. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Voi kiiitos Tivoli ja Asrai... =) Minne päin Italiaan olette menossa jos saan udella? Mä rakastuin Italiaan ihan kerta heitolla, maisemat, ilmasto ihmiset ja ne kengät ja laukut.. voi herranjumala se on taivas... B) Oon fiilistelly kotona Laura Pausinin levyn tunnelmissa loman jälkeen sinne...
  5. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Mä oon maailman onnellisin!! :heart: Siltä nyt tuntuu en tiedä itkeäkö vaiko nauraa :D :snotty: NP ultrassa aamulla nähtiin meidän pikkuinen, 6 senttinen vilkas "poikamme" ;) Me oltiin ihan halolla päähän lyötyjä kun kuva oli niiin selkeä että melkein kasvonpiirteet erottuivat, kätilökin...
  6. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Kyllä mä sen tiedän että se on MAUAHTAVAA, mä vaan aina kirjoitan sen väärin :D
  7. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Aha siis Mauhtavaa et laittanut mua laisinkaan mukaan, olin vähintääkin toka Tuitsun jälkeen kuka tuli mukaan perustamaasi pinoon huhtikuussa...... :'( ja sit me viel spekuloitiin koska meidän navat sai "alkunsa" missä ja milloin..... :laugh: täällä kaiken keskellä. Sit tuli ihanan erikoisella...
  8. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Voi Mötkylä, älähän nyt! :hug: kaikki varmaan luki juuri aikaisemman eliisa 80 suruviestin ja ajatukset meni johki muualle. Mä ainakin luen ihan kaikkien kirjoituksia mut eriasia muistanko enää mitään kun ryhdyn itse kirjoittaa.. Se on kyllä totta että kaikki alusta asti olleet "tutuimmat"...
  9. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Pakko ottaa osaa Eliisa 80, olosi on varmaan tosi petetty, tiedän tunteen itselläni kävi samallatavalla parisen vuotta sitten.. Tuitsu ja Mauahtavaa ihan mieletön juttu, ihanaa et teiän "navat" on elossa!! ( toi on niin hyvä ilmaus!! :laugh:) Mulla selvii huomem aamuna onko mun navan alla...
  10. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Sorry mulla siis kolmannet menkat jos eka plussaus luetaan.. Vkoja nyt 12...
  11. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    MISSE 81, kirjoitin eilen just tänne aiheesta, mullakin tokat menkat olis ollu viikonloppuna ja rusehtavaa veristä vuotoa tuli aika reippaastikin, sama juttu paniikki päällä ja wc tarkistuskäynnit seurasivat toisiaan kunnes vuoto loppu, kaikki hyvin... Soitin synnytyssairaalan äitipolillekin ja...
  12. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Ciaou ja terveisiä Italiasta.. Lämpöä riitti ja aurinkoa, sainpas kunnon rusketusraidat! ;) Pahoittelut kaikille joiden odotus on keskeytynyt, oli surullista lukea että kahdessa viikossa oli niin paljon tapahtunut keskenmenoja :/ Ja onnittelut kaikille ultrassa oman papunsa nähneille :heart...
  13. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Tänään on 10 rv täynnä. Eli nyt siteen siis puhutaan sikiöstä :D Maha pömpöttää ihan selkeesti ja alavatsassa on kova "möykky". Pahoinvointia ei ole.. tissit on pulleet ja kasvanu ainaki kahdella kirjaimella.. ;) Naamassa on kamalia finnejä ja jotain hormoninäppylöitä, muutenkin tuntuu et on...
  14. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Hyvää iltaa.. MMIILIA kommentoin heti sulle, tuot ihan mieleen oman esikoisen odotuksen olin hyvin pitkälle saman ikäinen kun sinä nyt... :heart: Ensinnäkin sanon että oot ihan sopivan ikäinen äidiksi jos joku kommentoi et on niin nuori niin älä välitä! Mä olen iki onnellinen et tein...
  15. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Moikka VIERAS PUSKASTA, mä en ainakaan lähe mihkä muualle keskustelemaan, tää keskustelu tällä osastolla ilman kirjautumista riittää ainaski mulle.. :D Kuulosti niin makeelta toi saunanluteilla makoilu minkä TUI mainitsi että täällä on oitis sauna päällä ja seuraavaks on mun vuoro, sit taas...
  16. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Päivää.. B) Mäkään en tiedä mistä kerhosta täällä puhutaan.... :whistle: Mä kirjoitan niin kauan harmaana ennen kun on pakko rekisteröityä. Voi ei TIVOLI ja sun koiruus... :snotty: Ei kiva.. Itellä ja koira, ymmärrän! Tajusin aamulla et mähän makaan viikon päästä uimaltaalla, napa kohti...
  17. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Mainiomamma, täällä on moni käynyt omakustannus ultrassa yksityisen puolella ihan vaan mielenrauhan takia... :heart: Muutenhan ainakin e-suomessa ultrataan vaan 2 kertaa. Itse ajattelin vielä näiden lisäksi mennä Femedaan 4-D ultraan.
  18. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Huomenta! Pakko kommentoida SUSKIN analyysiä "poika vauva kaunistaa" ajatuksesta.. :) Mulla kaksi tyttöä ja kumpikin raskaus oli alusta asti pelkkää pahoinvointia ja kamalaa väsymystä, mut olin kyllä kauniimpi kun nyt! Nyt on sit naama ihan näppylöillä eikä pahoinvoinnista voi puhua, koska...
  19. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    No moi! Voi ku kiva kuulla MAUAHTAVAAN kaks senttisestä, mä en enää tarkkaan muista miksi kävit jo näin pian uudessa ultrassa? Oliko sulla jotain huolia vielä kun muistan että viimeksi kuitenkin syke oli selvä... TUITSU sydänäänistä vielä.. mulle neuvolatäti sano että sydänäänet kuuluu vasta...
  20. B

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Iltaaa naiset..... :heart: Vaput vietetty ulkoillen ja päiväunista nautiskellen. Meitä on jumalaton määrä täällä, mutta urhoollisesti luin pinon alusta! mmiilialle isot onnittelut sykkeestä. moni muukin elää jännittäviä aikoja ultran suhteen onnea niillekin! Mulla oli eilen eka neuvola...

Yhteistyössä