Hakutulokset

  1. H

    Poikien mustat juhlahousut, koko 110 - kiinnostaako ketään?

    Pengoin tuossa pojan kaapista pieniä vaatteita pois. Täällä olisi mustat juhlahousut (kuin miesten puvun housut) kokoa 110 cm. Poika on käyttänyt näitä kaksissa juhlissa. Housut ovat yleisilmeeltään kuin uudet, mutta ihan läheltä katsoessa huomaa - 5 cm päässä lahkeensuusta taitoskohdan...
  2. H

    Hiukkasen piukkasen päättömän näköistä

    husimista ja heilumista tuo Subin Sinä-ohjelman viehkon tanssijattaren meno :saint: Katsoiko kukaan muu?
  3. H

    Oonko mä ainoa harmaa, jonka kirjoittamat viestit noteerataan

    tuossa etusivulla (vai mikä onkaan) näkyvässä viestien määrässä? B)
  4. H

    Mä tunnen itseni niin syntiseksi :(

    Söin kaapista poikani viimeisen suklaavanukkaan. (Puolustukseksi sanon, että se ei ole tainnut muistaa sen olemassaoloa ja ostan heti huomenna uuden tilalle.)
  5. H

    Tsekatkaapa suvikuva mun profiilista!

    Tuo on mun esikoinen. Ja tuo punainen on sitten "suojakukka" :D Voi kun pian tulisi kunnon kesä! :heart: :heart: :heart:
  6. H

    rv 27 ja oudot tuntemukset

    kolmas raskaus menossa, mutta kaikenlaisia kysymyksiä tulee silti mieleen... vauvan liikkeet tuntuu todella alhaalla, ihan tuolla karvojen kohdalla ja alempanakin. viime yönä heräsin siihen kun tuntui että kohta tulee jotain ulos... vauva liikkuu ihan jalkovälissä, aivan kuin muutaman sentin...
  7. H

    vauvan liikkeet tuntuu oudosti

    kolmatta lasta tässä odotellaan rv 27 eli vaikka en ole ekakertalainen, silti tulee näitä kysymyksiä mieleen... vauvan liikkeet tuntuu todella alhaalla, ihan tuolla karvojen kohdalla ja alempanakin. viime yönä heräsin kun aivan jalkovälissä tuntui että kohta jotain tulee ulos, vauvan liikkeet...
  8. H

    nukkumaan aikaisin/myöhemmin?

    varsinkin siis kotona lasten kanssa olevat, mihin aikaan laitatte lapset nukkumaan ja mihin aikaan heräätte? me laitetaan lapset unille n. klo 22 ja 2v nukkuu vähintään 11 tuntia, 4v nukkuu 10-11 tuntia, eli eivät herää vielä 7 aikoihin. siitäkös tuli yksi kotiäitikaveri tosi kateelliseksi, ei...
  9. H

    Voiko ylläpito poistaa kaikki mun viestit,

    jos pyydän? Vai onko se mahdotonta? Tarkoitan siis "mustana" kirjoitettuja viestejä.
  10. H

    Täällä on kyllä välillä tosi yksinkertaista porukkaa...

    Tai ainakin mutkia vedetään suoraksi oikein urakalla :whistle: Yksi hyvä esimerkki oli mun mielestä tämä: Lunatic kirjoittaa, ettei ihminen ole eläintä arvokkaampi. Johon joku älyvälkky vastaa, että sinä et sitten yhtään välitä lapsestasi, ei ole sinulle minkään arvoinen kun koira tulee...
  11. H

    Mitä ajattelette, jos joku ei onnittele teitä kun kerrotte

    olevanne raskaana? Onko se teidän mielestänne törkeää? Vai ajatteletteko niin, että ei muilla ole velvollisuutta onnitella teitä tuollaisesta asiasta?
  12. H

    En pidä sinusta joka kiroat lapsesi

    Jos menisit sinne missä pippuri kasvaa tai lakkaisit palstailemasta
  13. H

    En pidä sinusta joka kiroat lapsesi

    Jos menisit sinne missä pippuri kasvaa tai lakkaisit palstailemasta
  14. H

    En pidä sinusta joka kiroat lapsesi

    Jos menisit sinne missä pippuri kasvaa tai lakkaisit palstailemasta
  15. H

    En pidä sinusta joka kiroat lapsesi

    Jos menisit sinne missä pippuri kasvaa tai lakkaisit palstailemasta
  16. H

    En pidä sinusta joka kiroat lapsesi

    Jos menisit sinne missä pippuri kasvaa tai lakkaisit palstailemasta
  17. H

    Olenko lapsellinen?

    Laitoin välit poikki kaveriin koska haukkui minua huonoksi äidiksi kun olin yhden kerran viihteellä ja lapsi (4kk) oli kotona isänsä kanssa, eli ei ollut edes hoidossa. Tämä kaverini on itse lapseton.
  18. H

    Pikku juttu, mutta harmttaa :/

    En tajua miksi pitää rikkoa toisten tavaroita :\| Meidän lapsilta on jo hävinnyt monet ämpärit ja muut hiekkalelut, meillä on tässä naapurustossa yhteinen hiekkis (asutaan maalla). Hiekkiksella käy 5-6 lasta yhteensä, siis meidän mukelot mukaan lukien. Ja kaikilla on ollut tapana, että lelut...
  19. H

    auttakaa

    Lapseni ei juo mitään! tätä on jatkunut jo monta päivää. tuttipullot jäi pois lapsen omasta tahdosta. kuumeessa ja nestettä ei huoli. ruokaa syö ja nestettä saa sen ruoan muodossa vain. miten voisin saada menemään juomaakin. ei huoli tuttipulloa, ei nokkamukia, ei pillistä.. ei maitoa, mehua...
  20. H

    kuka tietää, auttakaa?

    tutulta olen tilannut oriflamen tuotteita. nyt on yhdet tuotteet olleet maksamatta jo pidempään. hän aikoo kuulema ilmoittaa viranomaisille asiasta. siis? eikös mulle voi tulla ainoastaan lasku korkojen kanssa oriflamelta?

Yhteistyössä