Hakutulokset

  1. Ä

    huhuu..Pieksämäki!

    Oon muuttamassa sinne piakoin opiskelemaan mieheni ja poikani 1v, kanssa ja ois kiva saada mailikavereita muista äideistä. os. marima_79@hotmail.com
  2. Ä

    sali ja laihdutus...

    Heippa! onko muita jotka yrittävät laihduttaa kiloja pois ja käyvät samalla myös salilla?! miten teille käy lähteekö kilot vai nouseeko paino? tiedän sen että lihas nostattaa painoa mutta aika hullulta tuntuu että käyn salilla ja syön suht. kevyesti ni vaaka näyttää maltaita... pitäisikö...
  3. Ä

    pisteistä vielä...

    Onko kellään tietoa paljon tulee riisikakuista pisteitä..mulla on joku ihme himo niihin ja haluaisin tietää että paljon samalla tulee pisteitä,ku en löytänyt tietoa mistään...
  4. Ä

    Niin se vaan eka viikko takana painonvartioissa...

    Voi kurjuus tätä mun saamattomuutta... eka viikko takana pv:ssä ja kiloja lähteny +/-0... mutta menkatkin kyllä turvottaa ja nostaa vähän painoa.. ja on sitä tullu lipsuttuakin...aargg.... :ashamed: mutta seuraavalla viikolla yritän olla lipsumatta ja ottaa itseäni niskasta kiinni, eiköhän se...
  5. Ä

    messingerkamuja kaipaillaan...

    tääl ois kans yks innokas messingerin käyttäjä. 24-vuotias 11kk pojan äiti. Laittakaa messinger osoitteita ni lisään luettelooni ja otan yhteyttä =)
  6. Ä

    apuva..

    Mä aloitin hiljattain painonvartioissa ja nyt tuntuu että viikon jälkeen lähtee jo lipsumaan..pitäis varmaan ottaa itsestään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä..pakko saada kilot pois mutta motivaatio on poissa :( te jotka olette pv:ssä ni miten laskette annokset otatteko just sen määrän mitä...

Yhteistyössä