Hakutulokset

1. Mire

olen varmaan vastuuton nuori...

juupa juu.. No mielestäni olen ihan hyvin pärjännyt silti vaikka välillä olen lapseni uskaltanut antaa hoitoon omalle äidilleni johon luotan koska kuitenkin on minutkin kasvattanut ja isosiskoni.. ja myös anopilleni joka kolme lasta kasvattanut.. Ja lapseni isovanhemmat itse ovat toivoneet...
  2. Mire

olen varmaan vastuuton nuori...

Pisti tuossa suomi24:sen keskustelu oikein kiukuttaan.. Kun nuoria äitejä haukutaan vastuuttomiksi kakaroiksi! Minäkin siis varmaan olen! Olin 18 kun tulin vahingossa raskaaksi.. ja mieheni oli 24. eikä minun ja mieheni suhde ollut parhaimmillaan silloin.. Ja suhde oli muutenkin vasta alussa...
  3. Mire

meili- ja mesekamuja hakusessa

olen kohta 20 täyttävä 3kk ikäisen pojan äiti. ja olisi ihan mukavaa vaihdella kuulumisia muiden äitien kanssa. mirella69_69@hotmail.com
  4. Mire

Imetysongelma

itse olisin kyllä imettänyt mutta kolmen rintatulehduksen jälkeen ei maitoa enää riittänyt. vaikka yritin ja yritin niin maidon tulo vaan ehtyi.. ja oli pakko siirtyä korvikkeisiin. Jotka muuten ovat kalliita. että suosittelen imettämistä ellei sitten ole ylimääräistä rahaa ostaa kalliita...
  5. Mire

TULKAA TÄNNE ÄIDIT 19v

täällä myös vm87 äippä joka naimisissa ja meillä on poika 3kk. Mailailla saa mielellään. :) mirella69_69@hotmail.com
  6. Mire

mailikavereita 87 syntyneistä äideistä??

täällä olisi -87 äippä jolla poika joka on 3kk :) että mailia vaan tulemaan. mirella69_69@hotmail.com
  7. Mire

Yö-itkuisuus

saako lapsi seuraa päivällä koska näköjään kaipaa sitä yöllä???
  8. Mire

pino 2003 syntyneille

Tyttö Veera 12.8.03 Kättäri. :)
  9. Mire

píno 2000 ja 2002 syntyneille lapsille

Jenna syntyi 10.3.00 Kättäri.....toinen tyttö syntyi vast 8/03
  10. Mire

Lapsen nimet ja iät

Jenna 4v ja Veera kohta 1v
  11. Mire

vuonna 2003 syntyneet!

Tyttö 12.8 klo 23.33. Pituus 49 cm ja 3705g. Kätilöopisto. :)
  12. Mire

Minkä ikäisenä lapsi yksin ulos?

Meillä tyttö 4v 3kk. On ollu hetken yksin ulkona 3v jälkeen. Nyt 4v jälkeen ollu hieman pitempään. Yleensä siinä on myös sitten muita isompia lapsia. Ja mieluisasti joku aikuinenkin. Meillä on kämppä vaan niin hassusti että pitää mennä ulko-ovelle kattomaan (rivari). Kaipa sitä voi kesällä vähän...
  13. Mire

Minkä kokoisia 4-vuotiaita?

Tyttö 4v neuvolassa maaliskuussa 105 cm ja 21 kg. Nyt oma mitta näyttää 108 cm.

Yhteistyössä