Hakutulokset

  1. L

    Microgynon-pillereistä....

    "Huomatkaa tämä merkki on tarkoitettu kypsemmille naisille" miksköhän naistentautien erikoislääkäri määräs microgynoneita mulle about 19-20-vuotiaana? ajattelin uudelleen aloittaa e-pillerit noi samat kun tässä olin ilman niitä ja olen ollut yhdynnässäkin monen kuukauden ajan ilman kondomiakin...
  2. L

    lapsetonko?

    Ei me olla missään kokeissa käyty :D odotellaan nyt et eka täs valmistuis ja silleen ehk muutaman vuoden päästä sitten voi miettiä noita hoitoja.. mitä on inseminaatio ja IVF?
  3. L

    lapsetonko?

    Uskon että osaatte auttaa kun teillä on kokemusta ettei tule lasta... Mietityttää onkohan mussa jotian vikaa(?) kun emme käytä mieheni kanssa ehkäisyä harrastamme seksiä' suhteellisen usein ja suurinpiirtein tiedän milloin ovuloin. Aina vaan tulee kuukautiset. Tässä elämäntilanteessa...
  4. L

    lapsetonko?

    puran vähän sydäntä.. emme ole käyttäneet ehkäisyä monen kuukauteen mieheni kanssa. Olen seuraillut kuukautiskiertoani ja määritellyt ovulaatioajan välillä jne. Harrastamme mielestäni ihan riittävän usein seksiä ja aina joka kuukausi tulee kuukautiset.. (vai tuleeko ne spermat sit vaan ulos...
  5. L

    Ennustaja Ellistä :)

    ennusti näin: Hei! Korttieni mukaan saatte 4 lasta: tytön heinäkuussa v. 2008, tytön maaliskuussa v. 2010, pojan helmikuussa v. 2015 ja tytön heinäkuussa v. 2019. Terv. madam MAmma eli saas nähdä :)
  6. L

    flunssa "raskausoireena"?

    aika jees tieto kun tuli just flunssa samaan aikaan ku ajattelin et alkaa menkat ja sit niit ei heti kulunutkaan ja nyt ne tais alkaakin, mut tää oli tosiaan uutta!! kiitoskiitos :heart:
  7. L

    harmaana

    Mulla ollut iahn hirvee päänsärky, himmeetä jyskytystä. eka kelasin et onks mulle migreeni pukannut mut ei oo muita migreeni oireita. sit äkkäsin et on menkat myöhäs kp 31, mut nyt taas alko kuukautiset. ehkä päänsärky enteili tätä :)
  8. L

    M-Kirjaimella kauniita nimiä??

    lyhyt ja ytiekäs nimi tytölle: MEI voi jatkaa vaikka MEI-MARIE tj.. MIROsta pidän erityisesti pojalle.
  9. L

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    alkoi kuumotus kun menkat myöhässä onneks vasta kaksi-kolme päivää, joten saattaahan ne alkaakin. Toisaalta emme käytä ehkäisyä niin voihan se olla et syystäkin on jääneet pois, ken tietää vielä. En uskalla alkaa hätiköimään vielä testinkään kanssa, jos hcg onkin liian matalalla ja näyttää...

Yhteistyössä