Hakutulokset

  1. I

    Muilla yhtä passivisia lapsen isiä?

    Voi olla, että miehesi hoitaa taloutenne muita tärkeitä hommia, josta johtuen lasten kasvatus ei vain sovi hänen aikatauluun. Vai voisitko sinä vaihtaa talvirenkaat autoon sillä aikaa kun isä imettää lasta? Kyllä se vaan valitettava realiteetti on, että naiset sopii paremmin lastenhoitoon ja...
  2. I

    MULTIMAX turvaistuinmesta....

    Aikaisemmin kirjoitin meidän hankkivan tämän istuimen. Tänään sitten haimme Postista paketin. Nyt voin sanoa muutaman asian jotka voivat muuttaa päätöstä kyseisen istuimen hankkimisisesta. Kyse on siis netissä tapahtuvasta kaupankäynnistä eli ei ole mahdollisuutta kokeilla tuotetta ennen...
  3. I

    Miten pukeutua hotelliaamiaiselle?

    \ Ei suomessa, vaan vanhoillisessa englannissa ja sen pääkaupungissa Lontoossa
  4. I

    MULTIMAX turvaistuinmesta....

    No jaa... Enpäs mene sanomaan mitään varmasti turvallisuudesta, mutta ilmeisesti kaikki istuimet käyvät testit läpi jolloin ovat hyväksyttyjä ja siten myytävissä. Me valitsimme ainakin kyseisen istuimen hinnan sekä pitkäikäisyyden takia. Eihän noita turvallisuustestejä joita järjestetään esim...
  5. I

    Miten pukeutua hotelliaamiaiselle?

    Olimme kanssa perheen kanssa 1. kertaa "oikeassa" hotellissa ja sielä oli aamiaisella pukeutumiskoodisto: Miehet Pitkät housut(ei väliä mitkä ja hihallinen paita(t-paidassa on jo hihat) ja Naisilla pitkät housut tai polvet peittävä hame ja hihallinen paita tai olkaimet omaavalla "tantulla"...
  6. I

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    mitenkä nainen suhtautuu jos tuleva mies haluaisi itselleen myös 2-4 lasta niin olisiko neljän lapsen äiti valmis synnyttää uudelle miehelle lapsia eli sillon olis 6-8 lasta :)
  7. I

    ylipainoiset eli yli 30bmi, paljon tuli painoa raskaudessa

    BMI 33...Ensimmäisestä lapsesta tuli 11 kg ja synnytyksen ja viikon sairaalassaolon jälkeen kaikki oli lähtenyt. Nyt toisen kohdalla kiloja viisi, rv 38 menossa, tuskin enempä kertyy kun ruokahalut vähäiset täyteläisen olon takia. Mut eipä kuulemma haittaa, kun lähtöpaino ollut korkea...
  8. I

    Mihin kotimaassa kesällä lasten kanssa? Suosittele!

    itse olimme viimekesänä lasten 1v,5v ja 7v vuokramökissä Rymättylän saaristossa, vuokrasimme mökin lomahyppäyksestä, mökkien ja paikan taso olivat positiivinen yllätys. Kävimme päiväretkillä naatalin muumimaailmassa (n. 15-20km matka), turunlinnassa ja yhtenä päivänä jopa ostoskeskus Myllyssä...
  9. I

    Petin miestäni, mahdollinen abortti ja suhdesotkuja

    Ap: sanoit, että sinulla on unelmien mies ja totta puhukseni onkin, koska on valmis antamaan tekosi anteeksi. MUTTA miksi vaihtaa toiseen, onko hän super unelmien mies. En enää ymmärrä tätä maailman menoa: kaikkea pitää saada kaksinverroin ja vielä lisää kun mikään ei enää riitä. Tavallinen...
  10. I

    Vaikeeta...

    Mininkin ex(avovaimo) lähti viettämään sitä "menetettyä" nuoruuttaan. :(
  11. I

    Pullot pinoon!!!

    Juon III olutta 5 0,3 l tölkkiä lauantaisin saunan ohessa. Viikolla en ollenkaan, paitsi joskus kun Lätkäpeliin lähtee arkena niin saatan pari tuoppia siellä nauttia... Kirkkaita viinaksista en pidä ollenkaan, joten baarikaapissa saavat mun puolestani pölyttyä. Ja tämä määrä riittää valan...
  12. I

    Apuja PARRANAJOKONEEN valintaan!

    joo, partakoneen tulee olla aina siirinpiirtein samaa mallia kuin edellinen. Itse käytän vain höylää, taitaa olla joku gilette mach 3
  13. I

    Lainarahalla/omin varoin

    Hei! Ajattelin tuossa kysyä lähdettekö lomamatkoille lainarahalla vai säästättekö etukäteen reissurahat ja lähdette niillä lomalle. Naapurit lähtivät lomalle lainarahalle 2 aik.+4 lasta kustis oli 4000?, saahan sitä maksaa ensivuonna isäntä totesi. Itse pidän säästötiliä pankissa jonne menee...
  14. I

    Puerto de la Cruz

    taisi olla aurinkomatkojen hotelli Parque de la Paz. hotelli oli ihan ok. ei mitään suurta ahaa elämystä muttei muutenkaan, sitä edellisen reissun hotellia en muista olikohan joku vina del mar tai jotain sinnepäin
  15. I

    Puerto de la Cruz

    \ Itse olen käynyt 2. kertaa americanssissa perheen kanssa, siellä on mm. hyvätasoinen vesipuisto ja aurinkovarma etelärannikko, ehdottomasti perhekohde. Cruzissa olen käynyt kerran vaimon kanssa; ei otettu lapsia mukaan. paikka on säätilaltaan selvästi epävakaampi kuin etelärannan americans...
  16. I

    Mieheeeet......

    Mä haluisin itse sellaisen koneen jonka kanssa voi käyttää geeliä, kuivana hinkkaaminen käy ihon päälle.
  17. I

    Lasten paratiisi Vantaalla

    Kannattaa soittaa etukäteen onko tilaa, ainakin huonoilla ilmoilla ja viikonloppuisin paikka on täynnä eli lisää lapsia ei oteta sisään.
  18. I

    Miksi isorintaiset naiset ovat parempia?

    Tuo riippuu miehestä. Estoton mies haluaa luultavasti estottoman naisen, mutta jos miehellä on estoja niin karkuunhan se lähtee... Meillä ei onneksi ole suorituspaineita, oltu jo 11 vuotta yhdessä. Teemme sitä mistä molemmat nauttii. En usko että ainakaan pitemmissä suhteissa kukaan haluaa...
  19. I

    Puolison huono itsetunto pilaa parisuhteen

    Huono itsetunto paranee, kun antaa kehuja (aiheesta, vaikka pienestäkin sellaisesta), hyväksyy toisen ja ei tuomitse tai pilkkaa toista. Minun vaimoni itsetunto on parantunut kymmenen vuoden aikana huomattavasti, osa taitaa tosin olla iän mukanaan tuomaa. Muttei noista kehuista ainakaan haittaa...
  20. I

    Miksi isorintaiset naiset ovat parempia?

    Eiköhän tuo juonnu lapsuuden kasvatuksesta. Naiset totutetaan kiinnittämään huomiota ulkonäköönsä ja kilttinä oloon. Miehillä on sitten suorituspaineita, muuallakin kuin seksissä.

Yhteistyössä