Hakutulokset

  1. N

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    ESPOON NÖYKKIÖSSÄ ,36V KOTONA OLEVA ÄITI,POIKA ON 1V5KK ETSII ULKOILU,KYLÄILY YMS. SEURAA. OLISI KIVA KUN KEVÄT TULEE LÖYTÄÄ UUSIA YSTÄVIÄ.TAI KOKONAINEN YSTÄVÄPERHE. PERHEESEEN KUULUU MYÖS 2x7V TYTTÖÄ JA MIES. JA KISSA SÄHKÖP. NIPSU71@WEBINFO.FI
  2. N

    Ystäviä kotiäitejä ja ystäväperheitä haussa,Espoossa.esim.,Nöykkiö,Espoonlahti+ muut lähialueet

    olen muuttanut jonkin aikaa sitten nöykkiön alueelle ja nyt olisi tosiystäviä haussa. meillä on tyttöjä 6v 2kpl(aloitti just koulun)ja pikkunen poika 1v joka on äidin 35v kanssa kotona.mies myös löytyy joka on päivät töissä. joten olisi kiva löytää ystäviä puistoon päivällä ja jutteluun ja...
  3. N

    Kuumeisena imettäminen

    Tietääkö kukaan et onko kuumeisena imettämisestä itelle tai lapselle jotain haittaa? Vai onko siitä jopa jotain hyötyy? Itellä kuume 38. Pojalla ollu kuumetta 2 päivää, tänään ilmeisesti laskenut, mut ku on pysytellyt vielä sängyssä unten mailla (ikä 4 kk). Tää tällanen nukkuminen sinänsä on...
  4. N

    miksi miehen lapsesta täytyy tykätä?

    Mielestäni on vähimmäisvaatimus, että pitää elämänkumppaninsa lapsista, erityisesti jos lapset ovat alaikäisiä. Jos ei puolison lapsista voi pitää niin kannattaa etsiä sellainen kumppani, jolla ei ole lapsia. Itse en voisi elää sellaisen ihmisen kanssa, joka ei pidä lapsistani ja vielä kehtaisi...
  5. N

    Kivun lievityksestä

    Esikoispoika syntyi kuukausi sitten eikä mulla ei paljon muita lievityksiä ollut kuin ilokaasu. Ajattelin kyllä etukäteen että kaikki otetaan mitä tarjotaan, mutta eihän ne asiat niin mene kuin suunnittelee! Epiduraalin otin, mutta kuulun niihin joille se ei helpotusta tuo, spinaalia eivät...
  6. N

    Pääkaupunkiseutu

    täällä äippä20 neiti 1v+masu toukka rv30 kaipaa seuraa..asutaan ite itä hki ..anskubanskubanaani@suomi24.fi :hug:
  7. N

    ratsastus

    Ratsastin samana päivänä kun oli jälkitarkastus, eli 5 vkoa synnytyksestä. Lääkäri otti vielä viimeiset tikit pois kun sanoi että muuten vois vähän sattua.. =) Hyvin meni, eikä imetyskään haitannu kun imetin yleensä aina ennen tuntia ja käytin varmuuden vuoksi kaksia liivejä päällekkäin että...
  8. N

    4v. kokoja?

    Poika oli 105cm ja 16,9kg.
  9. N

    L-Hki!! myös pinoon;)

    Täältäkö löytyisi seuraa Hakuninmaalla viihtyville 3 kymppiselle vanhemmille sekä heidän touhukkaalle ja reippaalle, ihmisiä rakastavalle yksi vuotiaalle pojan vesselille!? Minä äitinä kaipailen aikuista seuraa mutta myös koko perheenä olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin, perheisiin. Me...

Yhteistyössä