Hakutulokset

  1. R

    RUOKAKALLUPPIA

    silakkapihvejä,keitettyjä perunoita ja kasviksia (pakaste sellaisia) ja valmis hollandaise-kastiketta,ruisleipää ja rasvatonta maitoa
  2. R

    ???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

    Tervehdys kaikille! Vieläkö joukkoonne mahtuu? Olen 23-vuotias esikoisen odottaja. La on 15.9 ja Tays:ssa olisi tarkoitus synnyttää. Kaikki on mennyt tähän saakka erittäin hyvin. Rakenneultrassa pikkuinen oli todella vilkas. Näytti kieltä ja lopuksi nosti peukun pystyyn. Liikuttavaahan se oli...
  3. R

    Työpaikka

    Olen opiskelija, joten kesäksi on saatava jotakin työtä. Laskettu aikani on syyskuun puolivälissä. Olin viime viikolla työhaastattelussa enkä kertonut raskaudestani, koska en halunnut sen vaikuttavan päätökseen, palkataanko minut. Työsopimus kesäkuun alusta elokuun alkuun allekirjoitettiin. Sain...
  4. R

    millainen kantoreppu?

    Kertokaa kokemuksianne kantorepuista! Mihin vois laittaa jo aika pienenkin vauvan (n. 3kk) eli reppua, jossa voi kantaa edessä ja takana.
  5. R

    kysyisin neuvoo et mitä mä teen

    Eikö täällä ole ihmisillä huumorintajua?
  6. R

    mitä mieltä tästä....

    kyl se varattu on jonka pitäs katsoa peiliin. se on se pettäjä. en kuitenkaan tajua sitä salarakastakaan joka alkaa tapailee varattua jos tietää että toinen on varattu. mutta aika usein pettäjä valehtelee olevansa vapaa tai uskottelee et on eroamassa eli taas voi vaan kattoa pettäjä peiliin. kyl...
  7. R

    pelko pettämisestä

    No eiköhän se ole aika ilmeistä, että jos sinä et ukolles anna, niin jostakin han sen on saatava!? Miksi toisen pitäiskään kärsiä toisen pihtailusta? parisuhdehan tarkottaa että pitäis seksiäkin saada, mun mielestä se luetaan perustarpeeksi. Ja varsinkin miehet erottelee rakkauden ja seksin...
  8. R

    Voi itku että mä olen täynnä